قاتل مامور نیروی انتظامی در چهارشنبه سوری برای بار دوم پای میز محاکمه رفت/ متهم در دادگاه اعترافاتش را انکار کرد :



دومین جلسه رسیدگی به پرونده قتل مامور نیروی انتظامی در چهارشنبه آخر سال، در دادگاه كیفری استان تهران برگزار شد.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، صبح روز چهارشنبه سوری سال 92 ستوان سوم هادی دلاور یكی از ماموران نیروی انتظامی به همراه همكاران دیگرش در منطقه رودكی در حال گشت زنی بودند.

این مامور سوار بر موتور بود كه ناگهان صدای مهیبی شنیده شد و بعد از آن او بر اثر پرتاب و انفجار نارنجك به سرش جان خود را از دست داد و سرگرد مجتبی شمس بیرانوند، همكارش هم به شدت زخمی شد.

با وقوع این حادثه ماموران پلیس بلافاصله در محل حاضر شده و تحقیقات خود را در این خصوص آغاز كردند.

تجسس ها نشان می داد نارنجك دست ساز بوده و از بالا به سر ستوان دلاور و همكارش پرتاب شده است. به همین دلیل مشخص شد كه ضارب به عمد این نارنجك را به سر ماموران نیروی انتظامی پرتاب كرده است. بنابراین ضارب كه پسر 18 ساله ای بود، دو روز بعد از این حادثه شناسایی و دستگیر شد.

وی بلافاصله تحت بازجویی قرار گرفت و به ماموران گفت: آن روز وقتی با دوستانم در خیابان بودیم، ناگهان ماموران پلیس سر رسیدند و ما هم فرار كردیم. بعد از فرار متوجه شدم كه موبایلم همراهم نیست. وقتی برگشتم دوستانم به من گفتند كه موبایلت را ماموران نیروی انتظامی با خودشان بردند. آنقدر عصبانی شدم كه به بالكن خانه دوستم رفتم و وقتی ماموران پلیس را دیدم نارنجك را به سرشان پرتاب كردم.

با اعتراف این متهم پرونده وی برای رسیدگی به شعبه دهم دادگاه كیفری استان تهران فرستاده شد.

دو ماه پیش این پسر در برابر هیات قضایی جنایی ایستاد و تمام اعترافاتش را انكار كرد. وی به قاضی گفت: هیچ كدام از اتهاماتم را قبول ندارم. من اصلا روز حادثه در آن محل نبودم و هیچ وقت نارنجك نداشتم.‎

با این اظهارات هیات قضایی جلسه را تجدید كردند و صبح امروز باز هم قضات شعبه دهم دادگاه كیفری اینبار با حضور شاهدان به این جلسه رسیدگی كردند. متهم بار دیگر جرم خود را انكار كرد و گفت كه هیچ قتلی انجام نداده است.

در ادامه یكی از شاهدان به هیات قضایی گفت: من یكی از مغازه داران همان محل هستم كه روز حادثه دیدم متهم به مغازه ام آمد به شاگردم گفت كه نارنجك را پرتاب كرده و مامور نیرو انتظامی را كشته است. من حادثه را به چشمم ندیدم ولی شنیدم كه متهم می گفت قتل كار من است.

در پایان نیز هیات قضایی وارد شور شدند تا رای نهایی در باره این پرونده را صادر كنند.

 

 اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران 


ویدیو : قاتل مامور نیروی انتظامی در چهارشنبه سوری برای بار دوم پای میز محاکمه رفت/ متهم در دادگاه اعترافاتش را انکار کرد