فوتبالیست مشهور، رسما خواننده شد +عکس :  اخبار ورزشی - فوتبالیست مشهور، رسما ...



 اخبار ورزشی - فوتبالیست مشهور، رسما خواننده شد +عکس

  تب خوانندگی مرز نمی شناسد. بوده اند بسیاری از چهره های مشهور و البته موفق در حوزه های دیگر که وسوسه خواندن رهایشان نکرده و بسیاری هم به رویایشان رسیده اند و حتی آلبومی منتشر کرده اند. میان ایرانی ها هم این اتفاق بسیار افتاده است و هنوز هم ادامه دارد. از بازیگران و سینماگران بگیرید تا فوتبالیست ها! فوتبالیست های بسیاری هوس خواندن داشته اند. رضا عنایتی و مهرداد میناوند و همین آرش برهانی نمونه های دم دست این ماجرا هستند اما حالا یکی از فوتبالیست های مشهور هم به خوانندگی روی آورده است.

مزاحمت و رفتار زشت فوتبالیست مشهور با مهماندار زن , خواننده مشهور آمریکایی به نام کتی پری , دستگیری خواننده مشهور بخاطر سل d9 8


کاپیتان تیم ملی آمریکا این بار خیلی جدی در سودای خواندن کارش را رها کرده و به سمت خوانندگی روی آورده است. کلینت دمپسی بهترین گلزن آمریکا در حاشیه مراسم میهمانی شام بازی فیفا ۱۰ هنرنمایی کرد و به همراه خواننده آن مراسم به اجرا پرداخت. اجرای او کاملا حرفه‌ای بود و مورد استقبال کسانی که در آنجا حضور داشتند قرار گرفت. همین باعث شد تا فعالیتش را از زمین های فوتبال به سمت استیج سالن ها تغییر بدهد.

 

 اخبار ورزشی - باشگاه خبر نگاران


ویدیو : فوتبالیست مشهور، رسما خواننده شد +عکس