فیلم: درگ فراری با بوگاتی ویرون : شنیدن نام سوپر اسپرت هایی مانند فراری، مک ...


شنیدن نام سوپر اسپرت هایی مانند فراری، مک لارن، پورشه با توان تولید بیش از ۹۰۰ اسب بخار، می تواند لرزه بر اندام تمامی اتومبیل های دنیا بیاندازد جز بوگاتی ویرون.    پادشا: شنیدن نام سوپر اسپرت هایی مانند فراری، مک لارن، پورشه با توان تولید بیش از 900 اسب بخار، می تواند لرزه بر اندام تمامی اتومبیل های دنیا بیاندازد جز بوگاتی ویرون.
همگی بوگاتی ویرون را به عنوان قدرتمندترین و سریع ترین سوپر اتومبیل دنیا می دانند اما آیا واقعاً چنین است؟ به همین منظور درگی بین این سوپر اتومبیل معروف و فراری انجام شده تا ببینیم بوگاتی که توانسته از پس بسیاری از اتومبیل ها برآید، آیا می تواند این مدل فراری را نیز شکست دهد یا خیر؟
بوگاتی ویرون تا به حال با 1000 اسب بخار خود توانسته مک لارن P1 و پورشه 918 اسپایدر را شکست دهد و حال در مقابل مدل فراری هیبریدی با 963 اسب بخار و 900 نیوتن متر قرار گرفته است.
بوگاتی با وزنی برابر 1888 کیلوگرم در حدود 600 کیلوگرم سنگین تر از این مدل فراری است و البته یک موضوع دیگری نیز مطرح است که در این درگ، بوگاتی ویرون اتومبیل به نسبت قدیمی تر از سوپر اتومبیلی مانند این مدل فراری است و شاید اگر نسخه SS از ویرون در این درگ شرکت می کرد،‌ نتیجه متفاوتی بدست می آمد.


برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.
بوگاتی ویرون , بوگاتی ویرون 2016 , قیمت بوگاتی ویرون در ایران

در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.


ویدیو : فیلم: درگ فراری با بوگاتی ویرون