فیلم «کوری» در برنامه «سینما اقتباس»... :       فیلم «کوری» در برنامه «سینما ...



 

 

فیلم های روی پرده سینما , بهترین فیلم های تاریخ سینما , صد فیلم برتر تاریخ سینما

 

فیلم «کوری» در برنامه «سینما اقتباس» نقد می شود.خانه فیلم بلند حوزه هنری استان همدان با همکاری دفتر آفرینش های ادبی، دومین برنامه «سینما اقتباس» را امروز ۲۵ مرداد ماه با نمایش و نقد فیلم «کوری» برگزار می کند.

 

خانه فیلم بلند حوزه هنری استان همدان با همکاری دفتر آفرینش های ادبی، دومین برنامه «سینما اقتباس» را امروز ۲۵ مرداد ماه برگزار می کند. این برنامه به نمایش فیلم «کوری» به کارگردانی فرناندو میرلس اختصاص دارد.

 

«کوری» نام فیلمی از کارگردان برزیلی فرناندو میرلس است که بر اساس رمانی از ژوزه ساراماگو به همین نام که در سال ۱۹۹۸ جایزه نوبل ادبیات را به دست آورد ساخته شده است.

شصت و یکمین جشنواره فیلم کن نیز با این فیلم گشایش یافت. فیلم «کوری» داستان شهری است که تعداد زیادی از جمعیت آن به طور ناگهانی کور می شوند و در این بین اتفاقات زیادی رخ می دهد.

 

«سینما اقتباس» از سری برنامه های خانه فیلم بلند است که در آن نمایش فیلم و بررسی مولفه های اقتباس در سینما به منظور تعامل بیشتر بین فیلم سازان و نویسندگان جوان استان و به صورت ماهانه برگزار می شود. این نشست دومین جلسه برنامه سینما اقتباس است.

 

این برنامه امروز دوشنبه ۲۵ مرداد ماه ساعت ۱۶ با حضور امید وفایی، منتقد سینما و تیمور آقا محمدی، منتقد ادبی در سالن اجتماعات حوزه هنری همدان برگزار می شود.... / پایگاه خبری حوزه هنری



ویدیو : فیلم «کوری» در برنامه «سینما اقتباس»...