فـال روزانه 91/08/23 :  فـال روزانه  1391/08/23 فال روزانه متولدین فروردینکاری ...


فال روزانه , طرح ترافیک روزانه , فال روزانه نیک صالحی
 
فـال روزانه  1391/08/23

فال روزانه متولدین فروردین

کاری هست که مدت ها آن را به تعویق انداخته اید ولی کم کم به زمان انجامش نزدیک می شوید. نگران نباشید و خونسردی خود را حفظ کنید. این کار به خوبی انجام خواهد شد.

پیش بینی روابط شما: شاید دیگران احساس کنند که بیش از حد به کاری که انجام داده اید می بالید، و حرف هایتان رنگ و بوی منت دارد. بسیاری از اشارات شما غیرعمدی هستند ولی دیگران را ناراحت می کنند. شاید لازم باشد بیشتر به صحبت های خود دقت کنید.

پیش بینی شغل شما: روز به روز در کار خود موفق تر خواهید شد، چراکه با تمام وجود به هدف خود ایمان دارید. این هدف تنها به خود شما مربوط نیست و بر دیگران نیز تاثیر خواهد داشت.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز سرشار از احساسات مثبت هستید. احساساتی مانند سخاوت، عشق، بخشش و فداکاری. امروز زمان مناسبی است برای اینکه خودتان باشید.

پیش بینی روابط شما: امروز تا حدی پرحرف خواهید بود و البته ممکن است به راحتی حواستان پرت شود. مراقب باشید دچار بدگویی نشوید و برای سرگرم کردن دیگران، بعضی ارزش های خود را قربانی نکنید.

پیش بینی شغل شما: فشار کاریتان کمتر از گذشته شده و فرصتی برای استراحت یا فعالیت های جانبی پیدا کرده اید. تغییرات چشمگیری در محل کار شما به وجود آمده است . این تغییرات عمدتا مثبت هستند و می توانند تاثیری ماندگار بر کار شما و دیگران داشته باشند.

فال روزانه متولدین خرداد

اگر مرتکب اشتباهی شده اید که همچنان آزارتان می دهد، دید خود را عوض کنید و به جای اشتباه نام تجربه را روی آن بگذارید. خود را از بابت چیزی که دیگر قادر به تغییرش نیستید سرزنش نکنید.

پیش بینی روابط شما: در کل فردی سلطه جو و قدرت طلب هستید. همین باعث می شود که حتی از افراد باتجربه و مورداعتماد نیز حرف شنوی نداشته باشید. اما این عادت گاهی به ضررتان تمام خواهد شد.

پیش بینی شغل شما: در محل کار تغییراتی به وجود آمده و ممکن است بعضی همکاران آنجا را ترک کرده باشند. همچنین در روزهای آینده افراد جدیدی به جمع همکاران اضافه خواهند شد.
فال روزانه متولدین تیر

یه یک اتفاق مهم نزدیک می شوید. شرط موفقیت در آن حفظ آرامش و خونسردی، اعتماد به نفس و انرژی مثبت است.

پیش بینی روابط شما: در یکی از بهترین دوستی های خود شکست خورده اید، اگرچه مدتی از آن اتفاق می گذرد ولی تاثیر آن بر روح شماب باقی مانده است. اولین گام برای حل این مشکل این است که به خود بقبولانید همه چیز تمام شده، و زندگی رو به جلو در حرکت است.

پیش بینی شغل شما: هنوز با رویاهای کودکی خود زندگی می کنید و دوست دارید به جایی برسید که از کودکی به آن فکر می کرده اید. متاسفانه واقعیات زندگی با آنچه در ذهن ما می گذرد یکی نیست، هرچند هنوز راهی طولانی پیش روی شماست.
فال روزانه متولدین مرداد

مشغله زیاد فشار زیادی را بر ذهن و روان شما وارد می کند بنابراین توصیه می شود هنگامی که قصد دارید در مورد مسئله مهمی تصمیم بگیرید به ذهنتان استراحت بدهید.

پیش بینی روابط شما: از آنجایی که در کمک کردن به دیگران استعدادی فوق العاده دارید، ممکن است بیش از حد در مسائل و مشکلات آنها غرق شوید. اما فراموش نکنید مهم ترین شخص خود شما هستید. شما استحقاق یک زندگی آسوده را دارید.

پیش بینی شغل شما: به زودی کاری را آغاز می کنید که اگرچه در آن بی تجربه نیستید، ولی شروع آن برایتان آسان نیست. مطمئن باشید سختی کار تنها به اولین روزها محدود می شود.
فال روزانه متولدین شهریور

زندگی شما را بر سر یک دوراهی قرار خواهد داد و تصمیم گیری برای شما دشوار خواهد بود. اما شما در این تصمیم گیری تنها نخواهید بود.

پیش بینی روابط شما: دیگران شما را محافظه کار می دانند و گاهی احساس می کنند که در برخوردهای خود با آنها صادق نیستی. اگر خواهان آن هستید که ذهنیت دوستان نسبت به شما مثبت بماند، علت این برداشت را ریشه یابی کنید.

پیش بینی شغل شما: اگر تنبلی کنید یا کار امروز را به فردا بیندازید، موقعیتی عالی را از دست خواهید داد. این موقعیت به زودی بر سر راهتان قرار می گیرد پس بیشتر دقت کنید.

فال روزانه متولدین مهر
این آرامش و ثبات نتیجه کارها و رفتارهای خود شما است پس از آن نهایت لذت را ببرید.

