فیلم: رکوردشکنی با سه‌چرخی هندی : هندوستان مکانی برای سواری با موتورسیکلت‌های ...


هندوستان مکانی برای سواری با موتورسیکلت‌های ‌سه‌چرخه موسوم به «توک‌توک» است. ولی تصور اینکه کسی بخواهد با یکی از آنها یک رکورد جهانی گینس ثبت کند، بسیار دشوار است.

وی سایت پدال: هندوستان مکانی برای سواری با موتورسیکلت‌های ‌سه‌چرخه موسوم به «توک‌توک» است. این وسیله‌های نقلیه ابتکاری به عنوان تاکسی استفاده می‌شوند که البته این تنها کاربرد آنها نیست. ولی تصور اینکه کسی بخواهد با یکی از آنها یک رکورد جهانی گینس ثبت کند، بسیار دشوار است.

این آقای ۲۷ ساله، یک راننده «توک‌توک» است که کسی است که کارش را به یک سطح بالاتر، ارتقا داده است. جگاتیش ام (Jagathish M) موفق شده تا در نسخه ۲۰۱۶ از کتاب رکوردهای جهانی گینس، نام خود را بگنجاند. این مرد هندی توانسته با وسیله نقلیه کوچکش، مسافتی معادل ۲/۲ کیلومتر را بر روی دو چرخ طی کند. وی در این حالت، سرعت خود را در حدّ پایین‌تر از ۸۰ کیلومتر بر ساعت حفظ کرده تا بتواند کنترل فرمان در اختیار داشته باشد و همین‌طور، یک چرخ را در هوا به صورت معلق نگه دارد.

«جگاتیش» از حرکات زیادش در بچگی با موتورسیلکت‌ها خبر می‌دهد؛ چیزی که باعث شد از کالسکه‌های چینی (Rickshaw) فاصله بگیرد و به یک راننده تبدیل شود. پس از یک روز کاری طولانی، این مرد جوان «توک‌توک» خود را کنار نمی‌گذارد؛ بلکه معمولاً تمام شب را با آن می‌گذراند و حرکات را با آن تمرین می‌کند. «جگاتیش» تلاش برای ثبت این رکورد را در چهار سال پیش، در ۱۷ فوریه ۲۰۱۱ در «جوهو ارودروم» در مومبای هند آغاز کرد.


برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.


در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.


ویدیو : فیلم: رکوردشکنی با سه‌چرخی هندی