فیلم جدید تام کروز در یک هفته ۶۱ میلیون دلار فروخت / «۴۲» پرفروش‌ترین فیلم آمریکای شمالی شد :



 فیلم زندگی‌نامه‌ای «42»‌ تولید استودیوهای برادران وارنر و لجندری در هفته اول اکران در ایالات متحده و کانادا رده اول جدول فروش را به خود اختصاص داد.

جدید ترین فیلم های سینمای جهان در این هفته , جدید ترین فیلم های که پرفروش هستند , پرفروش ترین فیلم های ایرانی

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم بیسبالی «42» به کارگردانی برایان هلگلند از جمعه تا یکشنبه در آمریکای شمالی حدود 27.3 میلیون دلار فروخت.

 

«فیلم ترسناک 5» از شرکت واینستین دیگر فیلمی بود که این هفته به طور گسترده در ایالات متحده و کانادا اکران شد. این فیلم که یک تقلید شوخی‌آمیز از فیلم‌های ترسناک است، با 15.2 میلیون دلار در رده دوم جدول فروش قرار گرفت.

 

از سوی دیگر، فیلم علمی تخیلی «فراموشی» (Oblivion) با بازی تام کروز یک هفته پیش از اکران در آمریکای شمالی در 7444 سینما در 52 بازار در سطح بین‌المللی روی پرده رفت و با 61.1 میلیون دلار پرفروش‌ترین فیلم در این سطح شد.

 

داستان فیلم 60 سال پس از یک جنگ فاجعه‌آمیز با نژادی بیگانه روی می‌دهد که انسان‌ها را وادار به ترک زمین کرد. در شرایطی که سیاره به شکلی غیر قابل تشخیص عوض شده، مواجهه یک مرد با گذشته خودش، او را در بحبوحه تلاش برای نجات انسان‌ها، پیشتاز سفری برای رهایی و کشف می‌کند.

 

جک هارپر (کروز) یکی از آخرین کسانی است که در زمین نابود‌شده در جنگ در حال جمع آوری منبع حیات است. نیروی شری که هارپر و دیگران را تهدید می کند اسکاوز نام دارد. هارپر تقریبا ماموریتش را به انتها رسانده که با نجات دادن زنی غریبه همه چیز تغییر می‌کند و سرنوشت زمین و انسان‌ها به دست او می‌افتد.

پرفروش ترین فیلم های 2016 , پرفروش ترین فیلم های ایرانی 95 , پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران

 

مورگان فریمن و تام کروز در صحنه‌ای از فیلم «فراموشی»

مورگان فریمن، اولگا کوریلنکو، آندرا رایزبورو و ملیسا لئو دیگر بازیگران فیلم «فراموشی» به کارگردانی جوزف کاسینسکی هستند. کاسینسکی که بیش از همه با فیلم «ترون: میراث» معروف است، «فراموشی» را بر مبنای یک رمان مصور نوشته خودش کارگردانی کرده است.

 

پروژه 40 میلیون دلاری «42» داستان زندگی جکی رابینسن بازیکن معروف بیسبال و قرارداد تاریخی او با تیم بروکلین داجرز تحت هدایت برنچ ریکی مدیر تیم است.

 

چادویک بوسمن نقش رابینسن را بازی می‌کند و هریسن فورد به نقش ریکی ظاهر شده‌اند. تماشاگران در وبسایت سینمااسکور درجه بسیار خوب A+ داده‌اند. 83 درصد تماشاگران «42» بیش از 25 سال داشتند.

پرفروش ترین فیلم های تاریخ , پرفروش ترین فیلم ایران , جدید ترین فیلم های ایرانی

 

هریسن فورد و چادویک بوسمن بازیگران اصلی فیلم «42» هستند

«فیلم ترسناک 5» تازه‌ترین فیلم یک مجموعه‌ سینمایی طولانی تولید شرکت دایمنشن وابسته به واینستین است که شروع آن به سال 2000 برمی‌گردد. این فیلم کمدی درجه PG-13 را مالکوم دی. لی کارگردانی کرده است.

 

چارلی شین، لینزی لوهان، سایمن رکس و اشلی تیزدیل در «فیلم ترسناک 5»بازی می‌کنند که با بودجه‌ای در حدود 20 میلیون دلار ساخته شده است.

 

داستان درباره زوجی است که پسرشان تازه به دنیا آمده است. وقتی آن‌ها فرزندشان را به خانه می‌آورند، متوجه اتفاقاتی غیرعادی در خانه می‌شوند. آن‌ها به کمک دوربین‌های مداربسته و گروهی کارشناس پی می‌برند تحت تعقیب یک مخلوق اهریمنی هستند.

 

75 درصد تماشاگران این فیلم زیر 25 سال داشتند.

فیلم ترسناک «مرده شریر» به کارگردانی فده آلوارز که هفته پیش پرفروش‌ترین فیلم بود، در دومین هفته اکران با 9.5 میلیون دلار رده پنجم قرار گرفت. مجموع فروش داخلی «مرده شریر» که بازسازی فیلم معروف سام ریمی است، 41.5 میلیون دلار شده است.

 

انیمیشن «خانواده کرود» تولید استودیو دریم ورکس انیمیشن در چهارمین هفته اکران 13.2 میلیون دلار به دست آورد و ضمن اینکه فیلم سوم آمریکای شمالی شد، مجموع فروش خود را در این سطح به 142.5 میلیون دلار رساند.

 

اکشن علمی تخیلی «سرباز جو: تلافی» با بازی چانینگ تیتم، دواین جانسن و بروس ویلیس در هفته سوم اکران 10.8 میلیون دلار فروخت و مجموع فروش خود را به 102.5 میلیون دلار رساند.

 

درام «جایی آن سوی درختان کاج» (The Place Beyond the Pines) به کارگردانی درک سیانفرانس با بازی رایان گاسلینگ و برادلی کوپر که از سه هفته پیش به طور محدود اکران شده، این هفته در 514 سینما روی پرده رفت و با 4.1 میلیون دلار در رده دهم جدول جای گرفت.

پرفروش ترین فیلم های سینمای ایران , پرفروش ترین فیلم سینمای ایران , پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای جهان

 

رایان گاسلینگ در صحنه‌ای از فیلم «جایی آن سوی درختان کاج»

این فیلم که یک درام با موضوع پلیس‌ها و سارقان است، اولین بار در دنیا پارسال در بخش نمایش‌های ویژه جشنواره فیلم تورنتو روی پرده رفت.

 

«جایی آن سوی درختان کاج» درباره یک موتورسوار نمایشی است که برای تامین هزینه زندگی فرزند تازه‌به‌دنیا‌آمده‌اش به سرقت از بانک روی می‌آورد، تصمیمی که او را رودرروی یک پلیس تازه‌کار بلندپرواز که در اداره‌ای تحت هدایت یک کارآگاه فاسد کار می‌کند، قرار می‌دهد.

منبع:khabaronline.ir


ویدیو : فیلم جدید تام کروز در یک هفته ۶۱ میلیون دلار فروخت / «۴۲» پرفروش‌ترین فیلم آمریکای شمالی شد