قاتلی که با همسر مقتول ارتباط داشت: دوستم را در کوه کشتم :   قاتلی که با همسر ...



ارتباط با همسر , 5 مهارت برای ارتباط با خانواده همسر , ارتباط با خانواده همسر

 

قاتلی که با همسر مقتول ارتباط داشت: دوستم را در کوه کشتم

خراسان : جوانی که دوست صمیمی خود را به دلیل رسیدن مقاصد شیطانی اش به قتل رسانده بود، توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان تایباد دستگیر شد.

 

سرهنگ کارآگاه حسین بیدمشکی در این رابطه گفت: چند روز قبل چوپانی از شهرستان باخرز در هنگام چرای گوسفندان به جسد جوانی برخورد کرد که به طرز فجیعی به قتل رسیده بود، وی موضوع را به عوامل انتظامی خبر داد.  پس از آن بلافاصله ماموران انتظامی به محل کشف جسد واقع در ارتفاعات شهر باخرز مراجعه و مشاهده کردند که جسد متعلق به جوان 33 ساله ای است که آثار ضربات متعدد چاقو روی پیکر او نمایان است.

 

پس از مشاهده جسد توسط کارآگاهان پلیس جنایی و پزشکی قانونی در بررسی ها و معاینه جسد مجهول الهویه مشخص شد که 24 ساعت از مرگ این جوان می گذرد. بررسی کارآگاهان به منظور شناسایی هویت جسد ادامه یافت تا آن که روز شنبه برادر مقتول با مراجعه به تربت جام مفقود شدن برادرش را به پلیس خبر داد که بلافاصله تحقیقات پلیس ادامه یافت و مشخص شد جسد متعلق به فرد مفقود شده است.

 

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: در تحقیقات کارآگاهان مشخص شد که مقتول به همراه همسرش برای شرکت در مراسم میهمانی دوستش از مشهد عازم تربت جام شده است اما پس از 3 ساعت حضور در منزل دوستش ناگهان مفقود شده است.

 

سرهنگ بیدمشکی اضافه کرد: تنها کسی که می توانست سرنخی از وضعیت فرد مفقود شده داشته باشد، همسر مقتول بود که رفتار مشکوکی داشت بنابراین کارآگاهان او را مورد بازجویی های فنی قرار دادند، تا این که سرانجام زن جوان در برابر ادله پلیس لب به اعتراف گشود و راز جنایت تلخی را فاش کرد و گفت: احتمالا همسرش توسط دوستش که اکنون تازه از سفر عربستان بازگشته، به قتل رسیده است.

 

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی افزود: کارآگاهان با اطلاع از این موضوع به سراغ میزبان که جوانی 23 ساله بود رفتند و او را بازجویی کردند. او ابتدا منکر هر جرمی شد ولی سرانجام لب به اعتراف گشود و گفت: تازه از سفر عربستان آمده بودم و قرار بود از میهمانانم در مراسم میهمانی پذیرایی کنم ولی به خاطر نیات شیطانی دوستم را تا رسیدن میهمانان به بهانه گردش به ارتفاعات شهر باخرز بردم و در فرصتی مناسب او را با ضربات چاقو به قتل رساندم.

 

متهم به قتل همچنین از این که به دوستش خیانت کرده و او را به قتل رسانده است، ابراز پشیمانی کرد.

 

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی همچنین اضافه کرد که همسر مقتول نیز در بازجویی های فنی از برخی روابط ناصحیح خود ابراز ندامت شدید کرد و گفت: کاش به همسرم وفادار می بودم و گرفتار این همه بدبختی و فلاکت نمی شدم./روزنامه خراسان


ویدیو : قاتلی که با همسر مقتول ارتباط داشت: دوستم را در کوه کشتم