فـال روزانه 91/5/6 :    فـال روزانه  1391/05/6فروردینامروز روز آرامش و راحتی ...


فال روزانه , طرح ترافیک روزانه , فال روزانه نیک صالحی
   


فـال روزانه  1391/05/6


فروردین

امروز روز آرامش و راحتی است. ترجیح می دهید فعلا بعضی مسائل مهم  را فراموش کنید و در عوض به تفریح و استراحت بپردازید.

پیش بینی روابط شما: رابطه شما با کسی که دوستش دارید فراز ونشیب های زیادی را پشت سر گذاشته و خوشبختانه در حال ورود به مراحل آرام و شاد است.

پیش بینی شغل شما:  اگر به داشتن یک شغل دوم فکر می کنید، به دنبال کاری باشید که با ذوق و استعدادهایتان همخوانی کافی را داشته باشد.

اردیبهشت

امروز ممکن است مهمانی به منزلتان بیاید و در کنار او اوقات خوشی را بگذرانید. بین شما صحبت های جالب و سرگرم کننده ای رد و بدل خواهد شد.

پیش بینی روابط شما: دلیلی ندارد که همیشه رفتارهای دیگران را درک کنید، یا دیگران رفتارهای شما را درک کنند. با کمی گذشت، و البته با بحث و گفتگو بخش بزرگی از مشکلات حل خواهند شد.

پیش بینی شغل شما: احساس می کنید رابطه شما با بعضی همکاران زیر ذره بین گذاشته شده است. شاید بهتر باشد در بعضی موارد محتاطانه تر عمل کنید.

خرداد

آرزوهای دور و درازی دارید ولی برای رسیدن به آنها تلاش کافی را نمی کنید. در واقع شاید بتوان گفت همواره به کمک دیگران یا به وقوع یک معجزه امیدوار هستید. ولی مطمئن باشید هیچ چیز به جز تلاش و اراده خود شما راه رسیدن به هدفتان را هموار نخواهد کرد.

پیش بینی روابط شما: با کسی که دوستش دارید طوری رفتار کنید که دوست دارید او با شما رفتار کند. در غیر این صورت خطراتی بر سر راه رابه تان قرار خواهند گرفت.

پیش بینی شغل شما: به جای گلایه از بخت و شانس به فکر ایجاد فرصت های تازه باشید.

تیر

 اتفاقی خوب و جالب در راه است که شما و خانواده تان را بسیار خوشحال خواهد کرد و پس از مدتی سکون و روزمرگی دوباره با بعضی از شیرین ترین تجارب زندگی خود روبرو خواهید شد.

پیش بینی روابط شما: کم کم احساس خواهید کرد که می توانید بعضی اشتباهات دیگران را ببخشید و به ارامش برسید.

پیش بینی شغل شما: به اطرافیان و به خصوص همکاران خود خوش بین تر باشید تا بتوانید بدون تنش و استرس در کنار آنها کار کنید.

مرداد

موقعیت کاری یا تحصیلی خوبی در زندگیتان به وجود آمده ولی از آن به نحو احسن استفاده نکرده اید. بعضی چیزها را آنقدر عقب انداخته اید که دیگر دیر شده است.

پیش بینی روابط شما: بد نیست اگر در بعضی تصمیم گیری های خود دیگران را هم شریک کنید. مشورت و همفکری با دیگران به نفع شما است.

پیش بینی شغل شما: نگرانی های مالی را فراموش کنید و از لحظات حال لذت ببرید. تنها از خدا کمک بخواهید.

شهریور

کمی به خود استراحت بدهید و سپس دوباره کاری را که قبلا شروه کرده بودید از سر بگیرید.

پیش بینی روابط شما: به طرف مقابل نشان بدهید که برایش ارزش قائل هستید و شنیدن حرف های او برای شما اهمیت دارد.

پیش بینی شغل شما: اگر هنوز شغل مناسب خود را پیدا نکرده اید نگران نباشید چون به زودی موقعیتی فوق العاده بر سر راهتان قرار می گیرد.

مهر

به کسی خوبی کرده اید ولی او قدرخوبی شما را نمی داند.  هرگز به فکر تلافی رفتار ناپسند دیگران نباشید چون دیر یا زود به اشتباهشان پی می برند و شرمنده می شوند.

