فیلم جدید فرهادی در میان 10 فیلم 2016 : شریه معتبر سینمایی «ایندی‌وایر» در ...


شریه معتبر سینمایی «ایندی‌وایر» در فهرستی از 100 فیلم مهم سال 2016 میلادی نام فیلم «فروشنده» ساخته جدید اصغرفرهادی را در جایگاه پنجم قرار دارد. خبرگزاری ایسنا: نشریه معتبر سینمایی «ایندی‌وایر» در فهرستی از 100 فیلم مهم سال 2016 میلادی نام فیلم «فروشنده» ساخته جدید اصغرفرهادی را در جایگاه پنجم قرار دارد.

وب‌سایت سینمایی «ایندی‌وایر»، با انتشار لیستی از صد فیلم که در سال 2016 اکران می‌شوند، هفتمین فیلم سینمایی اصغر فرهادی را در ردیف پنجم فهرست خود تحت عنوان «100 فیلم که بیشترین انتظار را برای دیدن آنها در 2016 می‌کشیم» جای داد.

این وب‌سایت سینمایی درباره فیلم «فروشنده» نوشت: "...شاید برای اغلب ما، اصغر فرهادی، هیجان‌انگیزترین فیلمسازی‌ست که در این دهه پدیدار شده است. ملودرام برنده اسکار «جدایی» تا به امروزدر راس فهرست «ایندی‌وایر» به عنوان بهترین فیلم دهه اخیرقرار دارد و فیلم فرانسوی او، «گذشته» نیز فیلم فوق‌العاده‌ایست".

دانلود فیلم جدید 2016 , فیلم جدید 2016 , فیلم های جدید 2016

ایندی‌وایر در ادامه می‌نویسد: "یک فاصله چند ساله از فیلم آخر فرهادی، یعنی «گذشته» به وجود آمده است اما او این روزها مشغول پروژه‌های تازه‌ای شده است. فرهادی به زودی فیلمی را به تهیه‌کنندگی «پدرو آلمادوار» در اسپانیا مقابل دوربین می‌برد اما پیش از آن و در حال حاضر در سرزمین خودش، ایران، مشغول فیلمبرداری فیلم دیگری‌ست. هنوز جزییات زیادی درباره این فیلم منتشر نشده اما می‌دانیم که داستان به نمایشنامه «مرگ فروشنده» اثر «آرتور میلر« مرتبط است. شاید یک درام تئاتری؟ یا تجربی‌تر از آن؟ باید منتظر بمانیم. فیلمبرداری این فیلم در نوامبر آغاز شده... آیا ممکن است این فیلم را در جشنواره برلین ببینیم؟"

در این فهرست به ترتیب فیلم‌های «سکوت» ساخته «مارتین اسکورسیزی»؛ فیلم جدید «ترنس مالیک» با بازی «رایان گاسلینگ»، «کیت بلانشت»، «کریستین بیل» و «رونی مارا» که هنوز عنوانی برای آن انتخاب نشده است؛ «ماشین جنگی» به کارگردانی «دیوید میچود»؛ «درود بر سزار» به کارگردانی برادران «کوئن»؛ «فروشنده» ساخته اصغر فرهادی؛ فیلم «شیطان نئون» به کارگردانی نیکلاس وندینگ رفین، قسمت هشتم از مجموعه «جنگ ستارگان»؛ «داستان زندگی تو» به کارگردانی «دنیس ویلنوو»؛ «شهر گمشده زد» ساخته «جیمز گری» و «زن قرن بیستمی» از «مایک میلز» در رتبه‌های اول تا دهم "100 فیلم که بیشترین انتظار را برای دیدن آنها در 2016 می‌کشیم" قرار دارند.

همچنین سایت سینمایی «Fandor» گزارشی از نظرات کاربران این سایت درباره فیلم‌هایی که بیشترین انتظار را برای دیدن آن می‌کشند، منتشر کرده است که در آن نظرات نیز نام فیلم «فروشنده» در کنار اسامی بازیگران و خلاصه داستان آن به چشم می‌خورد.


ویدیو : فیلم جدید فرهادی در میان 10 فیلم 2016