فـال روزانه 91/3/27 :     فـال روزانه  1391/03/27فال روزانه متولدین ماه فروردینامروز  ...


فال روزانه , طرح ترافیک روزانه , فال روزانه نیک صالحی
   


فـال روزانه  1391/03/27



فال روزانه متولدین ماه فروردین

امروز  روز پر مشغله ای خواهد بود به گونه ای که شاید بعضی کارهای شخصیتان تحت الشعاع قرار بگیرند.  درست است که تنها به دنبال تنوع و تغییرات تازه هستید، اما بعضی چیزهایی که به نظر تکراری و یکنواخت می رسند در زندگی شما نقشی مهم داشته و مطمئناً نبودشان شما را آزار خواهد داد. در رفتارهای خود با دوستان و اطرافیان دقت و توجه کافی داشته باشید. دوستی های قدیمی و پایدارتان را مدیون صداقت و روراستی خود هستید همین رویه را ادامه دهید و مطمئن باشید که پشیمان نخواهید شد.

رنگ شانس شما: ارغوانی

عدد شانس شما: 1

فال روزانه متولدین ماه اردیبهشت

از صبر، هوش و درایت بالایی برخوردار هستید و می توانید به راحتی کنترل امور را در دست بگیرید. بهتر است قسمتی از این قابلیت ها را صرف سامان بخشی به امور مالی خود کنید. به زودی زندگی عاطفیتان دستخوش تغییراتی می شود. از همسر یا کسی که دوستش دارید توقع نداشته باشید که همیشه با شما موافق باشد یا از خواسته خود چشم بپوشد، بلکه اختلافات و تفاوت ها را عاملی برای پیشرفت بدانید و از آن ها استقبال کنید.

رنگ شانس شما: صورتی

عدد شانس شما: 12

فال روزانه متولدین ماه خرداد

افسوس گذشته را نخورید چون هرگز باز نخواهد گشت. اگر روزگاری کسی در زندگی شما بوده و حالا دیگر نیست، لحظه ای فکر کنید و از خود بپرسید که شما تا چه حد مقصر بوده اید. به تازگی وقت زیادی را صرف کارهای غیرضروری می کنید، توصیه می شود قدر وقت را بیشتر بدانید و از اتلاف آن بپرهیزید. به زودی فشار کارتان به شدت کم می شود و بهتر است فکری برای پر کردن اوقات خود بکنید.

رنگ شانس شما: زرد

عدد شانس شما: 4

فال روزانه متولدین ماه تیر

ولخرجی هایی که کرده اید را به یاد بیاورید و تاثیر آنها را در شرایط کنونی خود بررسی کنید. خواهید دید که اگر به جای مخارج بیهوده پول خود را پس انداز کرده بودید حالا شرایط بسیار بهتری داشتید. پس از این به بعد بیشتر مراقب مخارج خود باشید. مشکلات زندگی شما غیرقابل حل نیستند کافی است صبر کنید و از خداوند کمک بخواهید. یادتان باشد یاس و ناامیدی بزرگترین موانعی هستند که بر سر راه شما قرار گرفته اند پس آنها را رها کنید و با نگاهی مثبت به آینده چشم بدوزید.

رنگ شانس شما: لیمویی

عدد شانس شما: 3

فال روزانه متولدین ماه مرداد

اگر از اعضای خانواده و به خصوص پدر یا مادرتان انتظاری دارید که در حال حاضر نمی توانندآن را برآورده کنند واکنش منفی نشان ندهید و صبر کنید. هرگز عصبانیت خود را بر سر دیگران خالی نکنید. اگر به کسی وعده ای داده اید اما حالا می بینید که انجام آن در توانتان نیست مستقیماً به او بگویید. بیش از حدی که باید برای دیگران از خود گذشتگی نشان ندهید و محبت و وابستگی خود را در حد معقول نگه دارید.

رنگ شانس شما: بنفش

عدد شانس شما: 11

فال روزانه متولدین شهریور

یک پروژه کاری یا تحصیلی نیمه تمام دارید که موجب نگرانی شما شده است. به یاد داشته باشید این اضطراب فقط مانعی است بر سر راه شما و شرایط را بدتر می کند. خونسرد باشید و قدرت تمرکز خود را بالا ببرید. اگر یکی از اعضای خانواده تان در شرف تصمیمی حیاتی و بزرگ است سکوت خود را بشکنید و او را از تجربیات خود بهره مند کنید. سعی کنید از پس اندازی که دارید به نحواحسن استفاده کنید.

