فیروزآبادی: به بشار اسد تبریک می گوییم : رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: پیروزی ...


رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: پیروزی بشار اسد در انتخابات ریاست جمهوری سوریه با 88 درصد آرا و بیش از 10 میلیون رأی، مایه شرمساری آمریکا و مخالفان مردم سوریه شد. خبرگزاری ایرنا: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: پیروزی بشار اسد در انتخابات ریاست جمهوری سوریه با 88 درصد آرا و بیش از 10 میلیون رأی، مایه شرمساری آمریکا و مخالفان مردم سوریه شد.
 
سردار سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی با اشاره به انتخابات اخیر سوریه و پیروزی مجدد بشار اسد در این انتخابات، افزود:ما این افتخار و پیروزی را به جناب بشار اسد و ملت صبور و مقاوم سوریه تبریک می گوییم.
 
سرلشکر فیروزآبادی با بیان اینکه این معجزه مردم در سوریه بایستی درس مهمی به آمریکا و حامیان تروریست ها در این کشور داده باشد تا از هزینه بیشتر برای بی آبرویی و شرم ساری خود دست بردارند، افزود: امروز در حقیقت بشار اسد با رای اکثریت مردم دوباره تایید شد.
 
وی ادامه داد: جعل واژه دوستان سوریه و جمع کردن دشمنان سوریه زیر آن عنوان جعلی است و دیگر خریداری ندارد.
 
رییس ستاد کل نیروهای مسلح همچنین با بیان اینکه امیدواریم دشمنان ملت ها، ملت ها را به حال خود واگذارند، تصریح کرد: امروز نهضت بیداری اسلامی در سرتاسر منطقه الگوی موفق مقاومت در ایران، لبنان، غزه و سوریه را جلوی چشم خود دارد و استکبار جهانی و عوامل آن جز بدنامی و نفرت دستاوردی نخواهند داشت و وعده الهی نیز بر پیروزی نهضت بیداری اسلامی است.


ویدیو : فیروزآبادی: به بشار اسد تبریک می گوییم