فـال روزانه 91/2/31 :     فـال روزانه  1391/02/31فال روزانه متولدین ماه ...


فال روزانه , طرح ترافیک روزانه , فال روزانه نیک صالحی
   


فـال روزانه  1391/02/31

فال روزانه حافظ , فال روزانه آکا , طالع بینی روزانه

فال روزانه متولدین ماه فرودین

همیشه در محل کار سعی کنید رفتار حرفه ای داشته باشید و اگر همکارتان رفتار ناپسندی دارد خونسردی خود را در مقابل او حفظ کنید. اگر کسی به شما حسادت می کند، یا پشت سرتان حرفی زده است، ابتدا از صحت و سقم آن آگاه شوید و با قضاوت عجولانه وجهه خود را خراب نکنید. مشکلات زندگی خود را بزرگ تر از آنچه که هستند نبینید و کمی به اطراف خود نگاه کنید تا ببینید تنها شما نیستید که در زندگی با موانع و مشکلات روبرو می شوید.

رنگ شانس شما: ارغوانی

عدد شانس شما: 10

فال روزانه متولدین ماه اردیبهشت

بهتر است کمی از سرعت کارهایتان بکاهید چون عجله باعث خواهد شد که مرتکب اشتباهات عجیب و غریبی بشوید! دوستان صادق را بشناسید و به هر کسی اعتماد نکنید. غرور و تکبر می تواند آفت زندگی شما باشد. در پذیرفتن اشتباهات خود سرسختانه و لجوجانه برخورد نکنید و حرف های درست و منطقی دیگران را بپذیرید. به زودی در روند کاریتان تغییری ایجاد می شود که به نفع شما است. در استفاده از موقعیت هایی که بر سر راهتان قرار می گیرند لحظه ای درنگ نکنید.

رنگ شانس شما: زرد

عدد شانس شما: 4


فال  روزانه متولدین ماه خرداد

شاید تا به حال عادت هایی داشته اید که به شما ضرر رسانده اند، شاید هم اخیرا متوجه شده اید که زندگیتان نیازمند بعضی تغییرات است. به یاد داشته باشید که برای بهتر زندگی کردن هیچ وقت دیر نیست. بیشتر به فکر اعضای خانواده تان باشید و اگر از آنها دور هستید حتما حالی از آنها بپرسید چون ممکن است اخیرا احساس کرده باشند که نسبت به آنها بی تفاوت هستید. اگر چه چیزهای زیادی در ذهنتان وجود دارند ولی بهتر است بر مهم ترین آنها تمرکز کنید و آن را به سرانجام برسانید.

رنگ شانس شما: نارنجی

عدد شانس شما: 6

فال روزانه متولدین ماه تیر

ممکن است نتوانید به بعضی برنامه های خود عمل کنید، شاید هم نتوانید کاری را پیش از ضرب الاجل تعیین شده به پایان برسانید. ولی آنچه مسلم است این است که تلاش و پشتکار شما، در کنار اعتماد به نفسی که دارید، به موفقیتتان کمک خواهد کرد. ممکن است یک مهمانی یا جشن تولد را از دست بدهید، یا قرار ملاقات شما با کسی کنسل شود. به کارتان و به زندگی عشق بورزید تا برایتان خسته کننده و تکراری نشود. به دنبال چیزی که وقتتان را تلف می کند وبی فایده است نروید.

رنگ شانس شما: سفید

عدد شانس شما: 3

فال روزانه متولدین ماه مرداد

ممکن است ناچار شوید که بعضی برنامه ریزی هایتان را تغییر بدهید. این مسئله می تواند شما را عصبی و ناراحت کند ولی مطمئن باشید که در واقع به نفع شما است. زندگی شما شاید بیش از اندازه قابل پیش بینی و یکنواخت شده و نیاز به تغییر و تحول دارد. یادتان باشد کار یا درس همه چیز نیست وتنها تفریح و تنوع است که تحمل مشکلات همیشگی زندگی را آسان تر می کند. بد نیست اگر با بعضی دوستانتان روراست تر باشید و آنچه را که هم در ذهن شما و هم در ذهن آنها است روشن کنید.

رنگ شانس شما: قرمز

عدد شانس شما: 5

فال روزانه متولدین ماه شهریور


ظرف چند روز آینده، در موقعیتی قرار می گیرید که لازم است تصمیمی قطعی بگیرید و با جدیت آن را دنبال کنید. بهتر است تکلیف دیگران را روشن کنید تا بدانند از شما چه توقعاتی می توانند داشته باشند. همیشه حد و مرز را مشخص کنید تا دیگران در برخورد با شما تکلیفشان را بدانند. بعضی حرف ها را بهتر است در دلتان نگه ندارید چون حق دیگران است که از آنها آگاه شوند. تودار بودن و کم حرفی اگر از حد خاصی بیشتر شود به زیان شما خواهد بود.

