فیلـم هـای آخر هفته تلویزیون :       فیلم های سینمایی و تلویزیونی جیب برها ...



 

 

تلویزیون , بارداری هفته به هفته , تلویزیون شهری

 

فیلم های سینمایی و تلویزیونی جیب برها به بهشت نمی روند، وال استریت، به روح پدرم، برای دومین بار، همه چی رو براهه و ۱۷ فیلم دیگر امروز و فردا ۱۹ و ۲۰ آبان ماه از شبكه های سیما روی آنتن می رود.

شبكه یك

جیب برها به بهشت نمی روند ـ امروز ساعت ۱۴/۴۰

وال استریت ـ امشب ساعت ۲۲

به روح پدرم ـ امشب ساعت ۲۴

برای دومین بار ـ فردا ساعت ۱۶

همه چی رو براهه ـ فردا ساعت ۲۴

به گزارش روابط عمومی سیما، فیلم سینمایی جیب برها به بهشت نمی روند امروز ساعت ۱۴/۴۰ از شبكه یك سیما روی آنتن می رود.

دلشاد، دستفروش دوره گردی است كه به خاطر مشكلات مالی و اجاره خانه عقب افتاده اش ناچار می شود، راه های جدیدی را برای به دست آوردن پول بیازماید. اما همه راه ها به روی او بسته می ماند. تنها، راهی غیرمعمول او را وسوسه می كند كه سرانجام او در برابر بزرگ ترین و غیرمعمول ترین واقعه زندگی اش قرار می گیرد. واقعه ای مرگبار كه ظاهراً تنها عشق توان مقابله با آن را دارد.

علیرضا خمسه، آتنه فقیه نصیری، زنده یاد حمیده خیرآبادی، غلامحسین لطفی و حسین محب اهری در فیلم سینمایی جیب برها به بهشت نمی روند به كارگردانی ابوالحسن داوودی بازی كرده اند.

فیلم سینمایی وال استریت به كارگردانی اولیور استون هم امشب ساعت ۲۲ از شبكه یك سیما پخش می شود.

تاجر جوانی به نام جیك با همدستی پدر نامزدش گوردون كه از اسطوره های بازار بورس وال استریت است، تصمیم می گیرد به شكل بی رحمانه ای اقتصاد مالی اجرایی بورس را از پای درآورد. مایكل داگلاس و چارلی شین، بازیگران این فیلم هستند.

همچنین امشب ساعت ۲۴ فیلم به روح پدرم به كارگردانی سیدجواد رضویان و تهیه كنندگی سیدكمال طباطبایی از شبكه یك سیما پخش می شود.داستان فیلم ماجرای جوانی است كه پدرش از دنیا رفته است. شب هنگام پدر به خواب او می آید و از او می خواهد تا بدهی هایش را به چند نفر پرداخت كند اما این موضوع ابتدای ماجرای پیش بینی نشده دیگری است.

جواد رضویان، یوسف تیموری، احمد پورمخبر، فریده سپاه منصور، محمود بهرامی و كیومرث ملك مطیعی در فیلم سینمایی به روح پدرم بازی كرده اند.

فیلم تلویزیونی برای دومین بار به كارگردانی منوچهر هادی و تهیه كنندگی فاطمه ثمرقندی هم فردا ساعت ۱۶ از شبكه یك سیما پخش خواهد شد.

احمد كه به رغم وضع مالی خویش در حفظ كانون خانواده ناموفق بوده و بدبینانه به تشكیل خانواده ای جدید نگاه می كند، در زندگی جدید نیزبا رفتارش بار دیگر خانواده را در معرض متلاشی شدن قرار می دهد.

فیلم تلویزیونی« برای دومین بار» با هنرمندی لیلا زارع و میكائیل شهرستانی ساخته شده است.

فیلم تلویزیونی «همه چی روبراهه» هم به كارگردانی حجت ذیجودی و تهیه كنندگی عباس رافعی فردا ساعت ۲۴ ازشبكه یك سیما پخش می شود.