پیش بینی روابط شما: ممکن است رابطه شما با دوستی رو به سردی برود ولی شما می توانید آن را همچنان حفظ کنید. باید زمان بیشتری را به دوستی های خود اختصاص دهید.

پیش بینی شغل شما: ممکن است حس کنید دیگر مثل گذشته به کاری علاقه ندارید. شاید آنچه در زندگی شما کم است گردش و تفریح باشد. فراموش نکنید این چیزها هم به اندازه کار اهمیت دارند.

فال روزانه متولدین آبان

یکی از استعدادهای قابل توجه شما این است که حتی از موقعیت های بد و دشوار به نفع خود استفاده می کنید. اما لازم است بیشتر از قبل روی نگرش های خود کار کنید و انرژی مثبت درونتان را به جهتی درست هدایت کنید.

پیش بینی روابط شما: امروز در کنار همه احساسات ضد و نقیضی که دارید، نوعی اشتیاق و علاقه نسبت به شخصی خاص احساس می کنید. این اشتیاق ممکن است در اعمال و رفتار شما خود را نشان بدهد.

پیش بینی شغل شما: امید و آرزو همان چیزی است که ما را به جلو می راند و ادامه زندگی را ممکن می سازد. اما شما گاهی بلندپروازی می کنید و پا را از گلیمان فراتر می گذارید. بعضی از مشکلاتی که در گذشته پیش آمدند نتیجه همین گرایش شما بوده اند.
فال روزانه متولدین آذر

یکی از کارهایی که به طور روزمره انجام می دهید شما را بی نهایت خسته کرده است. شاید یک استاحت هرچند کوتاه به سلامت جسم و روحتان کمک کند.

پیش بینی روابط شما: اگر دلتنگ کسی هستید که دیگر در زندگی شما نیست همین امروز تلفن را بردارید و با او تماس بگیرید چون هنوز برای ترمیم دوستی ها و روابط آسیب دیده دیر نیست.

پیش بینی شغل شما: زندگی حرفه ای شما وارد مراحل جدید و موفقیت آمیز خود می شود. اگر تا به حال شغلی نداشتید به زودی یک شغل خوب پیدا می کنید. اگر با مسئله ای مربوط به مسکن یا وام روبرو هستید به زودی حل می شود.
فال روزانه متولدین دی

اگر چه مدتی قبل بدشانسی آوردید و یک اتفاق ناخوشایند بر زندگیتان تاثیر منفی گذاشته است، مطمئن باشید سرنوشت اتفاقات خوبی برایتان رقم خواهد زد.

پیش بینی روابط شما: به هر چیز در حد خودش اهمیت بدهید. دوستی های قدیمی شما عمیق و ریشه دار هستند اگرچه درونگرایی شما گاهی بر احساستان سرپوش می گذارد.

پیش بینی شغل شما: در محل کار از گفتن بعضی حرف های نیمه خصوصی خودداری کنید چون ممکن است در آینده به نحوی علیه خود شما استفاده شوند.
فال روزانه متولدین بهمن

همیشه مراقب غذاهایی که میل می کنید باشید. بعضی عادات غذایی و سبک زندگی شما ممکن است به سلامتتان آسیب بزند.

پیش بینی روابط شما: اگر نیازهای شخصی خود را نادیده بگیرید و بیش از حد کافی برای عزیزانتان فداکاری کنید، علاوه بر اینکه توقع اطرافیان را بالا می برید، زندگی خود را دچار یکنواختی و روزمرگی خواهید کرد. پس بیشتر به فکر خودتان باشید.

پیش بینی شغل شما: کارهای زیادی از دستتان بر می آید ولی گاهی برای انجام آنها تنبلی می کنید. مراقب باشید اعتماد دیگران را از دست ندهید. کار خود را به نحو احسن انجام دهید و از هر فرصتی برای اثبات قابلیت های خود بهره بگیرید.

فال روزانه متولدین اسفند

هرگز تسلیم رکود و سکون نشوید. پویایی و حرکت جزئی ضروری از زندگی امروز است. اگر در طول روز فعالیت فیزیی زیادی ندارید حتما برنامه ای برای ورزش و تمرین در نظر بگیرید.

پیش بینی روابط شما: امروز افراد مختلف دوست دارند در اطراف شما باشند و وقت خود را با شما بگذرانند. اما نباید به خاطر دیگران از خودتان غافل شوید. امروز به کارهای عقب مانده خود برسید و مدتی اگرچه کوتاه را به ورزش و تفریح اختصاص دهید.

پیش بینی شغل شما: امروز تجارب قدیم و جدید خود را در کنار هم قرار خواهید داد و به خوبی از آنها بهره خواهید گرفت. ایده های خلاقانه و تکنیک های نو به محل کارتان وارد خواهند شد و در کمال تعجب خواهید دید که دیگران با وجود مشغله زیاد به سخنان شما گوش می دهند.


با سلام دوستان عزیز و همراهان همیشگی پادشا به دلیل سنگین شدن حجم صفحه و مشکلات فنی، نظراتی که مرتبط با موضوع مطلب نباشد منتشر نخواهد شد، از این پس می توانید برای ارسال نظرات عمومی و غیر مرتبط با مطلب به این لینک مراجعه کنید

http://www.sobbekheir.com/fa/news/32762
با سپاس از همراهی صمیمانه شما


فال روزانه حافظ , فال روزانه آکا , طالع بینی روزانه


ویدیو : فـال روزانه 91/08/23