فیلم مستندهای ممنوع : فیلم مستندهای ممنوع خواندن این صفحه برای افراد زیر 15 ...



فیلم مستندهای ممنوع

خواندن این صفحه برای افراد زیر 15 سال، بیماران قلبی و کسانی که به روح اعتقاد دارند توصیه نمی شود!

خانواده ای از حومه نیویورک به خانه ای قدیمی در کانکتیکت نقل مکان کردند تا به بیمارستانی کهب رای درمان پسرشان مناسب وبد نزدیک شوند. پاول، پسر نوجوان خانواده به بیاری سرطان مبتلا شده و تنها امید زنده ماندنش درمان در همین بیمارستان است.

مادرش تمام خانه های استیجاری در این منطقه را زیر و رو کرده، ولی اجاره بهای این یکی به بودجه خانواده پارکر نزدیکتر بود. خانه ای بسیار بزرگ و دوبلکس با کفپوش چوب تیره که برای خانواده شش نفره آنها مناسب بود، اما یک چیز بود که در مورد خانه به آنها گفته نشده بود: این ملک قبلا محلی برای شستشو و آماده سازی اموات بود؛ به نوعی مرده شوی خانه!

پاول حضور چهار شبح و نیروی اهریمنی به نام «مرد سیاهپوش» را تجربه می کند و با بهبود وضع جسمی اش وضع روانی اش آشفته تر می شود. بنابراین پاول را به تیمارستان منتقل می کنند. درست پیش از ترک خانه، او به مادرش هشدار می دهد که به محض خروج او شیطان سراغ تک تکشان خواهد آمد. کارن پارکر که برای بقیه بچه ها دلواپس بود، اکیپی را برای احضار روح و نیروهای ماورا طبیعی خبر می کند و آنها با دم و دستگاه و دوربین فیلمبرداری به نجات خانواده می آیند.

این داستان تکراری فیلمی ترسناک نیست. «جن زده در کانکتیکت» A haunting in Connecticut نام مستندی است که اول بار از کانال دیسکاوری (Discovery) پخش شد و بعد رتبه 6.7 را در IMDB گرفت. خانه ای شبح زده پر از نیروهای اهریمنی و ... کسانی که مثل من اهل فیلم ترسناک هستند، خوب می دانند که این سوژه چقدر بیات و کلیشه ای است و بیشتر از آن که خوف آور باشد، موجب خنده است اما تاکید می کنم حتی من که بیش از صد فیلم ترسناک و هیجان انگیز دیده ام، هیچ کدام مرا به این حد نترسانده است، مخصوصا لحظه ای که دوربین چشمان قرمز شبحی را که پایین پله هاست، نشان می دهد.

 

چون دیگر قضیه جلوه های ویژه نیست. همچنین صحبت از مستندهای تقلبی مثل «پروژه جادوگر بلر» یا «فعالیت های فراطبیعی» نیست. این بار چیزی که مقابل شماست، عین واقعیت و مستند است.

مستندها همیشه مثل مستند حیات وحش خواب آور نیستند، بعضی مستندها می توانند حتی یکی دو شب خواب رات بر چشمانتان حرام کنند. تا حالا بیش از 400 عنوان مستند ترسناک ساخته شده. این مستندها علاوه بر جذابیت شاید یکی دو نکته جدید هم یادمان می دهند. پس اگر عشق فیلم ترسناک هستید، بگذارید پنجره ای جدید از این ژانر را به رویتان باز کنم. این مستندها بیشترین امتیاز را از طرفداران فیلم های وحشتناک گرفتند.

1- کابوس آمریکایی
(به کارگردانی آدام سایمون – محصول سال 2000)

فیلم ورود آقایان ممنوع , عکس های فیلم عشق ممنوع , پریناز ایزدیار در فیلم ورود اقایان ممنوع


این مستند که رتبه 7.3 را در IMDB گرفته داستانی را روایت نمی کند و نسبت به بقیه فیلم های این فهرست بیشتر جنبه تحقیقاتی دارد اما این چیزی از هیجان فیلم کم نمی کند. به کمک مصاحبه نام هایی بزرگ در ژانر وحشت مثل جان کارپنتر این فیلم به دنبال دلیلی برای علاقه عجیب جامعه آمریکا به فیلم های ترسناک و هیجان انگیز. اگر جزو طرفداران این سینما هستید، این فیلم به نوعی حس نوستالژی شما را هم قلقلک می دهد.

