فواید شگفت انگیز سیب برای کودکان : همان طورکه ضرب المثل معروف انگلیسی می گوید«خوردن ...


همان طورکه ضرب المثل معروف انگلیسی می گوید«خوردن یک سیب در روز شما را از رفتن به دکتر دور می کند» شما نیز مطمئنا نمی خواهید کودکتان را از منفعت های سیب محروم کنید. وب سایت نی نی بان: سیب ها بخاطر خواص درمانیشان اغلب به اسم گیاهان داروی نامیده می شوند، شما می توانید نوع های مختلف از بیماری را از کودک خود دور کنید و نیاز نخواهید یافت که با کوچکترین بهانه کودک را نزد دکتر مختصص ببرید.

فواید شگفت انگیز سیب برای کودکان

فواید ورزش برای کودکان , فواید تخیل برای کودکان , فواید جو برای کودکان

همان طورکه ضرب المثل معروف انگلیسی می گوید«خوردن یک سیب در روز شما را از رفتن به دکتر دور می کند» شما نیز مطمئنا نمی خواهید منفعت های سیب برای کودکان محروم کنید، این میوه گرد خوشمزه قرمز یا سبز رنگ می تواند گزینه خوب برای سلامت بودن باشد.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



7 نکته جالب درباره سندرم داون

آشنایی با فواید شگفت انگیز آب هویج , گل بازی و فواید آن برای کودکان , محلولی شگفت انگیز برای پر پشت کردن ابرو و مژه

کودکانی که دچار سندروم  داون هستند بیشتر از احساس تاسف به دوستی احتیاج دارند. ناتوانی این کودکان باعث می شود تا ترحم دیگران بیش از حد برانگیخته شود و در عوض قدرت دوستیابی آنها کاهش یابد. باور کنید کودکانی که دچار سندروم داون هستند به هیچ عنوان از این مسئله ناراحت نیستند. آنها اصلا احتیاجی ندارند که یک نفر کارهایشان را  سریعتر انجام دهد بلکه نیازمند این هستند تا اطرافیانشان با آنها دوست باشند و آنها را برای وجود خودشان دوست داشته باشند نه از روی ترحم.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



چگونه کودکم را خوب تربیت کنم؟

فواید بادام برای کودکان , فواید صبحانه برای کودکان , فواید گوجه فرنگی برای کودکان

همه پدر و مادری دوست دارند که کودکی تربیت کنند که در آینده فردی موفق و از لحاظ روحی آرام و شاد باشد ، اما تنها دوست داشتن کافی نیست ، شما باید زمان بیشتری را برای تربیت کودک اختصاص دهید، ما به شما کمک می کنیم تا با استفاده از روش های تربیتی کودک خود را به بهترین شکل پرورش دهید.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



آیا فرزند شما هم گاز می گیرد؟

گل بازی و فواید ن برای کودکان , فواید آجیل برای کودکان , اسامی شگفت انگیز برای شهربازی

بیشتر کودکان نوپای (کوچکتر از ۳ سال) اطرافیان خود را حداقل یک مرتبه گاز می گیرند. بیشتر کودکان این عادت خود را به خودی خود از دست می دهند. اما اگر این عادت بعد از سن ۳ سالگی هنوز ادامه یابد و مرتبا تکرار شود نیاز به توجه و درمان دارد. گاز گرفتن همیشه عمدی و آگاهانه نیست و به ندرت ممکن است باعث آسیب جدی به دیگران شود و یا بیانگر خطر جدی باشد.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



چه عوامل در رشد شخصیت کودک موثر است؟
 
فواید ورزش شنا برای کودکان , اسامی شگفت انگیز برای شهر بازی , فواید شگفت انگیز “چای ترش

رشد شخصیت فرد از کودکی آغاز می شود و به تدریج در قالب مجموعه ای از واکنش های رفتاری ویژه ی کودک، شکل گرفته و ظاهر می گردد. هر چند از سن کودک بگذرد واکنش های او اختصاصی تر می شوند. در واقع شخصیت هر فرد دارای یک سازمان پویا و پایدار است که حاکم بر رفتار و کردار وی می باشد.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...


ویدیو : فواید شگفت انگیز سیب برای کودکان