فوتبال، خسته از کرار : با این‌که مسئولان باشگاه استقلال قول دادند‌ هافبک عراقی ...


با این‌که مسئولان باشگاه استقلال قول دادند‌ هافبک عراقی استقلال این فصل اصلاح شود ما به نظر می‌رسد شرایط برعکس شده و این عراقی از همین هفته‌های ابتدایی حاشیه‌سازی را آغاز کرده است. روزنامه شهروند: با این‌که مسئولان باشگاه استقلال و کادر فنی این تیم به هواداران قول دادند‌ هافبک عراقی و بداخلاق استقلال این فصل اصلاح شود و دیگر رفتارهای گذشته را از او شاهد نباشیم، اما به نظر می‌رسد شرایط برعکس شده و این عراقی از همین هفته‌های ابتدایی حاشیه‌سازی را آغاز کرده است.

زورگویی که پول هم آرامش نمی‌کند

جاسم‌ کرار که به اعتقاد بسیاری از کارشناسان آغازکننده خیلی از حاشیه‌های استقلال در فصل گذشته بود و درواقع یکی از عوامل ناکامی این تیم محسوب می‌شود،‌ باز هم سر ناسازگاری دارد. مسئولان باشگاه استقلال برای این‌که او را ساکت کنند تا از حاشیه جلوگیری شود،‌ بعد از چند بار داد و فریاد کرار در باشگاه تمام قرارداد فصل گذشته وی را پرداخت کردند. با وجود این و قول مسئولان استقلال برای پرداخت ٤٠‌درصد از قرارداد فصل جدید کرار،‌ این بازیکن عراقی در تمرینات روزهای اخیر یا غیبت داشته یا با تأخیر حاضر شده است.

صدای بازیکنان هم درآمد

از رختکن استقلال خبرهایی به گوش می‌رسد که بازیکنان این تیم در گفت‌وگو با مسئولان بارها نارضایتی خود را از رفتارهای کرار اعلام کرده‌اند. آنها معتقدند نباید تبعیضی در پرداخت پول بین بازیکنان باشد و به خاطر همین حتی شنیده می‌شود ٣ تن از بازیکنان قدیمی استقلال نزد پرویز مظلومی رفته‌اند و خواستار این شده‌اند که به خاطر رفتارهای عجیب کرار او را در بازی مقابل ملوان روی نیمکت بنشاند. حنیف عمران‌زاده یکی از معترضان به کرار است که گفته چرا باید این ‌هافبک عراقی پول بیشتری بگیرد و درنهایت هم در تمرین حاضر نشود؟

افشارزاده:  مخالف ماندنش بودم

بهرام افشارزاده، مدیرعامل استقلال با اعلام خبر احضار جاسم کرار به کمیته انضباطی باشگاه به دلیل غیبت در تمرینات درباره رفتارهای او به «شهروند» می‌گوید: «باور کنید که من مخالف ماندن کرار بودم و به اصرار مظلومی و یکسری دیگر از دوستان ازجمله فتح‌الله‌زاده او را نگه داشتیم. من می‌دانستم که رفتارهای او تغییری نمی‌کند و فقط برای تیم حاشیه درست می‌کند. حالا هم باید به خاطر رفتارش در کمیته انضباطی باشگاه پاسخگو باشد چون پیراهن استقلال مقدس است.»

قول مظلومی چه شد؟

پرویز مظلومی درحالی خواستار ماندن کرار در تیمش شد که قول داده بود در این فصل دیگر حاشیه‌ای از این ‌هافبک عراقی دیده نشود اما هنوز به هفته دوم لیگ ‌برتر نرسیده‌ایم که یاغی عراقی باز هم اعتراض‌هایش را شروع کرد. باید دید این‌بار برخورد مسئولان استقلال با رفتارهای تکراری جاسم کرار چیست؟


ویدیو : فوتبال، خسته از کرار