2- آلبرت فیش

مردی که رستگاری را در گناه یافت. (به کارگردانی جان براسکی – محصول سال 2007)

 

 سارا حسینی سینما فیلم کالری ممنوع , فیلم ممنوع تصویر مهمانی کیمیا , فیلم ممنوع تصویر مهمانی

 
داستانی واقعی و مخوف آدم خوار و قاتل زنجیره ای سادیستیکی در نیویورک است که با فریب کودکان آنان را به کام مرگ می کشید. آلبرت فیش با تحریف داستان های انجیل هنگام مناجات قربانی هایش را شکنجه و عذاب می داد و همزمان برای رستگاری آنها دعا می کرد.

3- پدیده آسونگ
(به کارگردانی جردن کلارک – محصول سال 2011)

 

دانلود فیلم , ایران فیلم , دانلود فیلم ایرانی

 
چه اتفاقی می افتد اگر 97 میلیون آدم در یک کشور به لولوخورخوره اعتقاد راسخ داشته باشند؟ از 400 سال پیش فیلیپینی ها هر چیز شر و شیطانی را به آسونگ نسبت می دادند. آسونگ برای آنها همان حکم لولوی ما را دارد با این تفاوت که فیلیپینی ها حتی وقتی بزرگ هم می شوند، آن را باور دارند.

آسونگ می تواند در خیلی چیزها حلول کند، در وجود یک زن یا ساحره، در جسم یک سگ بزرگ یا حتی هیولایی با زبان دراز که از جنین تغذیه می کند. ریشه این فرهنگ از کجا می آید؟ و چرا معمولا آن را به زنان نسبت می دهند؟ جردن کلارک در جستجوی پاسخ به اعماق افسانه های قومیت های اسپانیش در فیلیپین رجوع می کند. او داستان های تاریخی را آشکار می کندکه در آن اسپانیایی های مهاجرنشین با سوء استفاده از این موجود، جامعه فیلیپین را سال ها شستشوی مغزی دادند.


4- ساکنان زمین
(کارگردان: شان مونسون – محصول سال 2005)

دانلود فیلم ابد و یک روز , فیلم , دانلود فیلم بادیگارد

 
با گویندگی جاکویین فینکس این فیلم روی سوءاستفاده هایی که انسان از حیوانات می کند تمرکز دارد. کارگردان دوربین مخفی را به پشت پرده صنایعی برده تا هویت واقعی کارخانه های بزرگی را که برای منافع شخصی شان از حیوانات بهره وری می کنند، برملا سازد. ساکنان زمین یکی از تاثیرگذارترین مستندهایی است که در مورد خوی وحشی انسان ساخته شده و علاوه بر رتبه 8.4 جوایز بسیاری به دست آورده است.

5- دیگر نمی توانید بخوابید: میراث خیابان اِلم
(به کارگردانی دانیل فاراندز و اندرو کاوش – محصول سال 2010)

 

دانلود فیلم فروشنده , دانلود فیلم جدید , دانلود فیلم 2016

 
آوردن بتبه 8.1 کار آسانی نیست. یکی از بهترین مستندهای ترسناک که تمام وقایعی را که در فیلم «کابوس خیابان الم» رخ داده به ترتیب بررسی می کند. این فیلم چهارساعته بیننده را خسته نمی کند، حتی اگر «کابوس خیابان الم» را تا حالا ندیده باشید.

6- تسخیر شده: ارواح آسایشگاه «ویورلی هیلز»
(به کارگردانی کریستوفر سینت بوث محصول 2006 استرالیا)

فیلم ایرانی , دانلود فیلم من سالوادور نیستم , دانلود فیلم خارجی


این فیلم علاوه بر مصاحبه با بیماران واقعی این آسایشگاه و جن گیرها و اهالی ویورلی هیلز، مدارک و اسنادی مانند سایه اشباح و اصوات ماوراءالطبیعی، عکس و ویدوهایی از ارواح برایمان رو می کند تا اگر قبل از این به روح اعتقا نداشتیم، تماشای این مستند 83 دقیقه ای از این مکان نفرین شده اعتقادمان را زیر و رو کند. شخصا برای فراموش کردن آن مجبور شدم قبل از خواب یک فیلم کمدی هم ببینم. اگر شب می خواهید سر آرام بر بالین بگذارید، هر چه را در این صفحه نوشته شده، فراموش کنید.

/چلچراغ,برترینها

 


ویدیو : فیلم مستندهای ممنوع