قابلیت های خارق‌العاده دوربین LG G4 : حتما شما هم با ما هم عقیده اید که با ...


حتما شما هم با ما هم عقیده اید که با وجود همه مشکلات یا ایراداتی که به G4 وارد است، باز هم باید گفت پرچم دار ال جی یکی از بهترین دستگاه های موجود در بازار است. وب‌سایت برسام: حتما شما هم با ما هم عقیده اید که با وجود همه مشکلات یا ایراداتی که به G4 وارد است، باز هم باید گفت پرچم دار ال جی یکی از بهترین دستگاه های موجود در بازار است. همچنین می دانیم که یکی از بزرگترین نقاط قوت این دستگاه هم دوربین آن است که با توجه به تنظیمات گسترده ای که در اختیار کاربر قرار می دهد، می تواند حتی با دوربین های دیجیتال رده میانی هم رقابت کند و در برخی از موارد از آنها جلوتر قرار بگیرد.

خارق العاده ترین دوربین مخفی  , خارق العاده , بناهای خارق العاده معماری یر ینیا

در ادامه با ما همراه باشید تا فهرستی از تمام کارهای خارق العاده ای که می توان با دوربین G4 انجام داد را با هم مرور کنیم .

تصاویر خارق العاده دنیا , دوربین های عکاسی با قابلیت وب کم , دوربین های عکسای با قابلیت وب کم

اجازه بدهید قبل از هر چیز نگاهی به محیط برنامه دوربین بیندازیم. همان طور که در تصویر می بینید مجموعه ای از گزینه ها در دسترس کاربر هستند تا بتواند به کمک آنها بهترین تصویر ممکن را ثبت کند. از این موارد می توان به تنظیم ISO، زمان نور دهی، فرمت عکس و سرعت شاتر اشاره کرد. اما برسیم به شعبده بازی هایی که می توان با دوربین G4 انجام داد.

۱- نقاشی با نور

دوربین مدار بسته قابلیت برعکس کردن , مناطق خارق العاده دنیا , دوربین های مداربسته ip با قابلیت poe برق

یکی از تکنیک های دوست داشتنی برای همه عکاسان، از آماتور گرفته تا حرفه ای. با گرفتن این عکس ها می توانید اوقات مفرحی را با دوستانتان داشته باشید! برای ثبت چنین تصاویری با G4 کافی است آن را روی یک سطح صاف محکم کنید و زمان نوردهی را افزایش دهید. بهترین حالت هم چیزی بین ۸ تا ۱۵ ثانیه است. بعد با کمک یک منبع نور می توانید طراحی های مورد نظر را روی هوا انجام دهید.


۲- تصاویر ماکرو، در نزدیک ترین حد ممکن

دوربین های مداربسته ip با قابلیت poe قیمت , قیمت دوربین های مداربسته ip با قابلیت poe , خارق‌العاده

به کمک تکنیک ماکرو می توانید از اشیای دور و برتان تصاویر جذابی بگیرید. یکی از موارد مورد علاقه عکاسان هم حشرات هستند که همیشه سوژه بسیار خوبی برای گرفتن عکس های ماکرو به حساب می آیند. برای این کار باید دوربین را به آرامی به سوژه نزدیک کنید تا فوکوس آن روی سوژه تنظیم شود. اگر حرفه ای تر هستید و قبلا با دوربین های عکاسی کار کرده اید می توانید با تغییر ISO و سرعت شاتر نتایج بهتری به دست آورید.


۳- استفاده از Motion Blur برای تصاویر اکشن

بناهای خارق العاده معماری در دنیا , قیمت دوربین های مداربسته ip با قابلیت poe برق , ورزش های بسیار خطرناک در خارق العاده ترین مکان های دنیا

برای این کار باید یک شخص یا جسم که با سرعت حرکت می کند را در زمان عکس برداری هدف بگیرید. این کار باعث می شود Motion Blur به تصویر افزوده شود. در این قسمت هم می توانید ISO و سرعت شاتر را جوری تنظیم کنید که عکس بهتری ثبت شود. بهترین زمان برای گرفتن عکس های دارای Motion Blur در شب ها و زمانی است که چشمه نور قوی در اطرافتان نیست.


۴- رد نور

عجایب خارق العاده , جابذه گردشگری خارق العاده , تصاویر خارق العاده از طبیعت

با پایین آوردن ISO و همچنین کم کردن سرعت شاتر می توانید رد نور مربوط به ماشین های عبوری را در عکستان ثبت کنید. البته مطمئن شوید که در زمان گرفتن این عکس ها دوربین تا حد ممکن ثابت باشد.


۵- متوقف کردن زمان

عکسهای خارق العاده جهان , تصاویر خارق العاده , طراحی خارق العاده از خانه های وارونه

حتما تصاویر قطره های آب که روی یک سطح فریز شده اند را در ژورنال های عکاسی دیده اید. شاید گرفتن عکس هایی به این صورت خیلی سخت به نظر برسد اما می توانید با دوربین G4 به راحتی این کار را انجام دهید. کافی است سرعت شاتر را در بیشترین حالت ممکن تنظیم کنید (که در G4 برابر با ۱/۶۰۰۰ است). همچنین می توانید ISO را هم با توجه به نور محیط تنظیم کنید تا کیفیت عکس بهتر شود. به علاوه بهتر است فوکوس را هم در حالت دستی قرار دهید تا نتیجه بهتر شود.


۶- سطوحی نرم از اشیای در حال حرکت

مهارت های خارق العاده در ورزش پینگ پنگ , بدست آوردن توانایی های خارق العاده , 10 ابر انسان با ظاهر عادی و قدرت خارق العاده‌

عکس هایی که با این تکنیک گرفته می شوند همیشه محیطی رویایی را به وجود می آورند. خیلی از این عکس ها توانسته اند جوایز مجله های معتبر عکاسی را به خود اختصاص دهند و حالا می توانید با داشتن یک G4 چنین عکس هایی بگیرید. برای این کار باید سرعت شاتر را به اندازه کافی کم کنید تا سطوح نرم به وجود آیند. در این تصویر که توسط خود ال جی ارائه شده، زمان نوردهی ¼ ثانیه بوده و ISO نیز روی ۱۵۰ تنظیم شده است.


۷- عکس های بی نظیر در شب

بزرگ‌ترین هتل جهان تعریف جدیدی از واژه خارق العاده , رمز موفقیت افراد خارق العاده موفق قرن21 , حوادث خارق العاده پس از عاشورا چه بود

مورد آخر در واقع به خوبی می تواند تفاوت تنظیمات دستی دوربین را با حالت اتوماتیک نشان دهد. برای گرفتن عکس های با کیفیت در شب، تنظیمات را باید بسته به شرایط محیط تغییر دهید، اما در حالت کلی بهتر است سرعت شاتر کم و در بهترین حالت ۰٫۵ ثانیه باشد. همچنین ISO را هم در کمترین مقدار قرار دهید تا نویز کمتری در تصویر مشاهده شود.


ویدیو : قابلیت های خارق‌العاده دوربین LG G4