فـال روزانه 91/06/26 :  فـال روزانه  1391/06/26 فال روزانه متولدین فروردینتنها ...


فال روزانه , طرح ترافیک روزانه , فال روزانه نیک صالحی
 
فـال روزانه  1391/06/26

فال روزانه متولدین فروردین

تنها در صورتی که خونسرد و آرام باشید خواهید توانست بر مشکلات زندگی فائق بیایید و راه حلی سریع و قابل اجرا برای آنها بیابید.

پیش بینی روابط شما: توانایی شما در معاشرت و تعامل با دیگران امروز اهمیتی فوق العاده خواهد یافت. شخصیت اجتماعی شما امروز بیش از هر چیز دیگری به چشم دیگران می آید و به شما کمک می کند تا آنها را تحت تاثیر قرار دهید.

پیش بینی شغل شما:  بعضی سوالاتی که از جانب همکاران مطرح می شود، از سوی شما بی پاسخ می مانند. مطرح کردن مسائل خصوصی زندگی در محل کار یکی از چیزهایی است که  از آن دوری می کنید.
فال روزانه متولدین اردبیهشت

شما حس زیبایی شناختی بالایی دارید و امروز احتمالا یک یا چند وسیله زیبا و ظریف برای منزلتان خریداری خواهید کرد.

پیش بینی روابط شما: شما به افراد قدرتمند، بانفوذ و ثروتمند گرایش دارید و با آنها ارتباطی موفق برقرار می کنید. امروز ارتباط شما با بعضی از این افراد بیشتر و البته موفق تر خواهد بود.

پیش بینی شغل شما: در تمام طول روز برنامه ریزی هایی را که از قبل انجام داده اید مدنظر داشته باشید و به آنها عمل کنید. خود را به برنامه ریزی و نظم عادت دهید تا زندگیتان در مسیری که باید و شاید هدایت شود.

فال روزانه متولدین خرداد

تمام شدن لحظه های شاد و به یاد ماندنی همیشه مایه افسوس و حسرت است، به خصوص وقتی ناگهان احساس تنهایی یا خلا به سراغمان می آید. ولی خوشحال باشید که این لحظه ها باز هم تکرار خواهند شد.

پیش بینی روابط شما: امروز زمان مناسبی است برای ملاقات با دوستان، اعضای خانواده و همسایگان. مکالمه های جالب و سرگرم کننده ای با این افراد خواهید داشت و خبرهای جدیدی را از آنها خواهید شنید.

پیش بینی شغل شما: دوست دارید وارد بازار کار آزاد شوید و کسب و کار خود را داشته باشید. پس خود را برای سختی های آن آماده کنید و وقت و انرژی کافی را برای این کار کنار بگذارید.
فال روزانه متولدین تیر

نسبت به بعضی مسائل بیش از حد حساس هستید و این امر می تواند شما را در معرض بعضی ناراحتی های روانی قرار دهد. توصیه می شود در صورت نیاز حتما به یک مشاور یا روانشناس مراجعه کنید.

پیش بینی روابط شما: توانایی شما در همدردی و مهربانی نسبت به دیگران یکی از نقاط قوتتان است. برای کسانی که دوستشان دارید به راحتی فداکاری می کنید و وقت و توانتان را به آنها اختصاص می دهید.

پیش بینی شغل شما: بعضی فعالیت های قدیمی کم کم خسته کننده شده اند. شاید احساس کنید که زمان آن رسیده که تغییری اساسی در فعالیت های خود به وجود آورید. قبل از هر تصمیم حتما افراد مورداعتماد را در جریان قرار دهید.

فال روزانه متولدینمرداد

هرگز به موقعیتی که در آن قرار دارید قانع نخواهید بود، به همین دلیل آینده بازی های جالب و غیرقابل پیش بینی ای را برایتان رقم زده است.

پیش بینی روابط شما: یک دوستی یا آشنایی تازه در انتظار شما است اما تنها شما هستید که می توانید آن را در مسیر درست هدایت کنید. حس استقلال طلبی و ریاست خواهی شما احتمالا در این رابطه شکست خواهد خورد.

پیش بینی شغل شما: بلندپروازی ها و آرزوهایتان رشد خواهند کرد و با تعیین هدف های تازه تلاشتان دو برابر خواهد شد. عملکرد شما دیگران را شگفت زده خواهد کرد.
فال روزانه متولدین شهریور

اگر در مورد عاقبت کاری مطمئن نیستید آن را انجام ندهید. برای رسیدن به هدف خود صبر و حوصله به خرج دهید و از توکل به خدا غافل نشوید.

پیش بینی روابط شما: روابط خود را با اطرافیان بر اساس تجارب گذشته تعیین کنید. اگر کسی در گذشته موفق به جلب اعتماد شما نشده است، نباید در جمع دوستان صمیمی شما راه پیدا کند.

