فـال روزانه 91/07/25 :  فـال روزانه  1391/07/25 فال روزانه متولدین فروردینامروز ...


فال روزانه , طرح ترافیک روزانه , فال روزانه نیک صالحی
 
فـال روزانه  1391/07/25

فال روزانه متولدین فروردین

امروز فکر آینده و به خصوص مسائل عاطفی ذهنتان را به خود مشغول می کنند اما اتفاق هایی هم می افتد که فکرتان را منحرف می کنند.

پیش بینی روابط شما: دوست دارید بعضی از جنبه های زندگی عاطفی خود را مورد بازبینی قرار دهید و در صورت امکان تغییراتی را در آنها به وجود آورید. ولی این کار تنها به شما بستگی ندارد و لازم است این ایده را با طرف مقابل در میان بگذارید.

پیش بینی شغل شما: همکاری با دیگرن نوعی حس رضایت و قدردانی را در شما زنده می کند. دیگران از شما حمایت می کنند و تلاشتان را مورد تحسین قرار می دهند.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز بیش از هر زمان دیگری دوست دارید به کارهای جدید مشغول شوید و از روزمرگی ای که اخیرا بر زندگیتان تحمیل شده است رهایی یابید.

پیش بینی روابط شما: بیش از حد به قضاوت دیگران بی تفاوت نباشید. شما نمی توانید خود را از دیگران جدا کنید یا در مسیری متفاوت زندگی خود را پیش ببرید.

پیش بینی شغل شما: عاملی بیرونی به شما فشار می آورد تا خود را با عقاید یا روش های دیگران هماهنگ کنید. این فشار حتی به اعتما به نفس شما آسیب خواهد رساند پس از روش منحصر به فرد خود وارد شوید.

فال روزانه متولدین خرداد

اوضاع در حال بهتر شدن است. بیماری یا مشکلی که اخیرا با آن دست به گریبان بوده اید در حال رفع شدن است. به زودی همه انرژی فیزیکی خود را به دست خواهید آورد.

پیش بینی روابط شما: امروز ممکن است شخصی که از شما بزرگ تر است نظرتان را به خودش جلب کند. شما این شخص را می ستایید و حس می کنید که وجودش برای شما مفید خواهد بود.

پیش بینی شغل شما: حتی در مواقعی که کار نمی کنید ذهنتان به کار مشغول است. ایده ای که به ذهنتان می رسد ارزش دنبال کردن را دارد.

فال روزانه متولدین تیر

امروز کمی گرفته و بی حوصله اید. با توجه به مسائل عاطفی که اخیرا با آن دست به گریبان بوده اید این احساسات طبیعی هستند.

پیش بینی روابط شما: چه فایده ای دارد که صحبت در مورد مسائل مهم را پشت گوش بیندازید؟ اینها چیزهایی هستند که بالاخره باید رفع و رجوع شوند. پس هرچه زودتر بهتر!

پیش بینی شغل شما: احساسی دارید که به شما می گوید به اندازه کافی از وقتتان استفاده نمی کنید و آن طور که باید و شاید وجودتان مفید واقع نمی شود. تسلیم این احساس گناه نشوید.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز ممکن است جو خانه تا حدی متشنج باشد. شاید با کسی اختلاف پیدا کرده اید. به هرحال به نظر می رسد که همچنان اعتماد به نفس خود را حفظ کرده اید.

پیش بینی روابط شما: دلیلی ندارد ناراحتی خود را پنهان کنید. اگر الان بتوانید گلایه های خود را مطرح کنید، کدورت ها زودتر از آنچه که فکر می کنید رفع خواهند شد.

پیش بینی شغل شما: به جای اینکه عقب بنشینید و دست روی دست بگذارید، همه چیز را از اول سازمان دهی و اولویت بندی کنید و با دیدی وسیع تر موقعیت خود را ارزیابی نمایید.

فال روزانه متولدین شهریور

شما به زندگی روزمره ادامه می دهید و هرچه را که برایش برنامه ریزی کرده اید انجام می دهید، ولی به نظر می رسد که قلبتان دیگر با شما همراه نیست. نپرسید چرا. دلیل فقط این است که اخیرا به سختی کار و فکر کرده اید. زمان استراحت فرا رسیده است.

پیش بینی روابط شما: دیگران تمایل دارند که با شما صحبت کنند و اطلاعات موردنظرتان را به شما اراده کنند.

پیش بینی شغل شما: ایده بسیار ارزشمندی که قبلا به ذهن شما آمده بود دیگر جذاب به نظر نمی رسد. ر واقع ناگهان جنبه های منفی آن بیشتر از جنبه های مثبتش به چشم شما می آیند. هنوز لازم است پرس و جو کنید تا تصمیم درستی بگیرید.

فال روزانه متولدین مهر

شاید اخیرا خرجتان بیش از اندازه شده و حسابش از دستتان خارج شده است. مراقب باشید دچار افراط نشوید و آینده نگری خود را تحت هر شرایطی حفظ کنید.

پیش بینی روابط شما: ترجیح می دهید بین شما و کسانی که دوستشان دارید فاصله ای باشد . شاید تمایلی ندارید که وارد بحث های آنها شوید یا صحبت های تکراریشان را بشنوید.

