قاتل مادربزرگ، در یک قدمی چوبه دار : قاتل مادربزرگ، در یک قدمی چوبه دار جوانی ...



قاتل مادربزرگ، در یک قدمی چوبه دار

جوانی که در پی اختلافات خانوادگی شاهرگ مادربزرگ ناتنی اش را زده بود با تایید حکم قصاص اش در دیوان عالی کشور در یک قدمی چوبه دار قرار گرفت.

به گزارش خراسان، صبح روز ۲۹اردیبهشت زنی ۷۳ساله به نام «م» با یکی از فرزندانش تماس گرفت و گفت نوه ناتنی اش به نام «م» با او تماس گرفته و ادعا کرده است می خواهد به خانه اش برود و او را بکشد.

در پی این تماس پسر «م» به خانه او در حوالی میدان شوش رفت اما پیش از او جوان سنگدل شاهرگ پیرزن را زده و گریخته بود. در چنین شرایطی ماموران به خانه پدری متهم واقع در کرج رفتند و او را که در آن جا پنهان شده بود، دستگیر کردند.

متهم در بازجویی های مقدماتی انگیزه اش را از کشتن مادربزرگ اختلافات قدیمی خانوادگی اعلام کرد و گفت: سال ها قبل بعد از جدایی مادربزرگ و پدربزرگم از یکدیگر «م» با پدربزرگم ازدواج کرد. از همان زمان اختلافات خانواده ما با عموها و عمه های ناتنی ام آغاز شد. در این سال ها من منشاء  اختلاف را «م» می دانستم و منتظر فرصتی برای انتقام از او بودم.

او درباره روز حادثه گفت: آن روز صبح در خانه «م» را زدم و در حالی که او قصد داشت مانع ورودم شود به زور وارد شدم. سپس با یک چاقوی میوه خوری که آن جا بود به گلویش ضربه زدم و از آن جا فرار کردم.در پی این اعترافات او در شعبه ۷۴ دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه نشست و بر خلاف اظهارات گذشته اش گفت کسی را نکشته است و از این حادثه چیزی به یاد ندارد. او گفت خانواده مقتول با او و خانواده اش دشمنی دارند و به همین دلیل قتل مادربزرگ را به گردنش انداخته اند.

انکارهای «م» نتوانست کمکی به او کند و در نهایت قاضی عبدالهی ختم دادرسی را اعلام کرد و همراه با ۴مستشار خود متهم را به قصاص محکوم کرد. این رای با اعتراض «م» به شعبه ۹دیوان عالی کشور ارسال شد اما قضات دیوان نیز حکم صادره را تایید کردند. به این ترتیب در صورتی که متهم نتواند رضایت اولیای دم را کسب کند به زودی قصاص می شود./خراسان

 


ویدیو : قاتل مادربزرگ، در یک قدمی چوبه دار