فیلم‌بازی با برترین ها (4) : صنعت سینما بسیار گسترده، رنگارنگ، جذاب و پرطرفدار ...


صنعت سینما بسیار گسترده، رنگارنگ، جذاب و پرطرفدار است. هر ساله تعداد زیادی فیلم و سریال در کشورهای مختلف دنیا تولید می شود و مخاطبان بسیاری در این سیل عظیم فیلم ها سردرگم می شوند. برترین ها: صنعت سینما بسیار گسترده، رنگارنگ، جذاب و پرطرفدار است. هر ساله تعداد زیادی فیلم و سریال در کشورهای مختلف دنیا تولید می شود و مخاطبان بسیاری در این سیل عظیم فیلم ها سردرگم می شوند. «کدام فیلم را ببینم؟»، «آیا این فیلم به دیدنش می ارزد؟»، «داستان این فیلم چیست؟»، «بهترین فیلم های سال دنیا کدامند؟» و... از جمله سوال هایی هستند که ذهن عاشقان سینما را به خود مشغول می کنند. ما در سری مطالب «فیلم‌بازی با پادشا» که به صورت هفتگی منتشر خواهد شد قصد داریم فیلم ها و سریال های عامه پسند را به شما معرفی کنیم تا بتوانید خستگی یک هفته کاری خود را با یک انتخاب سینمایی خوب از تن به در کنید، با ما همراه باشید.

**********
میان ستاره ای / Interstellar 

ژانر: معمایی | علمی تخیلی

تاریخ انتشار: 2014/11/05

محصول کشور: آمریکا | انگلستان

ستارگان: Anne Hathaway, Matthew McConaughey, Jessica Chastain

کارگردان: Christopher Nolan

IMDB: امتیاز 8.6 از 10 - میانگین رای 826,755 نفر

(جزء ۲۵۰ فیلم برتر IMDb با رتبه ٣١)

نمره منتقدین: 74/100

تماشای این فیلم به افراد زیر ۱۳ سال توصیه نمی شود.


برترین فیلم های 2016 , برترین فیلم های ایرانی , دانلود برترین فیلم های 2016

در حالی که قحطی و گرسنگی به کره ی زمین چیره شده، گروهی از ستاره شناسان تصمیم میگیرند تا با استفاده از یک کرم‌چاله‌ ی فضایی که به تازگی کشف شده، محدودیت های سفر انسان به دور ترین نقاط فضا را از بین ببرند، اما این روش یک مشکلی دارد و آن این است که زمان در سیاهچاله خیلی کندتر از زمین می گذرد و زمانی که این گروه به زمین برخواهند گشت، همه چیز تغییر خواهد کرد و شاید برخی از عزیزانشان را هم از دست داده باشند! رفتن به این سفر یک انتخاب بسیار مشکل است زیرا موفقیت این پروژه قطعی نیست ولی انسان برای بقا چاره ای جز آن ندارد. این فیلم تلفیقی از علم و سینمای تخیلی را برای شما به ارمغان می آورد. با دیدن سکانس های آخر فیلم به قدرت تخیل فوق العاده نویسنده احسنت خواهید گفت، مطمئن باشید!



قاضی / The Judge

ژانر: درام

تاریخ انتشار: 2014/09/04

محصول کشور: آمریکا

ستارگان: Robert Downey Jr., Vera Farmiga, Robert Duvall

کارگردان: David Dobkin

IMDB: امتیاز 8.6 از 10 - میانگین رای 126,969 نفر

نمره منتقدین: 48/100

تماشای این فیلم به افراد زیر ۱۷ سال توصیه نمی شود.


فیلم آتیش بازی , فیلم بازی تاج و تخت , برترین فیلم های ترسناک

هنک پالمر یک وکیل مدافع بسیار موفق در شیکاگو است که در حال جدا شدن از همسرش می باشد. وقتی که برادرش خبر مرگ مادرش را به او می گوید، هنک برای شرکت در مراسم خاکسپاری وی به خانه دوران بچگی‌اش بازمی گردد. در این حین، پدر هنک که یک قاضی مشهور است تصادف می کند و باعث کشته شدن یک نفر می شود. هنک و پدرش رابطه خوبی با هم ندارند ولی هنک مجبور است از پدرش دفاع کند. هنک به حقیقت ماجرا پی می‌برد ولی از پدرش می خواهد که حقیقت را بیان نکند تا بتواند او را از جرمش تبرئه کند ولی... شما اگر جای هنک و پدرش بودید چکار می کردید؟



جان ویک / John Wick

ژانر: اکشن | هیجان انگیز

تاریخ انتشار: 2014/10/23

محصول کشور: چین | کانادا | آمریکا

ستارگان: Keanu Reeves, Michael Nyqvist, Alfie Allen

کارگردان: David Leitch , Chad Stahelski

IMDB: امتیاز 7.2 از 10 - میانگین رای 218,851 نفر

نمره منتقدین: 67/100

تماشای این فیلم به افراد زیر ۱۷ سال توصیه نمی شود.


