فـال روزانه 91/07/11 :  فـال روزانه  1391/07/11 فال روزانه متولدین فروردین به ...


فال روزانه , طرح ترافیک روزانه , فال روزانه نیک صالحی
 
فـال روزانه  1391/07/11

فال روزانه متولدین فروردین

به نظر می رسد امروز بتوانید از توانایی های تکنیکی خود نهایت استفاده را ببرید. به نظر می رسد تلاش های شما در حال نتیجه دادن است.

پیش بینی روابط شما: اگر منتظر هستید که شخصی خاص به زندگیتان وارد شود بهتر است از زاویه ای متفاوت به موقعیت خود نگاه کنید. شاید لازم باشد سبک زندگی خود را عوض کنید یا روابط اجتماعی خود گزارش دهید.

پیش بینی شغل شما: شما در نقطه عطف زندگی کاری خود هستید. تنها کاری که باید انجام دهید جمع آوری اطلاعات هرچه بیشتر است.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

هر زمان که در مورد موقعیتی احساس شک یا آشفتگی کردید، صبر کنید و به آنچه که دارید نگاهی بیندازید. خدا را به خاطر تمام چیزهایی که به شما داده است شکر کنید.

پیش بینی روابط شما: اگر احساس می کنید که خواسته هایتان بی جواب می مانند یا دیگران توقعات منطقی شما را برآورده نمی سازند، لازم است با صدای بلند صحبت کنید و راجع به آنچه می خواهید صحت کنید.

پیش بینی شغل شما: در موقعیت کنونی هرچه بیشتر تلاش کنید نتیجه بهتری خواهید گرفت. به این شرط که از شکست های کوچک نترسید. قناعت را فراموش نکنید.

فال روزانه متولدین خرداد

احتمالا در آینده ای نزدیک سفری خواهید داشت که در آن با اشخاصی دوست داشتنی دیدار خواهید کرد.

پیش بینی روابط شما: مطمئن باشید کمکی که به دیگران می کنید به هدر نمی رود و خداوند پاداشی خاص برای شما در نظر گرفته است. این کمک ها را تا آنجا که می شود پنهان نگه دارید تا از ارزش واقعیشان کاسته نشود.

پیش بینی شغل شما: راجع به شکست های احتمالی فکر نکنید چون حتی فکر کردن به آن هم می تواند تاثیرگذار باشد. برعکس سعی کنید مثبت اندیش باشید و نیمه خالی لیوان را ببینید.

فال روزانه متولدین تیر

اولین چیزی که باید به آن توجه کنید سلامتی و آرامش خودتان است، حتی اگر ناچار شوید دیگر چیز جدیدی را نپذیرید.

پیش بینی روابط شما: بعضی افراد اشتباهات گذشته خود را تکرار می کنند و بدتر اینکه حاضر به قبول اشتباه خود نیستند. اگر به دنبال آرامش هستید چنین اشخاصی را از لیست دوستان صمیمی خود خط بزنید.

پیش بینی شغل شما: احساس می کنید اطرافیان سعی دارند جلوی پایتان سنگ بیندازند و مانع پیشرفتتان شوند . تا جایی که می توانید با خوش بینی به دیگران نگاه کنید و از قضاوت عجولانه خودداری کنید.

فال روزانه متولدین مرداد

شما بیشتر از قبل به آزاد کردن انرژی و استرستان نیاز دارید. اگر به سلامت روح و جسمتان اهمیت ندهید، در هیچ یک از برنامه هایی که در ذهن دارید موفق نخواهید بود.

پیش بینی روابط شما: رقابت در عشق جز استرس و دردسر چیز دیگری ندارد. بعضی کارهای کودکانه شما و طرفتان را در مقابل هم قرار خواهد داد. تا جایی که ممکن است منطقی و سنجیده رفتار کنید تا پشیمان نشوید.

پیش بینی شغل شما: بیشتر از حد توانتان زحمت نکشید. هرچقدر هم که به کارتان علاقمند باشید درست نیست بیشتر از آنچه به شما داده می شود سخاوت به خرج دهید.

فال روزانه متولدین شهریور

برای شما یا یکی از اعضای خانواده موقعیت شغلی خوبی پیدا می شود. مراقب باشید آن را به راحتی از دست ندهید.

پیش بینی روابط شما: آنچه را که مدت هاست از نزدیکانتان پنهان کرده اید بازگو کنید. مطمئناً بازگو کردن نگرانی ها و مشکلات می تواند گامی باشد در جهت سبک کردن باری که بر دوشمان احساس می کنیم.

پیش بینی شغل شما: ایده ای به ذهنتان خطور کرده است که در ابتدا بسیار ناب به نظر می رسید ولی حالا که در حال عملی شدن است دچار شک و تردید شده اید. شاید بهتر باشد به حس خود اعتماد کنید.
فال روزانه متولدین مهر

در حال انجام کارهای متنوعی هستید به همین دلیل به یک برنامه ریزی صحیح احتیاج دارید مراقب باشید با بی نظمی و عدم برنامه ریزی درست، همه تلاش های خود را به هدر ندهید.

