فیلمی جالب از کارخانه مک دونالد : پادشا: شرکت «مک‌دونالد»(Mc Donald)  که همه ...





پادشا: شرکت «مک‌دونالد»(Mc Donald)  که همه آن را به غول رستوران‌های فست فود زنجیره‌ای می‌شناسند، در جدیدترین کمپین تبلیغاتی خود ویدئو کلیپی درست کرده است که در آن طرز تهیه ناگت‌های مک‌دونالد را برای مصرف‌کنندگان خود به نمایش گذاشته است.
به گزارش خبرگزاری بلومبرگ بیزینس ویک (  Week Bloomberg Business ) مک‌دونالد این ویدئو را برای پاسخ به برخی از ابهامات و شایعاتی که در میان مردم در خصوص کیفیت ناگت‌ها پیدا شده، ارائه کرده است.
در این ویدئو مک‌دونالد نشان می‌دهد که گوشت سینه مرغ قبل از فرم گرفتن خمیر ناگت به داخل چرخ گوشت رفته و سپس مقداری ادویه جات، پودر سویا و ذرت، نمک و بکینگ پودر به آن اضافه می‌شود و سپس ناگت‌های آماده شده در روغن گیاهی سرخ می‌شوند!
البته این اولین بار نیست که مک‌دونالد با این داستان روبه‌رو می‌شود و مجبور است روش کار خود را شفاف‌سازی کند. در سال ۲۰۰۸ هم این کمپانی تعدادی از مادران را به «تور ناگت مک‌دونالد» دعوت کرد تا طرز تهیه آن را از نزدیک نشان دهد.
سود شرکت مک‌دونالد در سال ۲۰۱۳ دو درصد کاهش یافت و این شرکت را برآن داشت تا بار دیگر با تغییر در سیاست کمپین‌های تبلیغاتی خود به مصرف کنندگان ثابت کند که محصولات این شرکت از کیفیت لازم برخوردارند!
دون تامپسون (Don Thompson)، مدیر اجرایی مک‌دونالد  در خصوص این کلیپ اظهار داشت: «آنچه که شما شاهد آن هستید نشان‌دهنده آن است که ما می‌خواهیم ارتباط بین مک‌دونالد و شما را مستحکم‌تر از قبل سازیم، ما می‌دانیم که مصرف‌کننده همیشه خواهان شفافیت است، آنها دوست دارند بدانند مواد غذایی که مصرف می‌کنند چطور تهیه می‌شود پس ما هم هر آنچه را  که شما بخواهید انجام می‌دهیم.»




برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.
امضای دونالد ترامپ و معنای جالب آن از نظر خط شناسان , شباهت جالب چهره مهدی سلطانی به دونالد ترامپ , دونالد ترامب
در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.


ویدیو : فیلمی جالب از کارخانه مک دونالد