فیلم: طرز تهیه سوسیس مرغ در خانه : همه ما از مضرات سوسیس و کالباس مطلع هستیم ...


همه ما از مضرات سوسیس و کالباس مطلع هستیم و می دانیم که مصرف بیش از حد آنها می تواند مشکلات مختلفی را برای جسممان ایجاد کند.        پادشا: همه ما از مضرات سوسیس و کالباس مطلع هستیم و می دانیم که مصرف بیش از حد آنها می تواند مشکلات مختلفی را برای جسممان ایجاد کند. اما این در صورتی است که ندانیم مواد تشکیل دهنده این مواد خوراکی چیست. اگر خودمان در خانه آنها را تهیه کنیم، خیالمان راحت است که قرار است دقیقا چه بخوریم! به همین مناسب، یک روش تصویری برای تهیه سوسیس برایتان انتخاب کرده ایم تا در خانه درست کنید و با اطمینان از سلامت آن، از طعم خوبش لذت ببرید.

طرز تهیه سوسیس در خانه , فیلم تهیه سوسیس , دانلود فیلم خانه دختر

1. برای این منظور، به یک عدد مرغ بزرگ با پوست نیاز دارید.

2. سرهای بال را با چاقوی تیز برش دهید و کنار بگذارید.

3. سپس قفسه سینه مرغ را از وسط برش دهید. با کمک انگشتان هر دو دست، سعی کنید پوست مرغ را به صورت سالم از گوشت جدا کنید. لازم به یادآوری است که برای پوشش روی سوسیس به این پوست نیاز داریم و باید کاملا سالم از گوشت مرغ جدا شود.

4. پس از اینکه همه پوست قسمت جلو را جدا کردید، سراغ پوست پشت مرغ بروید و همانند تصویر، پوست همه قسمت ها و ران های مرغ را جدا کنید و کنار بگذارید. باید کاملا سالم و بدون پارگی همه پوست مرغ را جدا کنید.

5. حالا نوبت جدا کردن استخوان سینه رسیده است. در تصویر به طور دقیق می توانید ببینید چطور این کار را انجام دهید که به گوشت مرغ لطمه ای وارد نشود.

6. با چاقوی تیز و بزرگ، قسمت بالای سینه مرغ را، در دو طرف استخوان و غضروف برش دهید. به این ترتیب، دو قسمت سینه مرغ سالم و درسته از استخوان جدا می شوند و هیچ بخشی از مرغ هدر نمی رود. بخش کتف چسبیده به سینه را نیز همان طور که در تصویر می بینید، جدا کنید.

7. فیله مرغ را جدا کنید و همه چربی های اضافه را بگیرید.

8. روی یک سطح صاف و تمیز، پوست مرغ را بگذارید. آن را به صورت مستطیل برش دهید. یک لایه سلفون روی میز باز کنید. پوست مرغ را روی آن بگذارید.

9. روی پوست، یک لایه پودر آنزیم کاتالیزور (Activa RM) بپاشید. یکی از سینه های مرغ را قرار دهید و روی سطح آن دوباره آنزیم بپاشید. نیمه دوم سینه مرغ را از قسمت پشت روی سینه اولی روی پوست قرار دهید. روی آن نیز پودر آنزیم بپاشید. پوست را به همراه سینه ها مرغ رول کنید و اضافه پوست را قیچی کنید.

10. سلفون را کاملا محکم دور مرغ بکشید و با دست فشار دهید تا محکم شود. با سوزن چند سوراخ نازک روی سوسیس ایجاد کنید. کیسه پلاستیکی را بکشید و دوباره چند لایه دیگر رول کنید. دوطرف پلاستیک را بپیچید و با نخ ببندید. قسمت های اضافه پلاستیک را جدا کنید. سپس سوسیس را درون قابلمه ای از آب داغ با دمای 65 درجه سانتی‌گراد قرار دهید تا مرغ به طور کامل مغزپخت شود.

11. سلفون را از دور سوسیس باز کنید. با دستمال کاغذی حوله ای، آن را خشک کنید.

12. یک قابلمه متوسط را تا نیمه روغن کنید. آن را روی حرارت متوسط داغ کنید. وقتی دمای روغن به 193 درجه سانتی‌گراد رسید، سوسیس را درون آن بیندازید تا کاملا سرخ و طلایی شود.

13. سوسیس را روی دستمال کاغذی بگذارید تا روغن آن گرفته شود. سپس برش دهید و به سلیقه خود تزئین و سرو کنید.



برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.
فیلم خانه دختر , طرز تهیه املت قهوه خانه ای , طرز تهیه سوسیس
در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.


ویدیو : فیلم: طرز تهیه سوسیس مرغ در خانه