فکری: مجیدی به خاطر پول رفت، نه دخترش! :         "محمود فکری" کاپیتان سابق ...



 

 

فرهاد مجیدی , بازی فکری , وسواس فکری

 

 

"محمود فکری" کاپیتان سابق استقلال از فرهاد مجیدی بشدت گلایه دارد چرا که معتقد است او هواداران و تیم استقلال را بازیچه قرار داده و به بهانه دخترش از جمع آبی پوشان تهرانی جدا شده و به خاطر پول بیشتر به الغرافه قطر پیوسته است.

 

حرفهای فکری را در ذیل می خوانید:

*در مورد وضعیت استقلال در حال حاضر صحبت می کنید؟

شرایط استقلال که فعلا خوب است. به هر حال در نیم فصل اول وضعیت خیلی خوبی داشتند و در جام حذفی هم یکی از مدعیان قهرمانی هستند و شانس بسیار زیادی برای قهرمانی دارند. در کل استقلال شرایط مناسبی دارد و اگر مشکلات مالی باشگاه برطرف شود مشکل خاصی نخواهند داشت تا بتوانند در لیگ برتر قهرمان شوند.

*فرهاد مجیدی از استقلال جدا شد، دوست داریم به عنوان کاپیتان سابق آبی پوشان تهرانی در این رابطه صحبت کنید؟

می شود گفت که جدایی فرهاد اتفاق خوبی برای استقلال و هواداران نبود چون اول بحث خانوادگی و دوری از دخترش را مطرح کرد اما دوباره به یک کشور غریبه رفت و قرارداد بست. در کل فرهاد می توانست یک مقدار هم به استقلال و هم به طرفداران تیم احترام بیشتری بگذارد.

درست است که الغرافه قطر پیشنهاد مالی بالایی داده اما طرفداران استقلال با این تیم زندگی می کنند و امید زیادی به قهرمانی دارند و وقتی که بازیکنان محبوب خودشان را از دست می دهند خیلی ناراحت می شوند. اول فکر می کردم فرهاد قصد دارد از فوتبال خداحافظی کند و می خواهد دنبال زندگی شخصی اش باشد و به خانواده اش برسد اما وقتی بحث قراردادش با الغرافه مطرح شد چندان جالب نبود.

*می خواهید بگویید که فرهاد مجیدی با هواداران استقلال با صداقت برخورد نکرده است؟

دقیقا بحث من همین است چون ابتدا مشکل دخترش را مطرح کرد و بعد از الغرافه قطر سر درآورد. این قضیه هم برای طرفداران و هم برای تیم استقلال گران تمام شد.

*یعنی فرهاد به خاطر پول الغرافه را به استقلال ترجیح داد و از این تیم رفت؟

مطمئنا به خاطر پول بوده چون اگر پیشنهاد مالی خوبی نداشت که نمی رفت. اگر هم بحث دخترش بود باید به امارات می رفت. بعضی وقتها پول آنقدرها هم ارزش ندارد که آدم یک سری چیزها را به خاطرش زیر پا بگذارد.

خود من هم در زمانی که بازی می کردم از پرسپولیس پیشنهادی ۲ برابر مبلغ قرارداد استقلال داشتم اما به خاطر طرفداران و تیم و شخصیتی که به خاطر استقلال برای ما به وجود آمده بود از این پیشنهادات چشم پوشی می کردیم. پیشنهاد قطری ها هر چقدر هم که بود فرهاد می توانست آن را نادیده بگیرد.

*اگر استقلال امسال قهرمان نشود تکلیف هواداران چه می شود؟

هیچی، بیچاره هواداران که باید بسوزند و بسازند.

*در چنین شرایطی هواداران استقلال می توانند کاپیتان محبوب خود را ببخشند؟

اختیار دست هواداران است که فرهاد را ببخشند یا نبخشند اما این اتفاقات در ذهن مردم ثبت می شود. امیدوارم استقلال قهرمان شود و چنین مشکلاتی به وجود نیاید. به هر حال فرهاد هم برای استقلال زحمت کشیده و دوست ندارم چنین اتفاقاتی برایش بیفتد اما اگر استقلال قهرمان نشود چنین مسائلی از ذهن مردم بیرون نمی رود و نمی توانند فرهاد را ببخشند. ای کاش فرهاد باشگاه و هواداران را بازیچه قرار نمی داد چون ارزش آنها خیلی بالاتر از پول است.../ خبرگزارى ایپنا


ویدیو : فکری: مجیدی به خاطر پول رفت، نه دخترش!