فیلم: ویدئویی که 2 میلیون بازدید داشت! : ویدئو سه دقیقه ای «گردش در دبی» انتخابی ...


ویدئو سه دقیقه ای «گردش در دبی» انتخابی از استف پیکز، رکورد عجیبی بدست آورده است؛ بیش از ۲ میلیون و چهارصد هزار بار از این ویدئو بازدید شده و بیش از ۱۶ هزار و ۸۰۰ نفر از آن خوششان آمده در حالیکه این ویدئو فقط دو ماه پیش در ویمو منتشر شده است!  


پادشا: ویدئو سه دقیقه ای «گردش در دبی» انتخابی از استف پیکز، رکورد عجیبی بدست آورده است؛ بیش از ۲ میلیون و چهارصد هزار بار از این ویدئو بازدید شده و بیش از ۱۶ هزار و ۸۰۰ نفر از آن خوششان آمده در حالیکه این ویدئو فقط دو ماه پیش در ویمو منتشر شده است! علاوه بر لوکیشن های مدرن و پرزرق و برق شهر دبی، سبک ویدئو هم بسیار جذاب است. به نظر می رسد دوربین با ورود به شهر دبی هرگز متوقف نمی شود و نماها پیوستگی کاملی دارند و به اصطلاح إFlow motion هستند. کارگردان انگلیسی این ویدئو، راب ویتورث (Rob Whitworth) استاد ویدئوهای تایم لپس است و سبک خود را فیلمسازی شهری می نامد. فیلمهایی که درباره یک شهر یا مکان وسیع، برای تبلیغات گردشگری یا منظورهای مشابه ساخته می شود.
 اساس این سبک، تایم لپس (Time lapse) و حرکت تند (Fast motion) است.  بنابراین بیشتر نماها لانگ شات هستند. در ویدئو «گردش در دبی»، از ابزار تایم لپس، فست موشن و انیمیشن برای ایجاد حس پیوستگی تصاویر استفاده شده است. تقریبا تمام پلانها با دوربین کیفیت بالای 4K فیلمبرداری شده اند. بجز نماهای زیرآب در آکواریم دبی، چتربازی در آسمان و حرکت چمدانها روی نوارنقاله فرودگاه که به نظر می رسد با دوربین Gopro فیلمبرداری شده باشند. جاهایی هم برای پیوستگی صحنه ها از نماهای میانی انیمیشن استفاده شده، از جمله حرکت از آسمان به داخل خانه ها روی میز کامپیوتر و بعد ورود به اتاق هتل یا حرکت از بالا و رفتن توی آکواریوم.
بهترین نماهای تایم لپس مربوط به بردبی و حرکت قایق ها و تکمیل طبقات یک برج است. صداگذاری و موسیقی آن کار اسلاوا پوگورلسکی SLAVA POGORELSKY از رومانی است. پوگورلسکی، برای انیمیشن های مختلفی طراحی صدا و موسیقی انجام داده است. کار مشترک دیگری هم با راب ویتورث دارد که ویدئوی مشابه ای درباره شهر بارسلونا اسپانیاست. «گردش در دبی» در جشنواره های مختلفی شرکت کرده و برنده چهار جایزه معتبر جهانی هم شده است.  


برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

با دوسه میلیون چگونه میشه درآمد داشت , پر بازدید ترین فیلم یوتیوب , اولین فیلم ناطق ایران چه نام داشت

در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید. 


ویدیو : فیلم: ویدئویی که 2 میلیون بازدید داشت!