فیروز کریمی ممنوع الورورد به ورزشگاه شد! :       سردار محمدی رئیس سازمان لیگ ...



 


فیروز کریمی , شیمن همسر فیروز کریمی , فیروز کریمی در لباس نظامی

 

 

سردار محمدی رئیس سازمان لیگ اظهار کرده که مانع ورود فیروز کریمی به ورزشگاه خواهد شد. فیروز کریمی هم جزو مربیان منشوری قرار گرفته اما برای اینکه از فوتبال دور نباشد تصمیم گرفت دوباره امسال در لیگ دسته اول مربیگری کند.

 

 او جای فرهاد کاظمی را در گسترش فولاد تبریز گرفت اما به نظر می‌رسد او برای گرفتن مجوز مربیگری دچار مشکل شود، دردسری که حتی ممکن است به قطع همکاری او با باشگاه تبریزی منجر شود.

 

سازمان لیگ چند ماه پیش برای دور کردن مربیان منشوری از فوتبال تصمیم جدی گرفت و حتی اعلام کرد که آنها در دسته‌های پایین‌تر هم نمی‌توانند مربیگری کنند.

 

بی‌جهت نبود که چند روز پیش همکاری نادر دست‌نشان با ابومسلم قطع شد و قبل از شروع لیگ هم اجازه ندادند او مربیگری نفت تهران را برعهده بگیرد. این شرایط برای کریمی هم وجود دارد چرا که مسئولان سازمان لیگ مدتی پیش به مسئولان گسترش فولاد تبریز اعلام کردند که نمی‌توانند از کریمی استفاده کنند.

البته گسترشی‌ها زیاد این موضوع را جدی نگرفتند و در تلاش هستند تا مشکل کریمی برطرف شود.

 

کریمی به مسئولان گسترش فولاد گفته که اگر مجوز مربیگری‌اش صادر نشود از روی سکوها تیم را هدایت خواهد کرد اما سازمان لیگ حتی قصد دارد مانع از ورود مربیان منشوری به استادیوم‌ها شود و حتی یک منبع آگاه در این سازمان خبر داد که مسئولان به گسترشی‌ها اعلام کردند که کریمی را حتی به استادیوم هم راه نمی‌دهند.

 

جالب اینجاست که کریمی چند روز قبل در فدراسیون تعهدنامه کتبی هم داده بود.../تهران امروز


ویدیو : فیروز کریمی ممنوع الورورد به ورزشگاه شد!