فیلم گفتگو با عقرب سیاه پای چوبه دار : متجاوز معروف به عقرب سیاه دقایقی قبل ...


متجاوز معروف به عقرب سیاه دقایقی قبل از اجرای حکم اعدام، خود را بی‌گناه اعلام کرد. خبرگزاری فارس:  متجاوز معروف به عقرب سیاه دقایقی قبل از اجرای حکم اعدام، خود را بی‌گناه اعلام کرد.
 
حکم اعدام صادق مرادی متجاوز معروف به «عقرب سیاه» صبح امروز و پیش از طلوع آفتاب در خیابان سبلان با حضور مسئولان قضائی، انتظامی و مردم اجرا شد.

صادق مرادی بعد از خروج از خودروی حمل زندانیان پیش از انتقال به سکوی اجرای حکم اظهار داشت: من بی‌گناه هستم.

وی ادامه داد: من فقط به خاطر روزنامه‌ها اعدام می‌شوم. 4 قاضی مرا تبرئه کرده بودند.

خبرنگار مابه وی گفت: 10 قاضی در دادگاه کیفری و چند قاضی هم در دیوان عالی کشور حکم به اعدام  شما داده بودند؛ حکم تبرئه هم در دیوان عالی کشور نقض شد.

عقرب سیاه همچنین در پاسخ به سوال فارس مبنی بر اینکه از کارهای خود ابراز پشیمانی کردی یا خیر گفت: خیر من پشیمان نیستم.

برادر صادق مرادی هم حدود 2 ساعت قبل از اجرای حکم اظهار داشت: از یک ماه قبل دیگر صادق را ندیدیم. او بی‌گناه است و هیچ کار خلافی انجام نداده است. ادعای شاکیان دروغ است.

فیلم اعدام عقرب سیاه , آخرین عضو گروه عقرب سیاه اعدام شد فیلم و عکس , عقرب سیاه


این فرد از یک سو مدعی بود که برادرش تجاوزی مرتکب نشده است و از سوی دیگر می‌گفت پرونده دیگر شاکی ندارد و همه رضایت داده‌اند.

این اظهارات متهم و برادرش، پیش از این در دادگاه هم تکرار شده بود اما قضات دادگاه با بررسی مدارک موجود در پرونده، اظهارات شاکیان و متهم، حکم به اعدام «عقرب سیاه» دادند.

انکار اتهامات توسط زندانیان مخصوصا کسانی که محکوم به اعدام شده‌اند اتفاق جدیدی نیست و معمولا این دست از محکومان هم در جلسه دادگاه و هم در زمان اجرای حکم با وجود دلایل و مدارک کافی، منکر جرایم خود می‌شوند.      


ویدیو : فیلم گفتگو با عقرب سیاه پای چوبه دار