فیلم سه بعدی اره صدر نشین باکس آفیس هالووین شد :     فیلم ترسناک اره ، همانند ...



 

باکس آفیس , فیلم های سه بعدی , باکس آفیس ایران

 

فیلم ترسناک اره ، همانند گذشته وحشتناک نیست ،اما هفتمین قسمت این مجموعه که بنا به گزارشهای رسیده ،آخرین قسمت آن نیز هست ، همانطور که پیش بینی می شد در صدر باکس آفیس این هفته آمریکای شمالی قرار گرفت .

همانطور که انتظار می رفت ، فیلم سه بعدی اره در سه روز نخست اکران،۲۴میلیون دلار فروش رفت، با این حال در مقایسه با سایر قسمتهای این مجموعه از نظر فروش در روزهای نخست ، رتبه پنجم را دارد.اکران این فیلم از روز جمعه آغاز شده است.

"اره ۶ " در سال گذشته ، فقط ۱/۱۴میلیون دلار در سه روز اول نمایش فروش داشت که رقم بسیار نا امید کننده ای بود و فیلم " فعالیتهای غیر طبیعی ۱" با اختلاف قابل ملاحظه ای از آن پیشی گرفت . چهار قسمت قبلی آن (اره ۲.۳.۴.۵)، با بیش از ۳۰میلیون فروش در سه روز اول نمایش ، همگی صدر نشین جدول باکس آفیس بودند .

هفته گذشته فیلم " فعالیتهای غیرطبیعی ۲ "با فروش ۵/۱۶میلیون دلار ، رتبه دوم را کسب کردو اکنون با گذشته ۱۰ روز از اکران این فیلم ترسناک، کمپانی پارامونت ۷/۶۵میلیون دلار درآمد داشته است.

فیلم" قرمز" محصول کمپانی سرگرمیهای سامیت با فروش ۸/۱۰میلیون دلار در سه روز اول نمایش ، در رتبه سوم قرار گرفت و بعد از گذشت سه هفته ، در مجموع۹/۵۸ میلیون دلار برای این کمپانی به ارمغان آورد.

یکی ازفیلمهایی که به تازگی به جمع ۱۰ فیلم صدر نشین جدول باکس آفیس راه یافته است ، درام هیلاری سوانگ با نام " محکومیت " ، محصول کمپانی فاکس سرچلایت پیکچرز است که در پایان اولین هفته اکرانش ،از رتبه پانزدهم به رتبه دهم صعود کرد.

لایونزگیت بخشی از شرکت سرگرمیهای لایونز گیت است ، تصویر پارامونت بخشی از شرکت ثبت شده ویاکوم است . سرگرمیهای سامیت به شکل خصوصی اداره می شود و فاکس سرچلایت پیکچرز بخشی از یک شبکه خبررسانی است.مترجم: فرشته مشاور... / خبرگزاری رویترز

 


ویدیو : فیلم سه بعدی اره صدر نشین باکس آفیس هالووین شد