فـال روزانه 91/08/03 :  فـال روزانه  1391/08/03 فال روزانه متولدین فروردیندر ...


فال روزانه , طرح ترافیک روزانه , فال روزانه نیک صالحی
 
فـال روزانه  1391/08/03

فال روزانه متولدین فروردین

در درون شما نوعی درگیری و تردید وجود دارد که عقاید شما و دیگران را یر سوال می برد. امروز در مورد همه چیز شک می کنید و ممکن است در مورد چیزهایی که هیچ ربطی به هم ندارند بگومگو کنید.

پیش بینی روابط شما: دوست ندارید به آن شخص خاص فکر کنید ولی مرتب ذهنتان منحرف می شود و حواستان به او پرت می شود. در مقابل احساسی که دارید سرسختی به خرج ندهید و خود را به دست زندگی بسپارید تا اتفاقات زیبا را برایتان رقم بزند.

پیش بینی شغل شما: دیگران از بعضی برخوردها یا کارهای شما راضی نیستند ولی شاید به روی خودشان نیاورند. اگر نگاهی به خودتان نیندازید ممکن است فرصت هایی را از دست بدهید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

اگرچه وضعیت مالی شما چندان مساعد نیست، ولی هنوز خوش بین هستید و حتی شاید بتوان گفت نسبت به پول و کلا زندگی بی تفاوت هستید.

پیش بینی روابط شما: اگر شما و کسی که دوستش دارید می خواهید کارهای موردعلاقه خود را در کنار هم انجام دهید امروز بهترین فرصت برای شما است. این فعالیت های دونفره به شما و او اجازه می دهند تا رابطه خود را وارد مراحل جدید کنید.

پیش بینی شغل شما: کسی که کار شما را می بیند و قدردان آن هست، باز هم تشویقتان می کند و شما خوشحال هستید چون حس می کنید کارها و زحماتتان دیده می شود.

فال روزانه متولدین خرداد

احتمالا فکر سفر به سرتان می زند ولی نمی دانید که به این فکر عمل کنید یا نه. ممکن است تماس تلفنی با شخصی شما را از این سفر منصرف کند.

پیش بینی روابط شما: امروز با کسی که معمولا با شما همراه و همدل است ملاقات می کنید ولی شما یا او مثل همیشه نیستید. طبیعی است چون فکرتان به چیزهای بزرگی مشغول است.

پیش بینی شغل شما: خشم و خشونت دیگران را احساس می کنید. حتی خود شما هم امروز آشفته هستید. استانداردهای ایده آل گرایانه ای که برای خود و دیگران تعیین کرده اید بدترین دشمن شما خواهند بود.
فال روزانه متولدین تیر

بعضی عادت هایی که در گذشته داشتید دیگر فراموش شده اند و جایی در زندگیتان ندارند. این عادت ها بعضا خوب و مثبت بوده اند.

پیش بینی روابط شما: امروز حرف های زیادی برای گفتن دارید. اگر به دنبال عشق هستید امروز روحیه ای شاعرانه خواهید داشت. حتی شاید بد نباشد اگر قلم به دست بگیرید و آنچه را در دلتان می گذرد بنویسید.

پیش بینی شغل شما: اینکه دیگرا با شما موافق نیستند به این معنا نیست که اشتباه می کنید یا نسبت به موضوع موردنظر شناخت کافی ندارید. بگذارید دیگران راه خودشان را بروند و با اعتماد به نفس کارهای دلخواه خود را انجام دهید.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز لازم است بیش از هرچیز بر خودتان تمرکز کنید و از عوامل حواس پرت کن دوری کنید.

پیش بینی روابط شما: درخواست ها و توقعات دیگران، دوستان، اعضای خانواده و کسی که دوستش دارید، به شما این حس را می دهد که در حال حرکت در جهات مختلف هستید و تمرکز خود را از دست داده اید.

پیش بینی شغل شما: در حال حاضر تنها کار کردن و استفاده از استقلالی که دارید کلید موفقیت شما خواهد بود. انرژی سایر افراد تنها موجب گیج شدنتان خواهد شد.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز افرادی به دیدنتان می آیند همین طور ایمیل ها و تماس های تلفنی زیادی خواهید داشت و بیشتر ساعات روز سرتان شلوغ خواهد بود.

پیش بینی روابط شما: گاهی آنقدر در کار خود غرق می شوید که وجود دیگران را فراموش می کنید اما این رفتار شما گاهی رنگ وبوی خودخواهی می گیرد. همیشه سعی کنید دیگران را هم مدنظر قرار دهید.

پیش بینی شغل شما: یادتان باشد برخورد سرد و خشک نشان دهده استعداد افراد برای ریاست نیست. لبخند بزنید و دیگران را با آغوش باز بپذیرید تا آنها هم بتوانند شما را بپذیرند.

فال روزانه متولدین مهر

منتظر چیزی هستید. شاید یک نامه، ایمیل، پاسخ یک آزمون یا آزمایش و شاید ورود یک مهمان. نگران نباشید چون هرچیز در زمان مناسب خود اتفاق خواهد افتاد.