داستان فیلم درباره بابك و سارا زن و شوهری است كه هر دو در رشته هتلداری تحصیل كرده و در یك هتل مشغول به كارند، آنها با وجود داشتن فرزندی ۱۰ ساله در آستانه طلاق قرار دارند. پس از آن كه سارا مدیر تشریفات می شود رابطه آنها بغرنج تر می شود. در این اوضاع بابك تحت تاثیر یك اتفاق، قابلیت این را پیدا می كند كه ذهن زن ها را بخواند و این ماجرا به او كمك می كند تا از زوایای پنهان ذهن سارا و دختر و خواهرانش كه در این مدت از آنها دور بوده، آگاه شده و رابطه آنها اصلاح شود.

رامتین خداپناهی، نگین صدق گویا، ساعد هدایتی، فرهاد بشارتی، غزال جزایری و رابعه اسكویی در فیلم تلویزیونی «همه چی رو براهه» بازی كرده اند.

شبكه دو

تا حضور ـ امروز ساعت ۱۴/۳۰

گناه كوچك ـ فردا ساعت ۱۷/۳۰

اگر تو نبودی ـ فردا ساعت ۲۳

فیلم تلویزیونی «تا حضور» هم امروز ساعت ۱۴/۳۰ از شبكه دو سیما پخش می شود.

داستان این فیلم درباره سه سهمیه عمره دانش آموزی است كه از طرف منطقه به یك مدرسه اختصاص داده شده است. مدیر و معاونت پرورشی مدرسه تصمیم می گیرند كه دانش آموزان واجد شرایط را در یك مسابقه انتخاب و معرفی كنند. رقابت این دانش آموزان برای تصاحب این امتیاز اتفاقات این فیلم را رقم می زند.

محمد كاسبی، نادیا دلدارگلچین و امید آهنگر در فیلم تلویزیونی «تا حضور» به كارگردانی بهرام درخشان و تهیه كنندگی عباس غلامی به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم تلویزیونی «گناه كوچولو» به كارگردانی حسین قناعت و تهیه كنندگی بهروز مفید امروز ساعت ۱۷/۳۰ از شبكه دو سیما روی آنتن می رود.

شاهین نوجوانی است كه تازه دیپلم گرفته و با سه نفر از همسن و سال های خود در انتظارند تا پیش دانشگاهی را بگذرانند و آینده را رقم بزنند. شاهین با دختردایی خود نامزد است. او در پی دعوا با پسر همسایه و از سر عصبانیت، سرقتی انجام می دهد و دستگیر می شود كه برای او سوءسابقه درست می شود.

فرهاد بشارتی، فرشته سرابندی، جلیل فرجاد، آتش تقی پور و علی تقوازاده در فیلم تلویزیونی «گناه كوچولو» ایفای نقش كرده اند.

فیلم تلویزیونی «اگر تو نبودی» به كارگردانی كاظم راست گفتار و تهیه كنندگی مجید اوجی فردا ساعت ۲۳ از شبكه دو سیما پخش خواهد شد.

داستان فیلم درباره گروهی آمارگیر جوان است كه از سوی سازمان آمار و تحقیقات گردشگری برای انجام پروژه ای به جزیره كیش می روند. فردوس كاویانی، عاطفه رضوی و حمیدرضا پگاه در این فیلم هنرنمایی كرده اند.

شبكه سه

ویر ـ امروز ساعت ۱۰

خانواده خوشبخت ـ امروز ساعت ۱۵/۱۵

همكلاسی آسمان ـ امشب ساعت ۲۰/۱۵

نهنگ خشمگین ـ امشب ساعت ۲۳/۳۰

ردگیر ـ فردا ساعت ۱۰/۱۵

تمساح ـ فردا ساعت ۱۴/۱۵

فیلم سینمایی «ویر» به كارگردانی آنیل شارما نیز امروز ساعت۱۰ از شبكه سه سیما بازپخش می شود.

فیلم خانواده های خوشبخت هم امروز ساعت ۱۵/۱۵ از شبكه سه سیما روی آنتن می رود.

