فیتنس شدن بی برنامه امکان ندارد : با وجود بهترین تلاش ها توسط شما چند چیز وجود ...


با وجود بهترین تلاش ها توسط شما چند چیز وجود دارد که ممکن است حتی متوجه نشوید و تاثیر زیادی روی کاهش وزن تان داشته باشند.      
هفته نامه همشهری تماشاگر: با وجود بهترین تلاش ها توسط شما چند چیز وجود دارد که ممکن است حتی متوجه نشوید و تاثیر زیادی روی کاهش وزن تان داشته باشند. علت های این عدم موفقیت شما در ادامه آمده که ممکن است برنامه های لاغر شدن شما را به هم بریزد.

برنامه ورزشی فیتنس , برنامه تمرینی فیتنس در منزل , برنامه تمرینی فیتنس منزل

وعده های کوچک را در دفعات بسیار می خورید

ممکن است تصور کنید خوردن وعده های کوچک هر 2 تا 3 ساعت به شما کمک می کند که قند خون خود را پایدار سازید و شما را از پرخوری دور نگه می دارد اما این می تواند در حقیقت انسولین شما را بالا ببرد، به طوری که به چربی ذخیره خود دسترسی پیدا نکنید.

اگر شما یک ترکیبی از پروتئین بدون چربی، میوه های کم کربن و سبزیجات، غلات کامل و چربی های سالم را بخورید، احساس پر بودن بیشتر و طولانی تر خواهید داشت و همچنین وزن کم می کنید.

محرومیت از خواب دارید

40 درصد از مردم هر شب کمتر از 7 ساعت خواب دارند. بدون این زمان با ارزش برای خاموش شدن چشم، هورمون استرس و همچنین قند خون و انسولین همگی افزایش می یابند که ممکن است احساس گرسنگی را برای شما ایجاد کند.

خواب همچنین منجر به مقاومت انسولین می شود که چربی سازی را برای بدن شما ساده تر می کند.

بیش از حد تمرین می کنید

تمرین بیش از حد می تواند نتیجه معکوس دهد. تمرین با فاصله، بهترین کار برای کاهش وزن است و همچنین شما می توانید در یک زمان کوتاهی کمتر تمرین کنید. مطمئن شوید که تمرین را دو یا سه بار در هفته انجاغم می دهید، زیرا از نظر روانی و جسمی آسیب زننده است.

تمرین های سخت را بهانه ای برای خوردن می کنید

اینکه شما 700 کالری در ورزش سوزانده اید، بدین معنا نیست که آزادید هر چه می خواهید بخورید. شما همچنین نمی توانید چیزی را با قصد سوزاندن آن در آینده بخورید، چرا که ورزش زیاد منجر به بیش تمرینی و افزایش وزن می شود. در عوض، غذایی بخورید که به شما سوخت لازم برای ورزش را برساند و شامل یک وعده کوچک برای بازیابی باشد.

استرس دارید

مطالعه ای اخیرا نشان داده زنان زمانی که تحت استرس هستند سالی 5 کیلو چاق تر می شوند. استرس، کورتیزول را افزایش می دهد که باعث شکسته شدن عضلات و کاهش سرتونین می شود، بنابراین شما طلب غذای شیرین بیشتر می کنید چرا که کورتیزول اسید معده را کاهش می دهد و شما به طور موثر هضم نمی کنید، بنابراین گرنسه تر می شوید.

عکس سایت های که امکان ذخیره ندارد , ایفون من گزینه حذف برنامه ندارد , برنامه نویسی اندروید

تیروئید شما مشکل دارد

عملکرد تیروئید برای سوخت و ساز مفید است و کارشناسان معتقدند مشکلات تیروئید یکی از مسائل بی علامت است که می تواند بر سر راه کاهش 9وزن قرار گیرد.

شما چربی کافی نمی خورید

بدن شما نیاز به چربی دارد تا چربی بسوزانداما نکته این است که نوع مناسب از چربی را برای خوردن انتخاب کنید. چربی سالم مانند آنهایی که در ماهی، آووکادو، روغن زیتون، روغن نارگیل، آجیل و دانه هاست بهترین نوع چربی هستند.

بدن شما سمی است

سموم محیطی همه جا هستند و می توانند عملکرد هورمون های شما را مختل کنند. دمای بدن شما را پایین بیاورند و بدنتان را مجبور کنند که چربی نگه دارد. شما نمی توانید کاملا سم ها را حذف کنید ولی خوردن فیبر بسیار، پروتئین، سبزیجات سبز، حذف کردن و کاهش حضور در برابر آلودگی می تواندبه سم زدایی بدن تان کمک کند.

دچار کمبود ویتامین D هستید

ویتامین D در واقع یک هورمون پیشرفته است که مسئول بسیاری از کارهای بدن است و بدون آن نمی توانید چربی بسوزانید. بنابراین از دکتر خود بخواهید که سطح ویتامین D شما را چک کند و غذاهای غنی از ویتامین D مانند ماهی آزاد، ساردین و شیر گاو بخورید.

