فواید رابطه جنسی در بارداری : شاید با خودتان فکر کنید که نمی‌توانید خیلی کارها ...


شاید با خودتان فکر کنید که نمی‌توانید خیلی کارها را در دوران بارداری انجام دهید که از جمله آنها برقراری رابطه جنسی با همسرتان است.در حالی که رابطه جنسی برای مادر، پدر و حتی جنین مزایایی دارد. وب سایت نی نی بان: بارداری با تغییرات هورمونی همراه است و به همین دلیل ممکن است برخی تمایل بیشتری به رابطه داشته باشند و برخی برعکس هیچ میلی نداشته باشند.

فواید رابطه جنسی در بارداری

فواید رابطه جنسی در دوران بارداری , فواید رابطه جنسی , رابطه جنسی در بارداری

شکم‌تان نفخ دارد و پشت‌تان درد می‌کند... اولین کلمه‌ای که در این شرایط برای توصیف بارداری‌تان به کار می‌رود قطعا جذاب نیست. شاید با خودتان فکر کنید که نمی‌توانید خیلی کارها را در این دوره انجام دهید که از جمله آنها برقراری رابطه جنسی با همسرتان است.در حالی که رابطه جنسی برای مادر، پدر و حتی جنین مزایایی دارد.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



استرس شایع ترین عامل ناباروری است!

رابطه جنسی در دوران بارداری , فواید جسمی رابطه جنسی , برقراری رابطه جنسی در دوران بارداری

استرس از جمله شایع ترین عوامل ناباروری در جامعه محسوب می شود؛ متاسفانه پیشرفت تکنولوژی چندان هم به نفع بشر نبوده است و با شدت گرفتن مشکلات خانوادگی و اجتماعی، ناباروری هم در افراد زیاد شده است و چه بسا بیمارانی به ما مراجعه می کنند که به دلیل اظطراب و استرس دچار ناباروری شده اند.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



خوردنی های انرژی‌ زا برای زنان باردار

رابطه جنسی بارداری , آشنایی با فواید رابطه جنسی برای شما و همسرتان , انجام رابطه جنسی در دوران بارداری

تغذیه در دوران بارداری از آنچنان اهمیتی برخوردار است که از آن به عنوان عاملی تعیین کننده در سلامت جنین، نوزاد و کودک سال‌های بعد یاد می‌شود. آنچه که زن باردار می‌خورد تنها برای حفظ سلامت او از اهمیت برخوردار نیست بلکه سلامت جنین هم درگروی آن چیزی است که زن باردار می‌خورد.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



دندان‌ شیری هم عصب‌ کشی می شوند؟

 رابطه جنسی در دوران بارداری  , فواید بوسه در رابطه جنسی , فواید رابطه جنسی سالم

حتما برای‌تان پیش آمده که بعد از مراجعه به دندانپزشکی دکتر به شما بگوید که دندان‌تان نیاز به عصب‎کشی دارد و بعد از آن نیز باید از روکش دندان استفاده کنید. هر چند شما کمی ناراحت می‌شوید که چرا بیشتر مراقب سلامتی دهان و دندان‌تان نبوده‌اید ولی در عین حال خوشحال می‌شوید از اینکه راهی وجود دارد تا دندان شما دوباره از نظر سلامتی و نیز شکل ظاهری به صورت سابقش بازگردد.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



دهان شویه برای کودکان خطر دارد؟

فواید رابطه جنسی روی بدن , آموزش روشهای رابطه جنسی در دوران بارداری زن , بارداری و رابطه جنسی

معمولاً دهان‌شویه‌های مختلفی در داروخانه‌ها وجود دارند. برخی از این محصولات، برای بیماری‌های لثه هستند، برخی برای پیشگیری از پوسیدگی دندان‌ها و برخی دیگر هم دهان‌شویه‌های فلوراید مخصوص بچه‌ها.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...


ویدیو : فواید رابطه جنسی در بارداری