پیش بینی شغل شما: درست است که مثل گذشته به کارتان علاقمند نیستید ولی فعلا ناچارید آن را ادامه بدهید. در عوض نتایج خوب و جالبی در انتظار شما است که سعی و تلاش شما در زمان حال آن را می سازد.

فال روزانه متولدین آبان

مدتی است که بی صبرانه در انتظار یک اتفاق هستید. شاید لازم شود همچنان به این انتظار ادامه دهید ولی بالاخره این اتفاق خواهد افتاد.

پیش بینی روابط شما: سعی نکنید احساس دیگران را تحت تاثیر قرار دهید یا محبت و احساس خود را مهار کنید چون این گرایشات امروز نتیجه عکس خواهد داد و خود را موقعیتی بدتر خواهید یافت.

پیش بینی شغل شما: وقت آن رسیده که ایده های پراکنده خود را نظم ببخشید و تکلیف خود را با بعضی چیزها روشن کنید. اخیرا بخش عمده انرژی شما به هدر رفته است چون آن را بی هدف مصرف کرده اید.

فال روزانه متولدین آذر

اگر خسته هستید و زود عصبانی می شوید، بدانید که این حالات طبیعی است. شاید اخیرا بیش از حد به شما فشار وارد شده و بدن و ذهنتان نیاز به استراحت دارد.

پیش بینی روابط شما: به یک بحث جدی و جامع نیاز دارید تا رابطه تان را از خطرات احتمالی نجات دهید. اگر بتوانید مشکلات را از طریق بحث و گفتگوی منطقی حل کنید راطه عاطفی سالم تری خواهید داشت.

پیش بینی شغل شما: شما دوست ندارید مورد انتقاد قرار بگیرید و به همین دلیل به هر انتقادی واکنش منفی نشان می دهید. عصبانی می شوید چون آن شخص احساسات شما را می آزارد. دیدتان را عوض کنید و به خود بقبولانید که بعضی افراد تنها از سر خیرخواهی انتقادمی کنند.

فال روزانه متولدین دی

چیزی را از خودتان انتظار دارید که با روحیاتتان ناسازگار است. نه شما و نه هیچ کس دیگر نمی تواند شخصیت خود را ناگهان تغییر دهد.

پیش بینی روابط شما: در رابطه عاطفی شما اشکالی وجود دارد که تا به حال پنهان بوده است ولی امروز ناگهان آشکار می شود و شما را متعجب می کند. اما مسئله مهم این است که الان باید چه کرد؟

پیش بینی شغل شما: پیشنهاد شغلی جدیدی دریافت کرده اید که مورد توجه شما قرار گرفته و آن را پذیرفته اید. اگر همه چیز به خوبی پیش برود پول خوبی به دستتان خواهد رسید.

فال روزانه متولدین بهمن

شاید امروز کمی پژمرده و افسرده باشید. دوست دارید ذهنتان را از هر فکری خالی کنید و زمانی را فقط و فقط به خودتان اختصاص دهید.

پیش بینی روابط شما: رابطه با بعضی اشخاص تنها باعث آزردگی است. آنها مانع پیشرفت شما می شوند و نسبت به ادامه تلاش هایتان بدبین هستند. تشخیص این افراد با خود شما است.

پیش بینی شغل شما: تلاش و دقت شما از چشم اطرافیان پنهان نمی ماند و بازخورد مثبت آنها انگیزه ای برای کوشش هرچه بیشترتان خواهد بود. امروز آنقدر حس خوبی دارید که دلتان نمی خواهد کارتان را متوقف کنید.
فال روزانه متولدین اسفند

چند ماهی است که فکر و ذکرتان را بر یک مسئله خاص متمرکز کرده اید و با اینکه اضطراب زیادی دارید اقدام خاصی در مورد آن انجام نداده اید. هرچه زودتر دست به کار شوید.

پیش بینی روابط شما: هرچه بیشتر قدر اعضای خانواده تان را بدانید چون فقط آنها هستند که تحت هر شرایطی در کنارتان می مانند و در مقابل چیزی از شما نمی خواهند . این امر بارها و بارها به شما ثابت شده است.

پیش بینی شغل شما: ممکن است کار جدیدی به شما پیشنهاد شود یا درآمدتان مقداری بیشتر شود. مراقب فرصت هایی که سرراهتان پدید می آیند باشید.


با سلام دوستان عزیز و همراهان همیشگی پادشا به دلیل سنگین شدن حجم صفحه و مشکلات فنی نظراتی که مرتبط با موضوع مطلب نباشد منتشر نخواهد شد، این نظرات نیز تا روز 4 مهر ماه (سه شنبه) بر روی سایت قرار دارد و از این پس می توانید برای ارسال نظرات عمومی و غیر مرتبط با مطلب به این لینک مراجعه کنید

http://www.sobbekheir.com/fa/news/32762
با سپاس از همراهی صمیمانه شما


فال روزانه حافظ , فال روزانه آکا , طالع بینی روزانه


ویدیو : فـال روزانه 91/07/25