پدر خانواده كه نسبت به همسرش رفتار خوبی ندارد به طرز مشكوكی كشته می شود. بازرس مورس به فرزندان پسر او مشكوك می شود اما پس از كشته شدن فرزندان مقتول سردرگم می ماند.

فیلم تلویزیونی «همكلاسی آسمان» به كارگردانی محمود ناظری هم امشب ساعت ۲۰/۱۵ روی آنتن شبكه سه سیما می رود.

سمانه در تكاپوی زندگی پرتلاطم روزمره با پیرزنی روشن ضمیر آشنا می شود كه راز ۲۰ ساله فراق فرزند بر دل اوست، كشف راز سرگذشت حسین، فرزند این پیرزن، سمانه را وامی دارد تا به عنوان یك دختر دانش آموز مخاطب روایت سرگذشت او باشد.

محمود مقامی، عباس محبوب، فخرالدین صدیق شریف، فرحناز منافی ظاهر و فاطمه طاهری در فیلم تلویزیونی همكلاسی آسمان هنرمندی كرده اند.

فیلم سینمایی «نهنگ خشمگین» به كارگردانی مایكل اندرسون هم امشب ساعت ۲۳/۳۰ از شبكه سه سیما پخش می شود.

كاپیتان نولان، تصمیم می گیرد با شكار نهنگی موسوم به نهنگ قاتل و فروش آن پولدار شود. او با كشتی كوچكش و دو مرد و یك زن به محل زندگی نهنگ ها می رود و نهنگی را شكار كرده و به عرشه كشتی می آورد،غافل از این كه آن نهنگ ماده بوده و نوزادی درشكم داشته است.

ریچارد هریس و شارلوت رامپلینگ در فیلم سینمایی نهنگ خشمگین محصول ۱۹۷۷ كشور آمریكا به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم سینمایی «ردگیر» هم به كارگردانی اپن شارپ، فردا ساعت ۱۰/۱۵ از شبكه سه سیما باز پخش می شود.

همچنین فیلم سینمایی «تمساح» به كارگردانی گریگ مكلیان فردا ساعت ۱۴/۱۵ از شبكه سه سیما پخش می شود.

پیتر روزنامه نگار جوانی است كه برای نوشتن گزارشی درباره تمساح ها به آمریكای جنوبی، جزیره تمساح ها می رود. او به همراه چند گردشگر دیگر سوار قایق مخصوص این كار می شود. آنها سفر خود را به پایان می رسانند و در حال برگشت هستند كه ناگهان از دوردست چند منور در آسمان می بینند.

شبكه چهار

سیكو ـ امروز ساعت ۱۵/۳۰

باران ساز ـ فردا ساعت ۱۲

مرزهای گذشته ـ فردا ساعت ۲۰/۳۰

فیلم سینمایی «سیكو» به كارگردانی مایكل مور امروز ساعت ۱۵/۳۰ ازشبكه چهار سیما بازپخش می شود.

فیلم سینمایی «باران ساز» فردا ساعت ۱۲ از شبكه چهار سیما پخش خواهد شد.

رادی بیلور، دانشجوی جوان رشته حقوق مجبورمی شود برای وكیل متقلبی به نام استون كار كند، وكالت ۲ پرونده به او سپرده می شود كه یكی مربوط به پیرزنی است كه می خواهد وصیت نامه اش را تغییر دهد و خانواده اش را از ارث محروم كند و دیگری مربوط به مرد جوانی است كه سرطان خون دارد اما شركت بیمه از پرداخت هزینه های درمان او خودداری می كند.

فیلم سینمایی «باران ساز» با بازی مت دیمون و دنی دویتو به كارگردانی فرانسیس فورد كاپولا ساخته شده است.

فیلم سینمایی «مرزهای گذشته» فردا ساعت ۲۰/۳۰ درقالب برنامه«سینما چهار» از شبكه چهار سیما پخش می شود.