برترین فیلم ها , برترین فیلم های 2015 , برترین فیلم های عاشقانه

جان ویک یک مزدور قدیمیِ مافیای روس است که در کار خود یک حرفه ای تمام عیار بود. او بعد از ازدواج این کار کثیف را کنار گذاشت و یک زندگ معمولی را شروع کرد، ولی بیماری لاعلاج باعث شد که همسرش را از دست بدهد. پسر مافیای روسی سگ اهدایی همسر جان ویک را میکشد. جان که زندگی اش نابود شده بود تصمیم می گیرد دوباره به این عرصه برگردد و انتقام سگ یادگاری همسرش را بگیرد. این فیلم با بازی «کیانو ریوز» یک اکشن خوب و جذاب را برای شما به ارمغان می آورد که از دیدن آن احساس خستگی نخواهید کرد. به دلیل مشترک بودن عوامل این فیلم با سازندگان فیلم ماتریکس، جان ویک از لحاظ بصری و فنی در بسیاری صحنه ها شما را به یاد ماتریکس می اندازد.



مینیون ها / Minions

ژانر: انیمیشن | کمدی | خانوادگی

تاریخ انتشار: 2015/06/18

محصول کشور: آمریکا

ستارگان: Sandra Bullock, Pierre Coffin, Chris Renaud

کارگردان: Pierre Coffin, Kyle Balda

IMDB: امتیاز 7.2 از 10 - میانگین رای 117,763 نفر

نمره منتقدین: 56/100

این فیلم برای تمامی سنین مناسب می باشد.


برترین فیلم های سال 2016 , دانلود برترین فیلم های ایرانی , برترین فیلم های هندی

مینیون ها به نظر می رسد که از زمان حیات بر روی کره زمین، همواره حضور داشته اند و به دنبال رئیسی برای خود بوده اند. آنها در طول زندگی شان در کنار روسای مختلفی قرار گرفته اند اما هربار بر اثر اتفاقی باعث نابودی آنها شده اند. پس از گذشت سالها ، حالا مینیون ها که رئیسی را بالای سر خود نمی بینند تصمیم می گیرند سفری را آغاز کنند تا بتوانند خود را از این وضعیت خارج کنند. کوین، باب و استوارت سه مینیون دوست داشتنی هستند که برای خارج کردن دوستان خود از افسردگی ناشی از بی رئیسی! سفری را در پیش می گیرند که اتفاقات جالب و خنده دار آنها باعث لذت بردن شما از دیدن این انیمیشن خواهد شد.



خبیث / Sinister

ژانر: ترسناک | معمایی | هیجان انگیز

تاریخ انتشار: 2012/03/11

محصول کشور: آمریکا

ستارگان: Ethan Hawke, James Ransone, Juliet Rylance

کارگردان: Scott Derrickson

IMDB: امتیاز 7.2 از 10 - میانگین رای 142,990 نفر

نمره منتقدین:     53/100

تماشای این فیلم به افراد زیر ۱۷ سال توصیه نمی شود.

برترین بازی های کامپیوتر , برترین فیلم های کمدی , برترین بازی های کامپیوتری

نویسنده داستان های جنایی، الیسون اوسوالت همراه با خانواده خود به خانه ای نقل مکان می کنند که اخیرا در آنجا جنایت وحشتناکی رخ داده است، اما آنها از آن بی خبرند. او درباره جرایمی که تاکنون اتفاق افتاده است شروع به تحقیق می کند تا موضوعی برای کتاب جدیدش پیدا کند. او از جعبه فیلمی که در خانه پیدا می کند برای انجام تحقیقاتش استفاده می کند. در این فیلم ها او متوجه شی ای می شود ولی نمی تواند بفهمد که آن چیست! کم کم اتفاقات ناگواری برای او و خانواده اش شروع به افتادن می کند و رفته رفته بدتر می شود. آیا آنها از این اتفاقات جان سالم به در خواهند برد؟


ویدیو : فیلم‌بازی با برترین ها (4)