فیلم: در مورد مسافران مریخ بیشتر بدانیم! : در ابتدای این پروژه خصوصی بیش از ...


در ابتدای این پروژه خصوصی بیش از دویست‌هزار نفر داوطلب شدند و قرار بود گروهی از مهاجرین تا سال ۲۰۲۵ به مریخ فرستاده شوند. فارنت - ایمانه بلیادی: به راستی نخستین انسان‌هایی که بر روی سیاره‌ی دیگر زندگی خواهند کرد چه کسانی هستند؟ حالا یک گام به یافتن پاسخ این پرسش نزدیک‌تر شده‌ایم. سازمان خصوصی مارس‌وان در نظر دارد چهار نفر را آموزش داده و طی سفری یک‌طرفه و بدون بازگشت به سیاره‌ی سرخ (مریخ) اعزام کند!

حالا این سازمان به مرحله‌ی سوم انتخاب افراد رسیده، جایی که فهرست داوطلبان منتخب به ۱۰۰ نفر کاهش پیدا کرده است. این ۱۰۰ نفر باقی مانده از سراسر جهان هستند: ۳۹ نفر از آمریکا، ۳۱ نفر از اروپا، ۱۶ نفر از آسیا (۳ نفر از ایران)، ۷ نفر از آفریقا و ۷ نفر از اقیانوسیه و به لحاظ پیشینه متنوع بوده و سن ۲۰ تا ۶۰ سال دارند. ۴ نفر از این ۱۰۰ نفر قرار است بر روی مریخ زندگی و کار کنند و همان‌جا بمیرند.

بیشتر بدانیم , فیلم مسافران , اطلاعات بیشتر در مورد زناشویی

در ابتدای این پروژه خصوصی بیش از دویست‌هزار نفر داوطلب شدند و قرار بود گروهی از مهاجرین تا سال ۲۰۲۵ به مریخ فرستاده شوند. در ماه دسامبر ۲۰۱۳ (آذرماه ۹۲) از میان آن‌ها ۱۰۵۸ نفر انتخاب شدند و پس از آن در فوریه‌ی ۲۰۱۴ (بهمن ۹۳) باز هم تعداد را به ۶۶۰ نفر کاهش دادند و حالا در مرحله‌ی بعد نوبت به انتخاب ۱۰۰ نفر (۵۰ نفر مرد و ۵۰ نفر زن ) رسید تا بنا به اعلام این سازمان” بر روی تشکیل گروهی متمرکز ‌شود که تحمل تمامی سختی‌های سکونت دائم درمریخ را داشته باشند.”

فیلم های مورد علاقه مسعود فراستی , فیلم تاریخی در مورد فرعون , در مورد جویدن آدامس بیشتر بدانید

جزئیات این دوره‌های انتخاب افراد هنوز بطور کامل منتشر نشده اما سازمان مارس‌وان قصد دارد روند انتخاب افراد را دربرنامه‌ای تلویزیونی نمایش دهد و به مخاطبین اجازه دهد در خصوص انتخاب کاندیدها در مراحل بعدی نظر دهند. این سازمان سعی کرده بودجه مورد نیاز ماموریت‌اش را ازراه‌های مختلف تامین کند و علاوه بر درخواست کمک مالی و پیشنهاد دادن حق‌پخش پروژه به شبکه‌های تلویزیونی در پایان ۲۰۱۳ کمپین کمک‌های مالی ایندی‌گوگو را راه‌اندازی کرد.

حالا اینطور به نظر می‌رسد که مارس‌وان ۴۰۰ میلیون‌دلار لازم را به دست آورده، پولی را که میتوانست به شرکت هوافضای لاکهیدمارتین و SSTL دهد تا برنامه‌ی پرواز آزمایشی بدون سرنشین به سیاره‌ی سرخ در سال ۲۰۱۸ را انجام دهند.

این کمپین ۱۰۰ هزاردلار برای رسیدن به مبلغ نهایی کم داشت اما مارس‌وان هنوز هم بر هدف خود برای یافتن خانه‌ای جدید برای انسان‌ها در سیاره‌ای دیگر استوار است. این گروه می‌گوید درسال ۲۰۱۵ مرحله‌ی بعدی آزمایش را به هدف یافتن افراد مشتاق به ترک زمین و بازنگشتن به آن که یکی از مراحل پایانی است را انجام خواهد داد.



برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

آنچه در مورد تور دبی باید بدانیم , آنچه در مورد تور کیش باید بدانیم , فیلم سینمایی هاشمی در مورد غذا خودن

در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.


ویدیو : فیلم: در مورد مسافران مریخ بیشتر بدانیم!