فوت ۳۵۰ مأمور پلیس به علت فشار کاری :  اخبار اجتماعی - فوت ۳۵۰ مأمور پلیس به ...



ساعت کاری پلیس 10 , ساعت کاری پلیس 10 در تهران , ساعات کاری پلیس 10


 اخبار اجتماعی - فوت ۳۵۰ مأمور پلیس به علت فشار کاری

فرمانده نیروی انتظامی گفت: به دلیل شرایط خدمتی سخت، فشار روحی، روانی و استرس ناجا 350 متوفی قبل از سن بازنشستگی در سال گذشته داشته است البته 70 نفر نیز از پرسنل ناجا در سال گذشته شهید شده‌اند.

به گزارش فارس، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم در همایش ملی تربیت و آموزش پلیس با تبریک نیمه شعبان اظهار داشت: انتظار یک حرکت پویاست برای تحقق یک آرمان درخشان.

وی گفت: تزکیه و تربیت باید هموار کننده مسیر سعادت انسان باشد و باید در وصول به کمال انسان را یاری کند.

سردار احمد‌ی‌مقدم تصریح کرد: اساساً حرکت انبیا مبتنی بر تعلیم و تربیت است و می‌خواهد بشر را رهنمون کند که این مسیر را چگونه طی کند.

وی افزود: آموزش یعنی دریافت و انباشت دانش اما تربیت یعنی آموزش را به رفتار تبدیل کردن.

این مقام انتظامی ادامه داد: نظام آموزش باید در جایی مثل ناجا در خدمت عمل باشد و در این رابطه آموزش کاربردی نتایج بهتری دارد.

وی به یکی از مشکلات کشور اشاره داشت و گفت: انبوه تحصیلکرده‌های بیکار یکی از مشکلات کشور است که بسیاری از آنها در رشته‌های مرتبط با ناجا و نزدیک به نیاز ما قرار دارند و ما باید این را در نظر نگیریم که نیروهایی را بیاوریم که از صفر شروع کنند و باید از این نیروها و ظرفیت‌های بیرون استفاده کنیم.

وی گفت: باید از آموزش‌های علمی و کاربردی با عنوان پودمان بهره ببریم و در نظام ترفیعات طوری برنامه‌ریزی شود که فرد خودش با کسب آموزش‌های لازم به ترفیعات برسد.

وی به 70 شهید ناجا در سال گذشته اشاره داشت و گفت: در سال گذشته 350 متوفی قبل از سن بازنشستگی در ناجا داشتیم و با اینکه عمده پرسنل جوان هستند و میانگین سنوات خدمت 15 سال است اما شرایط خدمتی به گونه‌ای است که فشار روحی و روانی و استرس بر جسم اثر می‌گذارد.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: طرح پویایی در ناجا تهیه و توسط ستاد کل ابلاغ شد و ناجا در این زمینه پیشگام شد، باید تعادل و تناسب بین منابع، تأسیسات، تجهیزات و نیروی انسانی ایجاد شود.

وی گفت: اصلاح نظام آموزش و نظام ترفیع باید در برنامه باشد و باید با استفاده از ظرفیت‌های مشارکتی و اجتماعی کاری کنیم تا بار مدیریتی ناجا افزایش پیدا نکند.

سردار احمدی‌مقدم خاطر نشان کرد: پلیس افتخاری، پلیس جوان، نوجوان و یگان انتظامی وزارتخانه و ... تعدادشان صد هزار نفر است اگر ساز و کار مشارکتی نبود صد هزار نیروی دیگر نیاز داشتیم پس باید به ظرفیت‌های مشارکتی توجه کنیم تا بار مدیریتی ناجا افزایش نیابد.
اخبار اجتماعی - فارس


ویدیو : فوت ۳۵۰ مأمور پلیس به علت فشار کاری