فیگو خوشبین به تصدی صندلی ریاست فیفا : لوئیس فیگو هافبک سابق تیم ملی پرتغال ...


لوئیس فیگو هافبک سابق تیم ملی پرتغال اطمینان دارد که می تواند رقابتی جدی با سپ بلاتر برای تصدی صندلی ریاست فیفا در انتخابات ماه می داشته باشد. طرفداری: فیگو، بلاتر،  مایکلفن پراک از هلند و شاهزاده علی بن الحسین از اردن چهار کاندید نهایی انتخابات فیفا هستند. در دو ماه مانده به انتخابات پیش رو، فیگو اطمینان دارد که شانس بالایی برای تصدی پست ریاست فیفا دارد.

به گزارش چهار چهار دو فیگو در این خصوص گفت: "من به طور غریزی آدم خوش بینی هستم اما از زمانی که کمپین انتخاباتی ام را راه انداخته ام خوشبین تر شده ام. من افراد زیادی را دیده ام که به مانیفست و ایده های من ایمان پیدا کرده اند. پس اعتماد به نفس خوبی دارم هرچند نسبت به پیچیدگی های این پروسه آگاهم."

در حالی که فن پراگ در روزهای گذشته اذعان کرده بود بهتر است که کاندیدها به نفع کاندیدایی که در مقابل بلاتر قارر می گیرد کنار بروند، فیگو افزود: "فکر نمی کنم سه کاندیدا در مقابل بلاتر باشیم اما فکر می کنم نیاز به تغییر در فیفا احساس می شود. من نسبت به یافتن ایده های بیشتر برای سازمان دهی این نهاد در آینده خوش بین هستم. این (تغییر) به طور کلی برای فوتبال مفید خواهد بود. اما اگر قرار باشد تنها یک کاندیدا برای رقابت با بلاتر در انتخابات حضور پیدا کند نمی دانم چه باید به شما بگویم و چه نتیجه ای در روز 29 می رخ می دهد. اما به طور کلی اینکه افراد مختلفی ایده های خود را برای آینده فوتبال تشریح کنند می تواند مثبت باشد."


ویدیو : فیگو خوشبین به تصدی صندلی ریاست فیفا