داستان فیلم درمورد پلیسی به نام مایك است كه درگیر یك پرونده قتل های زنجیره ای در تونل های زیرزمینی است. یك روز هنگام تعقیب و گریز، قاتل در یكی از تونل ها براثر برخورد با یكی از ترن ها، در زمان سفر می كند و به حدود ۲۵ سال قبل برمی گردد.

فیلم سینمایی «مرزهای گذشته» به كارگردانی یورگو پاپا واسیكیو ساخته شده است.

شبكه تهران

دزد عروسك ها ـ امروز ساعت ۱۳/۳۰

جنگاوران زمین و آسمان ـ ۳۰ دقیقه بامداد فردا

سه زن در خانه ـ فردا ساعت ۱۳/۳۰

فیلم سینمایی «دزد عروسك ها» نیز به كارگردانی محمدرضا هنرمند امروز ساعت ۱۳/۳۰ در قالب برنامه «تماشاخانه» از شبكه تهران پخش می شود.

مادر لیلا و بهرام قرار است با گرفتن وام مسكن و خریداری یك خانه بچه هایش را از دردسرهای صاحبخانه شان، «خورخور»، نجات دهد. اما عجوزه ای كه بیرون از شهر زندگی می كند و نمی خواهد آنها روی آرامش به خود ببینند، پسرش، گنجو را وادار می سازد تا پول آنها را برباید. بچه ها تصمیم می گیرند با فروش عروسك های خود پول خانه را فراهم كنند، اما گنجو پیش دستی می كند و عروسك ها را هم می رباید.

آزیتا حاجیان، رسول نجفیان، مهراوه شریفی نیا، منوچهر آذری، اكبر عبدی و آزیتا لاچینی در فیلم سینمایی «دزد عروسك ها» هنرنمایی كرده اند.

فیلم سینمایی «جنگاوران زمین و آسمان» به كارگردانی پینگ هی محصول ۲۰۰۳ كشورهای چین و هنگ كنگ ۳۰دقیقه بامداد فردا، از شبكه تهران باز پخش می شود.

فردا همچنین ساعت ۳۰ / ۱۳ فیلم سینمایی « سه زن در خانه»، محصول ۲۰۰۸ كشور آمریكا از شبكه تهران پخش خواهد شد. داستان فیلم درباره رز، الیزابت و بردی سه زن میانسال است كه می خواهند یك خانه قدیمی را بازسازی كنند و هزینه فروشش را صرف امور خیریه به نفع كودكان بی سرپرست كنند. فرانك شوهر رز كه مرد آرام و مهربانی است دچار سرطان می شود و سعی می كند این مساله را طوری به همسرش بگوید كه او را آرام آرام برای پذیرش این مساله آماده كند.

شبكه شما

داور قاطع است ـ امشب ساعت ۲۳/۴۵

آلواتان ـ فردا ساعت ۱۳/۳۰

فیلم تلویزیونی «داور قاطع است» هم امشب ساعت ۲۳/۴۵ از شبكه شما پخش می شود.

بهادر به نقل خاطرات خود می پردازد. این كه چگونه به دنیا آمده و به رشته فوتبال و شغل داوری علاقه پیدا كرده است. او در این مسیر به موانعی سخت اشاره می كند.

كیوان صباغ، احمد فخر و جواد احمدی در فیلم تلویزیونی «داور قاطع است» به كارگردانی سعید توكلی فر و تهیه كنندگی مهدی شریفی به عنوان بازیگران اصلی به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم تلویزیونی «آلواتان » به كارگردانی داوود بیدل و تهیه كنندگی اسماعیل خضری هم فردا ساعت ۱۳/۳۰ روی آنتن شبكه شما می رود.

در سال ۱۳۵۹ درمنطقه ای به نام آلواتان نیروهای عراقی به تحرك مرزی پرداخته، گاه و بیگاه به روستاهای این منطقه شبیخون زده و اموال آنان را سرقت می كنند. مردم و نیروهای ژاندارم با آنان درگیر می شوند و در نهایت موفق می شوند آنان را از منطقه بیرون كنند.... / گزارش : جام جم آنلاین


ویدیو : فیلـم هـای آخر هفته تلویزیون