قاتل وحشی دختر 5 ساله گیر افتاد! : قاتل وحشی دختر 5 ساله گیر افتاد! پلیس انگلستان ...



قاتل وحشی دختر 5 ساله گیر افتاد!

پلیس انگلستان موفق به دستگیری مرد تبهکاری شد که دختربچه 5 ساله‌ای را ربوده و به قتل رسانده بود.

 

تصاویر اعدام قاتل دختر 6 ساله , خودکشی دختر 11 ساله , آتش زدن دختر 13 ساله در فردیس

 

اخبار حوادث - به گزارش پلیس، مارک بریجر 46 ساله متهم شده هنگامی که آپریل دخترک 5 ساله مقابل در خانه‌شان در ولز به همراه دوستش دوچرخه‌سواری می‌کرد، او را ربوده و پس از سوار کردن در اتومبیلش با خود برده است.

این مرد که با پدر دختر آشنایی داشت، پس از دستگیری در بازجویی پلیس اعتراف کرد که این کودک 5 ساله را پس از آزار و اذیت به طرز وحشیانه‌ای به قتل رسانده است.

ایوان جنکینز دادستان دادگاه ولز گفت: تحقیقات و بررسی‌‌های دقیق نشان داده که این مرد بی‌رحم جسد دختربچه را پس از کشتن در بیرون از شهر ر‌ها کرده است.

خانواده و پدر و مادر آپریل 5 ساله که از خبر مرگ دخترشان شوکه شده‌اند، می‌گویند: ما کل منطقه را برای یافتن ردی از فرزند‌مان جست‌وجو کرده‌ایم و اکنون مطمئن شده‌ایم که او به دست مرد جنایتکار کشته شده است.

مأموران پلیس، مارک بریجر را در نزدیکی رودخانه دای‌فی، در 2 مایلی شمال ماچینلت انگلستان دستگیر کرده‌اند. در همان نقطه مأموران تجسس برای یافتن جسد آپریل، کلیه جعبه‌‌های بازیافتی و کیسه‌‌های زباله را جست‌وجو کرده‌اند و علاوه بر این منطقه، اطراف خانه مارک در روستای ساینز برای یافتن شواهد بیشتری به وسیله گروه تجسس پلیس مورد بررسی قرار گرفته است.

دادستان و رئیس پلیس در مصاحبه مطبوعاتی گفته‌اند که بزودی محاکمه مارک به جرم ربودن و قتل آپریل برگزار خواهد شد.

تحقیقات نشان داده که قاتل با پدر دختر‌بچه دوست بوده و گاهی در گاراژ خانه با هم موتوسیکلت تعمیر می‌کردند و بدون شک دختر‌بچه به خاطر شناختی که از قاتل داشته بدون هیچ مقاومتی سوار اتومبیلش شده است./جام نیوز

 


ویدیو : قاتل وحشی دختر 5 ساله گیر افتاد!