رنگ شانس شما: قهوه ای

عدد شانس شما: 12

فال روزانه متولدین ماه مهر

به زندگی خصوصی دوستانتان بیش از حدی که باید وارد نشوید و سوالاتی را مطرح نکنید که آنها را وادار به دروغ گفتن کند. تصمیمی را یک بار برای همیشه بگیرید و پای آن بایستید. هرچه به یک اتفاق مهم (مثل آزمون یا مصاحبه) نزدیک می شوید استرستان بیشتر می شود ولی مطمئن باشید نتیجه آن رضایت بخش خواهد بود. حرف های کسی بر شما تاثیر خواهد گذاشت و حتی احتمالاً دیدتان را نسبت به چیزی عوض خواهد کرد. یادتان باشد تغییر و تحول نشانه خوبی است چون نشان می دهد که شما در حال رشد و پیشرفت هستید.

رنگ شانس شما: بنفش

عدد شانس شما:12

فال روزانه متولدین ماه آبان

احتمالاً متوجه تغییرات کوچکی در زندگی شخصیتان شده یا خواهید شد. اگر طرز تفکرو نگرش هایتان را تا حدی تغییر دهید مسیر زندگیتان به شدت تحت تاثیر قرار خواهد گرفت. اختلافات شما با کسی در حال کمتر شدن است و روابط شما با این شخص ظرف مدت نه چندان طولانی رو به بهبود خواهد رفت. از اینکه به بعضی چیزهایی که می خواسته اید نرسیده اید ناراحت و ناامید نباشید چون بالاخره به آنها خواهند رسید. بر چیزی که شدنی نیست اصرار نورزید چون ممکن است اصلا به نفعتان نباشد.

رنگ شانس شما: مشکی

عدد شانس شما: 6

فال روزانه متولدین ماه آذر

یادتان باشد که نابرده رنج گنج میسر نمی شود. بنابراین اگر در حال حاضر ناچار هستید که به سختی کار کنید و زحمت بکشید، مطمئن باشید که نتیجه آن را خواهید گرفت. امروز در جمعی صمیمی و شاد حضور خواهید یافت و اوقات خوشی را در کنار آنها خواهید گذراند. قضاوت نادرست و عجولانه یک دوست باعث شده است روابط شما و او رو به سردی برود. اگر این رابطه را دوست دارید یا برایتان مهم است، حتما رو در رو و بی پرده با این دوست صحبت کنید.

رنگ شانس شما: خاکی

عدد شانس شما: 7

فال روزانه متولدین ماه دی

امروز سرتان به شدت شلوغ خواهد بود و کارهای مختلف شما را احاطه خواهند کرد. هرچه زودتر آنها را تمام کنید و باقی روز را به تفریح و استراحت بگذرانید. ارتباط و تعامل با افراد مختلف با پیش زمینه های متفاوت به شما کمک می کند تا سطح دانایی و دانشتان را بالا ببرید. روابط عاطفی خوب و محکمی دارید ولی نباید اجازه بدهید همه جنبه های زندگیتان را تحت الشعاع قرار دهد. کسی که دوستش دارید در حال انجام یک کار بزرگ و مهم است، بهتر است بیش از پیش به او کمک کنید و در کنارش باشید.

رنگ شانس شما: نیلی

عدد شانس شما:8

فال روزانه متولدین ماه بهمن

موفقیتتان حتمی است، به این شرط که همچنان با قدرت و اراده پیش بروید. اینکه دیگران راجع به شما چه فکر می کنند برایتان مهم نیست، اما نباید آنقدر بی تفاوت باشید که خواسته ها، انتخاب ها و تصمیم های آنها را کاملاً ندیده بگیرید. توجه و دقتتان را در روابط عاطفیتان بیشتر کنید چون بعضی رفتارهایتان ناخواسته طرف مقابل را ناراحت می کند. یادتان باشد وقتی ناراحت و خسته هستید یک لبخند او می تواند دنیایتان را عوض کند، پس بیشتر مراقب او باشید.

رنگ شانس شما: صورتی

عدد شانس شما: 11

فال روزانه متولدین ماه اسفند

مراقب باشید چون مخارج شما از درآمدتان بیشتر است. لازم است در مسائل مالی هوشمندانه تر عمل کنید و مراقب افراط و تفریط هایی که گاهی مرتکب می شوید باشید. امروز زمان مناسبی برای شروع یک کار، معامله یا قرارداد جدید نیست و بهتر است یک یا دو روز صبر کنید. اکثر متولدین ماه اسفند در دوستی های خود مهربان و دلسوز هستند ولی گاهی قضاوت های خود را بر پایه دیدگاه های ایده آل گرایانه شان بنا می کنند. دوستانتان را به خاطر آنچه که هستند بپذیرید نه به خاطر آنچه که می توانند باشند.

رنگ شانس شما: طلایی

عدد شانس شما: 5

اگر امروز روز تولدتان است

جو کاکر (خواننده) هم متولد امروز است. از آن جایی که از قدرت خلاقیت و نوآری بالایی برخوردار هستید، همیشه می توانید متفاوت باشید. شما حواس قدرتمندی دارید و گاهی حس ششمتان خودتان را هم غافلگیر می کند. از یک جا نشستن و تکرار نفرت دارید به همین دلیل همیشه می کوشید کارها و فعالیت های تازه ای پیدا کنید. عاشق مسافرت هستید و در سالی که پیش رو دارید به یک مسافرت خوب و فراموش نشدنی خواهید رفت.



فال روزانه برترین ها , tفال روزانه , فال روزانه تاروت


ویدیو : فـال روزانه 91/2/31