فیلمی با رسم‌ الخط عجیب: آااادت نمی‌کنیم : کارگردان فیلم «آااادت نمی‌کنیم» ...


کارگردان فیلم «آااادت نمی‌کنیم» تاکید کرد رسم الخط عنوان فیلم در جهت انتقال مفهوم است و تماشاگر پس از دیدن فیلم به دلایل چنین نام‌گذاری پی می‌برد. روزنامه دنیای اقتصاد: کارگردان فیلم «آااادت نمی‌کنیم» تاکید کرد رسم الخط عنوان فیلم در جهت انتقال مفهوم است و تماشاگر پس از دیدن فیلم به دلایل چنین نام‌گذاری پی می‌برد.

ابراهیم ابراهیمیان، کارگردان سینما که در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر با فیلم «آااادت نمی‌کنیم» حضور دارد، در توضیح رسم‌الخط نام این فیلم به خبرگزاری مهر گفت: میثم میرزایی طراح لوگوی فیلم است و زمانی که فیلمنامه را خواند از او خواستم بر اساس محتوای فیلم لوگو را طراحی کند.

آااادت نمی‌کنیم , آااادت نمی کنیم , چگونه فیلمی را روی فیلم دیگر ادیت کنیم

وی ادامه داد: پس از گفت‌وگوهای بسیار به این جمع‌بندی رسیدیم تا از این رسم الخط استفاده کنیم و به هیچ عنوان این قصد را نداشتیم قاعده نوشتاری زبان فارسی را تغییر دهیم. نوع نگارش «آااادت نمی‌کنیم» یک تکنیک تبلیغاتی برای جذب مخاطب و همچنین انتقال مفهوم بود و تا امروز هر بیننده‌ای که فیلم را دیده متوجه شده چرا چهار تا الف و یک سرکش برای عنوان فیلم انتخاب کرده‌ایم.هدیه تهرانی بازیگر این فیلم نیز پس از چهار سال در جشنواره فیلم فجر حضور دارد.


ویدیو : فیلمی با رسم‌ الخط عجیب: آااادت نمی‌کنیم