پیش بینی روابط شما: برای اینکه دیگران را به سمت خود جذب کنید، لازم است اعتماد به نفس کافی داشته باشید. مطمئن باشید تنها در صورتی که خودتان را دوست داشته باشید دیگران هم دوستتان خواهند داشت.

پیش بینی شغل شما: رویاهای دیگران جلوی راه شما را گرفته و اجازه نمی دهد واقعیت را آن طور که هست ببینید. این امر کار کردن با بعضی افراد خاص را برای شما مشکل خواهد کرد.

فال روزانه متولدین آبان

می خواهید کارها هرچه زودتر به سرانجام برسند، ولی لازم است منتظر فرصت مناسب آن بمانید. متاسفانه بعضی اتفاقات از کنترل ما خارج هستند و چاره ای جز صبر و تحمل نداریم.

پیش بینی روابط شما: شاید کسی که دوستش دارید کمی خودخواهانه برخورد کند اما مطمئنا عمدی در کار نیست. او هم شما را دوست دارد و برای هرچه بهتر کردن رابطه خود با شما تلاش می کند.

پیش بینی شغل شما: امروز بعضی کارها به خوبی پیش نخواهند رفت و درست زمانی که انتظارش را ندارید مشکلی پیش می آید که کارتان را کند می کند. صبر و بردباری بهترین و البته تنها راه حل است.

فال روزانه متولدین آذر

برای اینکه چیزهای تازه بتوانند به زندگی ما وارد شوند، لازم است اجازه دهیم چیزهای قدیمی زندگیمان را ترک کنند. ممکن است ناچار شوید چیزی را کنار بگذارید ، ولی مطمئناً این در درازمدت به نفع شما خواهد بود.

پیش بینی روابط شما: امروز یک روز پر از هیجان و مشغله خواهد بود. ممکن است بر سر چیزی با کسی رقابت کنید و حتی با کسی که دوستش دارید وارد یک مسابقه شوید.

پیش بینی شغل شما: امروز کار گروهی از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. با افرادی که نگرش های مشابه به شما دارند صحبت کنید و اهداف و ایده های آنها را بشنوید.

فال روزانه متولدین دی

کار و تحصیل شما را وارد مرحله ای جدید خواهد شد و فرصت های خوبی بر سر راهتان قرار می گیرد. اگر نمی دانید دقیقاً چه چیزی می خواهید، به زودی هدف واقعی خود را پیدا خواهید کرد.

پیش بینی روابط شما: چیزی که شما می گویید و می خواهید از منطق و عقلانیت نشات می گیرد ولی طرف مقابلتان نمی خواهد آن را بپذیرد. شاید پافشاری شما نتیجه عکس بدهد پس کلمات خود را با دقت بیشتری انتخاب کنید.

پیش بینی شغل شما: آنقدر دوست دارید نظر خود را به دیگران بقبولانید که حاضر نیستید حرف دیگران را بشنوید. جالب اینکه واقعا هم حق با شما است اما دیگران این را نمی دانند.

فال روزانه متولدین بهمن

این روزها حس ششم شماقدرتمندتر از قبل است. می توانید مناسب بودن یا نبودن موقعیت را تشخیص دهید و از آن کمال استفاده را ببرید. این موفقیت کل مسائل زندگی از جمله عشق و ازدواج را در بر می گیرد.

پیش بینی روابط شما: وقتتان را بیش از حد صرف شنیدن نظرات دیگران نکنید. سعی کنید از انرژی که در اطرافتان وجود دارد برای تزریق هیجان و شور به زندگی عاطفی خود استفاده کنید.

پیش بینی شغل شما: اگر اشتباهات گذشته را مجدد مرتکب شوید، راهی جز پشیمانی نخواهید داشت. شما که برنامه خود را می دانید پس آن را دنبال کنید و به آنچه انجام می دهید ایمان داشته باشید.

فال روزانه متولدین اسفند

به چیزی که فعلا قابل تغییر نیست فکر نکنید. بد نیست اگر بعضی چیزها را به حال خود رها کنید و به جای غصه خوردن و نگرانی از زمان حال لذت ببرید.

پیش بینی روابط شما: برای اینکه بتوانیم شخصی را به خوبی بشناسیم، لازم است زمان کافی سپری شود واو را در جریان حوادث و اتفاقات مختلف بشناسیم. اگر کسی را به اندازه کافی نمی شناسید، راحت اعتماد نکنید.

پیش بینی شغل شما: تلاشتان را بیشتر کنید و در محل کار خودی نشان دهید. خلاقیت و اعتماد به نفس شما در حال حاضر در جلب نظر دیگران نقش مهمی خواهد داشت.


با سلام دوستان عزیز و همراهان همیشگی پادشا به دلیل سنگین شدن حجم صفحه و مشکلات فنی نظراتی که مرتبط با موضوع مطلب نباشد منتشر نخواهد شد، این نظرات نیز تا روز 4 مهر ماه (سه شنبه) بر روی سایت قرار دارد و از این پس می توانید برای ارسال نظرات عمومی و غیر مرتبط با مطلب به این لینک مراجعه کنید
http://www.sobbekheir.com/fa/news/32762
با سپاس از همراهی صمیمانه شما


فال روزانه حافظ , فال روزانه آکا , طالع بینی روزانه


ویدیو : فـال روزانه 91/07/11