مقادیر زیادی قند می خورید و حتی این را نمی دانید

غذاهای فرآوری شده می تواند شما را در کاهش وزن با مشکل مواجه کند. فروکتوز بدترین است زیرا مستقیما به کبد می رود و در آنجا تولید چربی می کند. همچنین اشتهای شما را بالا می برد، بنابراین بیشتر می خواهید و می خورید ولی هنوز گرسنه اید. برچسب ها را بخوانید و اندازه قند مصرفی خود را کم کنید.

خیلی دیر غذا می خورید

شما ممکن است یک عادت غذایی سبک در زمان خواب داشته باشید ولی این می تواند مانع شود که بدن شما در زمان ایده آل یعنی در شب چربی بسوزاند. پس سعی کنیدشام را در یک ساعت مناسب بخورید و سپس آشپزخانه را تعطیل کنید.

یویوبایزی با رژیم غذایی

شما سعی می کنید خوب باشید و به رژیم غذایی پایبند اما این یک راه خوب برای حفظ کاهش وزن نیست و مطالعات نشان می دهد حتی می تواند شانس بیماری های قلبی -0 عروقی را افزایش دهد. باید تمرکز خود را بر روی سلامت تان بگذارید.

حال در ادامه به چند موردی می پردازیم که می تواند به موفقیت شما در کاهش وزن کمک کند.

مهار قدرت برای موفقیت

هر انگیزه ای که برای تناسب اندام داشته باشید، باید آن را در معرض آزمایش قرار دهید. واقعا برای دستیابی به هدف، چقدر حاضرید پیش بروید؟ چه انتظاری از خود دارید و فکر می کنید دستیابی به این هدف، چقدر طول می کشد؟ مهار قدرت برای موفقیت غیرممکن نیست؛ آدم های موفق همیشه همین کار را انجام می دهند.

برنامه نویس , برنامه نویسی , برنامه دورهمی

آنها یک ایده را مطرح می کنند، آن را در ذهن می پرورانند، برنامه ریزی می کنند، امکان اجرایی شدنش را بررسی کرده و برای دستیابی به آن با سرعت هر چه تمامتر حرکت می کنند. این همان کاری است که باید برای تناسب اندام تان انجام دهید.

بهترین شیوه برای کاهش وزن، برنامه غذایی است که برای همه عمر بتوانید از آن پیروی کنید، البته برنامه ورزشی هم لازم دارید که اجرای همیشگی آن برایتان امکانپذیر باشد. انگیزه تان را جمع کنید و با یک برنامه جامع تناسب اندام که با توجه به جنسیت شما تنظیم شده، پیش بروید.

خودتان را تشویق کنید

وقتی به یک برنامه غذایی موفقیت آمیز دست پیدا کردید، تشویق و تایید بهترین پیش غذا برای مغز شما به شمار می آید. همه ما می دانیم که مغز نقش بسیار بزرگی در بیشتر عادات ما به پرخوری یا خوردن غذاهای ناسالم بازی می کند؛ برای همین است که تصدیق موفقیت، نقش بزرگی در برنامه تناسب اندام بازی می کند.

وقتی سرسپرده بدنتان باشید، اعلام موفقیت می تواند شما را به اهداف تناسب اندام و اهش وزن بیش از پیش نزدیک کند. اگر هر روز در مورد موفقیت خود صحبت کرده و به بدن تان انرژی مثبت بدهید، بهترین کمک را به پیشرفت تان کرده اید. وقتی می خواهید وزن کم کنید یا هر کار دیگری برای بهبود سبک زندگی خود انجام دهید، تصدیق و تایید می تواند مسیر و آهنگ حرکت را برای پیروزی ذهن تنظیم کند.

معجزه جمله های تاکیدی در تناسب اندام

یک راهکار ساده که کوچکترین خرجی هم برایتان ندارد، جمله های تاکیدی است که نتیجه ای چند برابر به شما بازمی گرداند. البته همه این حرف ها به شرطی موثر است که شما به آن ایمان داشته باشید.

قبل از انتخاب جمله تاکیدی که می خواهید بگویید، به احساستان فکر کنید. تنها گفتن یک جمله تاکیدی نمی تواند مفید واقع شود. شما باید به قدرت آن اطمینان کامل داشته باشید تا اتفاق بیفتد. باید مصمم باشید که با یک جمله، واقعیت را بسازید.

در صورتی که به خوردن غذاهای ناسالم و چرب عادت کرده اید یا همیشه پرخوری می کنید، سعی کنید به مرور زمان این موارد غذایی را از برنامه غذاتی تان حذف کنید. از جمله های تاکیدی استفاده کنید تا بتوانید بر این هوس ها غلبه کنید.


ویدیو : فیتنس شدن بی برنامه امکان ندارد