پیش بینی روابط شما: شایعه ای بین بعضی از دوستان می چرخد و موجب بدگویی و شاید تهمت می شود. امروز هیچ چیزی را نپذیرید مگر اینکه خودتان از درستی اش اطمینان حاصل کنید.

پیش بینی شغل شما: کارتان یکنواخت شده و واقعا جای شور و هیجان در آن خالی است. به نظر می رسد برنامه قدیمی دیگر جواب نمی دهد پس هرچه زودتر چیزی تازه و خلاقانه را وارد کارتان کنید.
فال روزانه متولدین آبان

شما فرد خسیسی نیستید ولی تصمیم دارید از این به بعد حسابی مراقب مخارجتان باشید. فکر خوبی است به شرط اینکه دچار افراط نشوید.

پیش بینی روابط شما: همیشه دوست دارید دیگران را شاد کنید و تا جایی که می توانید درخواست های آنها را بر آورده کنید. اما کم کم به این نتیجه می رسید که خودخواهی بعضی از افراد پایانی ندارد پس باید روش برخوردتان را با آنها عوض کنید.

پیش بینی شغل شما: کسی هست که سعی می کند شما را کنترل کند. مراقب انگیزه های این شخص باشید. شما ایده های جدید را می پذیرید و مورد آزمایش قرار می دهید ولی اول مطمئن شوید که به صررتان نیست.
فال روزانه متولدین آذر

بعضی شکست های گذشته موجب می شوند تا امروز چشم هایتان را باز کنید و بیشتر مراقب باشید.

پیش بینی روابط شما: درهایی که قبلا به روی شما بسته بودند باز می شوند. دیگران از توانایی های شما آگاهند و به همین دلیل با فهرستی از درخواست ها با شما روبرو می شوند.

پیش بینی شغل شما: وقتی بتوانید چیزهای قدیمی و جدید را با هم ترکیب کنید به موفقیت دست خواهید یافت. روش های تازه باید با تجبیات گذشته ادغام شوند تا نتیجه دلخواه به دست آید.
فال روزانه متولدین دی

منتظر بودید اتفاق خوبی بیفتد اما چرا نا امید شده اید؟ به زودی به آنچه که می خواهید می رسید، هرچند از آن جا به بعد هم با سختی هایی روبرو خواهید بود.

پیش بینی روابط شما: امروز خود را افکار و احساسات دیگران هماهنگ می کنید و درکی بی سابقه نسبت به آنها دارید. می فهمید چرا خوشحال یا ناراحتند و با آنها همراه می شوید. هرچند دقیقا نمی دانید که چگونه باید موقعیت را کنترل کنید.

پیش بینی شغل شما: حس می کنید زحماتتان آن طور که باید مورد قدردانی قرار نمی گیرد، با این حال همچنان به تلاش خود ادامه می دهید. همین استقامت و صبر رمز موفقیت شما است.

فال روزانه متولدین بهمن

مقداری پول ممکن است به طور غیرمنتظره به دستتان برسد ولی نباید آن را در یک جا خرج کنید.

پیش بینی روابط شما: امروز احتمالا در فعالیت های گروهی شرکت می کنید در یک جلسه شرکت می کنید و با گروهی از دوستان هم صحبت می شوید. فقط مراقب باشید در خوردن و آشامیدن اسراف نکنید!

پیش بینی شغل شما: مراقب هستید دیگران در آرامش باشند و کارشان به خوبی پیش برود. ولی حالا وقت آن رسیده که نگاهی به خودتان بیندازید و بپرسید که چقدر به فکر خودتان هستید.
فال روزانه متولدین اسفند

به زودی در موقعیتی قرار می گیرید که ناچار به ولخرجی می شوید. البته آنچه شما را به خرج کردن وادار می کند در واقع میل عجیبی است که به خرید بعضی اشیای خاص دارید.

پیش بینی روابط شما: دوست دارید به دیدار کسانی بروید که دوستشان دارید ولی وقت کافی ندارید. نگران نباشید حتی یک تماس تلفنی هم می تواند آنها را خوشحال کند. آنها فقط می خواهند مطمئن باشند که به یادشان هستید.

پیش بینی شغل شما: درخواستی دارید ولی جرات مطرح کردنش را در خود نمی بینید. این درخواست به هرحال باید مطرح شود پس هرچه زودتر بهتر!

با سلام دوستان عزیز و همراهان همیشگی پادشا به دلیل سنگین شدن حجم صفحه و مشکلات فنی، نظراتی که مرتبط با موضوع مطلب نباشد منتشر نخواهد شد، از این پس می توانید برای ارسال نظرات عمومی و غیر مرتبط با مطلب به این لینک مراجعه کنید

http://www.sobbekheir.com/fa/news/32762
با سپاس از همراهی صمیمانه شما


فال روزانه حافظ , فال روزانه آکا , طالع بینی روزانه


ویدیو : فـال روزانه 91/08/03