فولاد اهواز به دنبال جواز صعود به لیگ برتر : هفته بیست و یکم لیگ دسته یک فوتبال ...


هفته بیست و یکم لیگ دسته یک فوتبال در حالی برگزار می‌شود که فولاد اهواز از دوئل با مس کرمان تنها به یک امتیاز برای صعود به لیگ برتر نیاز دارد. خبرگزاری ایسنا: هفته بیست و یکم لیگ دسته یک فوتبال (‌جام آزادگان ) دوشنبه و سه شنبه‌ با انجام دیدارهای هر دو گروه برگزار می‌شود که در حساس‌ترین دیدار فردا از ساعت 16:45 فولاد اهواز صدرنشین در خانه پذیرای مس کرمانی‌ خواهد بود که با نتایج خوب هفته‌های گذشته خود با میثاقیان به رده دوم صعود کرده است.

فولاد اهوازکه با 39 امتیاز صدرنشین است و از دو بازی اخیر خود تنها یک امتیاز کسب کرده است، برای صعود به لیگ برتر تنها به یک تساوی در بازی فردا نیاز دارد. مس کرمان نیز با برد در این بازی می‌تواند به فاصله یک امتیازی صدر برسد.

در دیگر بازی این گروه به طور هم‌زمان نیروی زمینی تهران که با 22 امتیاز در رده دهم جدول رده‌بندی قرار دارد، در بوشهر رو در روی تیم هفتم جدولی ایران جوان قرار می‌گیرد. نیروی زمینی برای فرار از منطقه سقوط و ماندن در لیگ دسته یک به سه امتیاز این دیدار نیاز مبرم دارد.

برنامه سایر بازی‌های گروه « الف » که دوشنبه به صورت همزمان از ساعت 16:45 آغاز می‌شوند، به شرح زیر است:

آلومینیوم – استقلال اهواز

فجرسپاسی – گیتی‌پسند

شهرداری اردبیل – نفت و گاز گچساران

نساجی مازندران – تربیت نوین یزد

در گروه « ب » نیز در یکی دیگر بازی‌های حساس هفته سه شنبه و از ساعت 16:45 پاس همدان میهمان پارسه تهران خواهد بود. هر دو تیم با 33 امتیاز به ترتیب تیم‌های چهارم و پنجم جدول‌اند و تنها سه امتیاز با مس رفسنجان صدرنشین فاصله دارند. بازی مس رفسنجان و اتکای گرگان به دلیل کنار گذاشته شدن تیم گرگانی برگزار نمی‌شود.

نفت آبادان رده سومی نیز سه شنبه به طور هم‌زمان میزبان راهیان کرمانشاه خواهد بود. راهیان کرمانشاه که با 19 امتیاز در رده دهم قرار دارد به سه امتیاز این بازی برای فرار از سقوط نیاز دارد. از سوی دیگر نفت که با 33 امتیاز امید زیادی برای بازگشت به لیگ برتر دارد برای کسب پیروزی در این دیدار به میدان خواهد رفت.

برنامه سایر بازی‌های گروه « ب » که به صورت همزمان از ساعت 16:45 دقیقه سه شنبه آغاز می‌شود، به شرح زیر است:

داماش گیلان – شهرداری بندرعباس

گل‌گهر سیرجان – سیاه جامگان

فولاد یزد – شهرداری تبریز


ویدیو : فولاد اهواز به دنبال جواز صعود به لیگ برتر