پیش بینی روابط شما: از یکی از دوستان رنجیده خاطر هستید ولی ترجیح می دهید این مسئله را پنهان نگه دارید. تا زمانی که این سکوت به ارتباطتان لطمه نزند می توانید آن را حفظ کنید.

پیش بینی شغل شما: دوستی و رابطه با بعضی همکاران به نفع شما و دوستی با بعضی دیگر به ضرر شما است. پس بیشتر مراقب باشید.

آبان

موقعیتی غیرمنتظره برای سفر یا رفتن به تعطیلات پیش می آید. دل را به دریا بزنید و حتما از آن استفاده کنید.

پیش بینی روابط شما: زندگی همیشه  در حال تغییر است،  روابط انسان ها هم از این قاعده مستثنی نیستند. بنابراین تعجبی ندارد اگر رابطه تان با کسی به خوبی گذشته نباشد.

پیش بینی شغل شما: کسی از قدرت و دانش خود برای بازی دادن شما استفاده می کند. او خودنمایی می کند و می خواهد بر شما کنترل داشته باشد.

آذر

یکی از بزرگ ترین تصمیمات خود را اندکی زودتر از سایرین گرفته  و به همین علت تا حدی جلوتر از آنها هستید. البته شاید به دلیل نداشتن  تجربه کافی با بعضی مشکلات روبرو شوید.

پیش بینی روابط شما: امروز بی توجهی به حرف های کسی باعث می شود نکات مهمی را از دست بدهید. فراموش نکنید این شخص دوستتان دارد و همیشه می تواند کمکتان کند.

پیش بینی شغل شما: بعضی مهارت ها را بر اثر تمرین کم فراموش کرده اید. بهتر است دوباره تمرین و فعالیت را شروع کنید.

دی

فکرها و برنامه های زیادی در سر دارید که اگر عملی شوند زندگیتان را دستخوش تغییراتی مثبت خواهند کرد. مراقب باشید بر اساس واقعیت ها تصمیم بگیرید نه بر اساس ایده آل گرایی و آرزوها.

پیش بینی روابط شما: کمی تفریح و سرگرمی بر گرمی روابط عاشقانه یا دوستانه شما خواهد افزود.

پیش بینی شغل شما: شغل یا کاری جدید پیدا کرده اید که می تواند منبعی برای درآمد یا تجربه بیشتر باشد. به شرط آنکه به خوبی از آن استفاده کنید و فرصت های بعدی را از دست ندهید.

بهمن

قرار نیست برای اینکه مورد قبول افراد گروه قرار بگیرید با هرچه که می گویند موافقت کنید یا از هرچه که می کنند پیروی کنید. یادتان باشد شما فردی مستقل با عقاید و ارزش ها متفاوت هستید.

پیش بینی روابط شما: مشکلی که شما با همسر یا نامزدتان دارید مشکلی جدی ولی کاملا قابل حل است. پس نگران نباشید.

پیش بینی شغل شما:  احساس می کنید در بین افراد گروهی خاص دیگر جایگاه گذشته را ندارید. ریشه این مشکل را در کردار خود پیدا کنید و از این طریق در صدد جبران بر آیید.

اسفند

بالاخره بعضی کارهای  عقب افتاده خود را به پایان رسانده اید. در عین حال مشغول رسیدگی به بعضی کارهای دیگر هستید و دوست دارید برای همیشه خیالتان را از بابتشان راحت کنید!

پیش بینی روابط شما: نداشتن دوستان خوب و صمیمی شاید یکی از نقاط ضعف زندگی شما باشد که باید ریشه آن را در عملکرد خود پیدا کنید.

پیش بینی شغل شما: بعد از تمام سختی ها دنیایی روشن و دوست داشتنی در انتظار شما است. پس نا امید نشوید و به راهی که انتخاب کرده اید ادامه دهید.

اگر امروز روز تولدتان است

مایا رودولف (بازیگر و کمدین) هم متولد امروز است. شما آنقدر قاطع و باهوش هستید که دیگران دوست دارند در تصمیم گیری های خود از شما کمک بگیرند. شما قوی هستید ولی محبت به دیگران را دوست دارید. اگر بتوانید نیمه گمشده خود را پیدا کنید، همه عشق و محبت خود را به او تقدیم می کنید.




فال روزانه حافظ , فال روزانه آکا , طالع بینی روزانه


ویدیو : فـال روزانه 91/5/6