فناوری جدید و پیشرفته برای نظامیان : شرکت بی‌ای‌ئی سیستمز انگلیس فناوری جدید ...


شرکت بی‌ای‌ئی سیستمز انگلیس فناوری جدید را ارائه کرده که به وسیله آن سربازان در میدان نبرد قادر به دیدن نظامیان دشمن در پشت خودروهای زرهی از جمله تانک‌ها و دریافت اطلاعات پهپادها هستند. خبرآنلاین: شرکت بی‌ای‌ئی سیستمز انگلیس فناوری جدید را ارائه کرده که به وسیله آن سربازان در میدان نبرد قادر به دیدن نظامیان دشمن در پشت خودروهای زرهی از جمله تانک‌ها و دریافت اطلاعات پهپادها هستند.

فناوری های جدید , عکس نوشته های جدید درباره خدا برای پروفایل , فناوری جدید

این فناوری به نام BattleView 360 باعث می‌شود تا نظامیان دست بالا را در میدان نبرد داشته باشند و بتوانند به صورت بسیار دقیق‌تر تحولات میدانی را رصد كنند. BattleView 360در واقع نوع پیشرفته‌تر فناوری است كه پیش از این برای خلبان‌های جنگنده اف-35 طراحی شده است. به وسیله این فناوری نظامیان می‌توانند از میان تانك‌ها و خودروهای زرهی همه جزئیات را مشاهده كنند و علاوه بر این با استفاده از فناوری هاد(نمایشگر فرانما) اطلاعات مهم و حیاتی از جمله نقشه محل به صورت لحظه‌ای جلوی چشم نظامیان بدون مختل كردن دید چشم‌های آنها نمایش داده می‌شود.

هشدار برای کبری 11 سری جدید , عکس های جدید دخترونه برای پروفایل , غذاهای جدید برای مهمانی

جزییات قانون جدید برای صدور کارت بازرگانی , تبلیغات مناسب برای کسب و کار جدید , اسمس های جدید برای خدافظی و سفر به کربلا در اربعین

همچنین این فناوری امكان دریافت اطلاعات بسیار مهم را از پهپادهای حاضر در میدان نبرد را دارند كه می‌تواند موقعیت نیروهای دشمن و مسیر حركت آنها را نمایش دهد. شركت بی‌ای‌ئی سیستمز اعلام كرده این فناوری به تصمیم‌گیری سریع نظامیان كمك می‌كند و باعث می‌شود آنها بتوانند خیلی سریع‌تر نیروهای دوست و دشمن راتشخیص دهند.


ویدیو : فناوری جدید و پیشرفته برای نظامیان