پیش بینی شغل شما: زندگی آنقدرها که فکر می کنید غیرقابل پیش بینی نیست. برای آنکه از بار سختی کارها کم کنید، دست به اقدام خواهید زد. این اقدام موفقیت آمیز خواهد بود.

فال روزانه متولدین مهر

حس می کنید جیب هایتان به سرعت و قبل از اینکه بتوانید پولی پس انداز کنید خالی می شوند! شاید لازم باشد تلاش خود را بیشتر کنید یا مخارجتان را تحت کنترل خود قرار دهید.

پیش بینی روابط شما: اگر به دنبال یک هیجان یا تحول در زندگیتان هستید، می توانید آن را ایجاد کنید. یک ماجرای هیجان انگیز و جالب که شما را حسابی سرحال می کند. از دوستان قدیمیتان خبر بگیرید و خاطرات خوش گذشته را زنده کنید.

پیش بینی شغل شما: کاری را از سر می گیرید و چون مدتی از آن دور بوده اید سنگینی بار آن را بیشتر از قبل احساس می کنید. هرچند کارتان سبک تر از گذشته خواهد بود.

فال روزانه متولدین آبان

طی سال های اخیر اراده و تلاش شما بیشتر از قبل شده و کمتر از موانع و مشکلات واهمه به دل راه می دهید. همچنین در سال های اخیر بعضی دیدگاه هایتان متحول شده که بر طرز زندگیتان اثر گذاشته است.

پیش بینی روابط شما: با حساسیت های بی مورد رابطه خود را با کسانی که دوستشان دارید تیره و تار نکنید. شک و بدبینی آفت هر رابطه عاشقانه است.

پیش بینی شغل شما: اگر فشار کار بر شما زیاد شده و نمی دانید از کجا شروع کنید، ابتدا به کاری بپردازید که از آن لذت بیشتری می برید، و سپس برای سایر کارها برنامه ریزی کنید.
فال روزانه متولدین آذر

چیزی را که موردعلاقه تان بوده است به دست نیاورده اید. اما این اتفاق در دراز مدت به نفع شما خواهد بود چون چیزی ارزشمندتر به دست خواهید آورد. بردبار تر باشید.

پیش بینی روابط شما: امروز با دیگران بیشتر از قبل صمیمی و راحت باشید چون حرف های زیادی برای گفتن دارند. این مکالمات کم کم وارد بحث های جالب ولی جدی تر خواهند شد.

پیش بینی شغل شما: اگر در جست و جوی یک شغل هستید به تلاش خود ادامه دهید و مطمئن باشید موفقیت ر انتظار شما است.

فال روزانه متولدین دی

بر سر یک دوراهی قرار می گیرید که ممکن است زیاد با عجله راجع به آن تصمیم گیری کنید. امروز بعد از ظهر مسئله ای دلسرد کننده پیش می آید.

پیش بینی روابط شما: قضاوت عجولانه شما در مورد شخصی خاص پس از اولین مکالمه شما با او دچار تغییر شده است. شاید به این نتیجه رسیده باشید که او بهتر از چیزی است که تصور می کرده اید.

پیش بینی شغل شما: به نزد شخصی مهم می روید و راجع به یک مسئله کاری با او صحبت می کنید. این مسئله احتمالا هزینه هایی را برای شما در بر خواهد داشت.

فال روزانه متولدین بهمن

پیش بینی هایتان در مورد موضوعی درست از آب درنیامده و موجب سردرگمی و شاید استرس شما شده است. نگران نباشید چون ظرف چندماه آینده تکلیف شما با خیلی از موضوعات زندگیتان روشن می شود.

پیش بینی روابط شما: مغرور نباشید و اشتباهتان را بپذیرید. اجازه بدهید دیگران از شما انتقاد کنند و نظراتشان را با شما در میان بگذارند. تنها در این صورت است که روابط انسانی شما رشد می کنند.

پیش بینی شغل شما: امروز و روزهای دیگر این هفته مثل قبل به تلاش و کوشش اختصاص خواهند داشت. اگر کاری به نتایج موردنظر شما نرسید، دلسرد نشوید چون همیشه فرصت هست.

فال روزانه متولدین اسفند

برای خود سرگرمی های تازه پیدا کنید و از هدر رفتن استعدادهایتان جلوگیری کنید. اعتماد به نفس خود را تقویت کنید تا در زندگی عاطفی، اجتماعی و کاری خود موفق تر باشید.

پیش بینی روابط شما: یک مسافرت به خوب به پایان می رسد. دیدار با دوستان و اعضای خانواده تاثیری بسیار مثبت بر روحیات شما خواهد داشت. این افراد خبرهای خوشی را به گوشتان می رسانند.

پیش بینی شغل شما: فعلا تصمیم بزرگی را که در سر دارید عملی نکنید چون شرایط فعلی زندگیتان برای تصمیم های بزرگ مناسب نیست.

فال روزانه حافظ , فال روزانه آکا , طالع بینی روزانه


ویدیو : فـال روزانه 91/06/26