رنگ شانس شما: مشکی

عدد شانس شما: 7

فال روزانه متولدین ماه مهر

بعضی از برنامه هایتان درست از آب در نیامده و حساب و کتابی که کرده بودید به هم ریخته است. از دست کسی ناراحت هستید و دلیل بعضی رفتارهای او را نمی دانید. برای موفقیت در کاری تلاش کرده ولی نتیجه کار تا به حال چندان رضایت بخش نبوده است. آینده شما روشن است ولی باید تلاش و کوشش بیشتری از خود نشان بدهید. کینه هایی را که از بعضی دوستان در دل دارید بیرون بریزید و قبل از اینکه دیر شود با آنها آشتی کنید. یادتان باشد آنها زمانی جزو دوستان صمیمی شما بوده اند.
رنگ شانس شما: قهوه ای

عدد شانس شما: 6

فال روزانه متولدین ماه آبان

امروز احتمالاً با چالشی روبرو می شوید یا با کسی اختلاف نظر پیدا می کنید. اگر کسی به نزد شما آمد و معذرت خواهی کرد با خوشرویی و گذشت با او برخورد کنید. در روزهای آینده پولی به دستتان می رسد که  البته ممکن است سریع تر از آنچه تصور می کنید خرج بشود. روابط عاطفی خود را بر پایه اعتدال و میانه روی بسازید و در هیچ کاری، حتی گذشت و محبت افراط نشان ندهید. وقتی یکی از دوستان خوب با شما تماس می گیرد سوالاتی که مدتی است ذهنتان را به خود مشغول کرده اند را مطرح کنید.

رنگ شانس شما: لیمویی

عدد شانس شما: 5

فال روزانه متولدین ماه آذر

تلفن را بر دارید و با بعضی دوستان قدیمی تماس بگیرید. از یکی از اطرافیانتان بابت لطفی که در حقتان کرده تشکر کنید. مشکلات اقتصادی گاهی به شما فشار می آورد ولی شما خستگی ناپذیر و مصمم هستید. درست است که از دستور گرفتن از دیگران و شنیدن حرف زور متنفرید، ولی شرایط زندگی شما را وادار به اطلاعت از کسی خواهد کرد. طعنه ها و کنایه های بعضی اطرافیان را نادیده بگیرید چون آنها به زودی به اشتباه خود پی خواهند برد.

رنگ شانس شما: آبی

عدد شانس شما:10

فال روزانه متولدین ماه دی

ورزش و تمرین بهترین راه برای داشتن نشاط و رهایی از احساس رخوت وسستی است. خرج بزرگی در پیش دارید ولی خوشبختانه از عهده پرداخت آن بر خواهید آمد. مسافرتی که داشته اید تغییری اساسی در روحیه شما به وجود آورده است ولی مراقب باشید با بحث و جدل بی مورد آن را خراب نکنید. در بیان احساسات خود نسبت به کسی که دوستش دارید بیش از اندازه سخاوتمندانه عمل نکنید.

رنگ شانس شما: خاکستری

عدد شانس شما: 8

فال روزانه متولدین ماه بهمن

نسبت به بعضی مسائل حساسیت بیش از اندازه نشان می دهید در حالی که این مسائل واقعاً بزرگ و بغرنج نیستند. این حساسیت شما اطرافیان و به خصوص اعضای خانواده را آزار می دهد. تغییری که به تازگی در وضع کاری یا تحصیلی خود به وجود آورده اید بسیار عاقلانه بوده و به زودی آثار مثبت آن را در زندگیتان خواهید دید. در ابراز احساسات سخاوتمندتر و جسورتر باشید وگرنه زندگی عاطفیتان به پیشرفتی که باید و شاید نخواهد رسید.

رنگ شانس شما: سرخابی

عدد شانس شما: 12

فال روزانه متولدین ماه اسفند

مهم ترین دغدغه شما در حال حاضر، چیزی است که تنها به خودتان مربوط می شود و به تعبیری می توان گفت کاری از کسی جز شما ساخته نیست. بنابراین اراده خود را محکم تر کنید و به مدت چند روز همه تمرکز خود را صرف این هدف کنید. کسی که دوستش دارید همیشه و تحت هر شرایطی در کنار شما خواهد بود و همیشه می توانید روی حمایتش حساب کنید. موضوهی بسیار مهم در خانواده تان مطرح شده است که نباید در مورد آن عجله به خرج دهید.

رنگ شانس شما: نارنجی

عدد شانس شما: 11

اگر امروز روز تولدتان است

کوین بیکسا (بازیکن هاکی) هم متولد امروز است. شما صبور و باهوش هستید. همیشه برای انجام کارها منتظر فرصت مناسب می مانید. سود فردا را به امروز ترجیح می دهید. در انتخاب دوست با دقت عمل می کنید. در هر کاری سود درازمدت آن را در نظر می گیرید. امسال چیزی که مدت ها است درگیرش هستید به پایان می رسد.





فال روزانه حافظ , فال روزانه آکا , طالع بینی روزانه


ویدیو : فـال روزانه 91/3/27