فـال روزانه 91/05/11 :    فـال روزانه  1391/05/11فروردیناز شما انتظاری دارند ...


فال روزانه , طرح ترافیک روزانه , فال روزانه نیک صالحی
   


فـال روزانه  1391/05/11


فروردین

از شما انتظاری دارند که انجام آن برایتان آسان نیست. ولی توصیه می شود برای جلوگیری از هر کدورت و ناراحتی، حتی الامکان برای انجام آن تلاش کنید.

پیش بینی روابط شما: امروز در مورد کسانی که با آنها سر و کار دارید قضاوت هایی خواهید کرد، ولی ممکن است در مورد مهم ترین آنها دچار اشتباه شوید.

پیش بینی شغل شما: ممکن است ناچار شوید مرخصی بگیرید و به کاری برسید.


اردیبهشت

چیزی در زندگی شما هست که شما را دچار گیجی و سرگردانی کرده است. صبر کنید زمان کافی بگذرد و تکلیف بعضی چیزها مشخص شود.

پیش بینی روابط شما: کسی هست که شما را دوست دارد و به فکر شما است. حتی ممکن است با محبت زیاد خود شما را دچار مشکل کند.

پیش بینی شغل شما: بعضی ها از شما انتظار دارند که شرایطشان را درک کنید. شاید انتظاری که از آنها دارید از حد توانشان بیشتر است.

خرداد

پولی را در جایی پرداخت کرده ولی حالا پشیمان هستید. نگران نباشید ضرری متوجه شما نیست، به شرط آنکه سریع تر عمل کنید.

پیش بینی روابط شما: آنچه شما می بینید تنها ظاهر قضیه است. چیزهایی را از شما پنهان می کنند، اما اگر به اندازه کافی زرنگ باشید همه چیز را به نفع خودتان تمام می کنید.

پیش بینی شغل شما: فعلا تصمیم دارید بیشتر استراحت کنید چون مدتی دیگر حسابی سرتان شلوغ خواهد شد.

تیر

برای عمل به آنچه که در ذهن دارید به هیچ عنوان عجله نکنید. هنوز لازم است جوانب کار را بسنجید.

پیش بینی روابط شما: ذهنتان درگیر کسی است که دوستش دارید. شاید توجه به بعضی حرکات و رفتارهای او احساسات واقعی اش را به شما نشان بدهد.

پیش بینی شغل شما: مراقب باشید احساسات را وارد کار و حرفه خود نکنید.

مرداد

امروز احساسات ضد و نقیضی به سراغ شما می آیند. شاید هم بر سر یک دو راهی قرار گرفته باشید، اما تصمیم عاقلانه ای خواهید گرفت.

پیش بینی روابط شما: در مورد روابط عاطفی با کسی ، ترجیح می دهید آرام آرام جلو بروید و همه چیز را تحت نظر داشته باشید. این روش عاقلانه ترین راه برای پیدا کردن یک دوست یا همسر خوب است.

پیش بینی شغل شما: ممکن است بعضی مکالمات خصوصی شما در محل کار مشکل آفرین شود.


شهریور

از اینکه نمی توانید کاری را که دوست دارید انجام دهید ناراحت نباشید چون به زودی موقعیت دیگری برای رسیدن به این هدف پیدا می کنید.

پیش بینی روابط شما: امروزدوستان و آشنایان با شما رابطه خوبی برقرار می کنند و با مهربانی خود شما را غافلگیر می کنند.

پیش بینی شغل شما: هرچند در محل کار خود ساکت و سرد به نظر می رسید ولی در باطن خواهان کمک به همکاران و ایفای نقشی مفید هستید.

مهر

برای رسیدن به آرزوهای خود تسلیم حرف های مایوس کننده دیگران نشوید و یادتان باشد این زندگی تنها به شما تعلق دارد.

پیش بینی روابط شما: حتی اگر هیچ دوستی نداشته باشید نباید با افرادی که حسن نیت خود را ثابت نکرده یا به شما حسادت می کنند رفاقت کنید.

پیش بینی شغل شما: نه گفتن را تمرین کنید و به دیگران نشان بدهید که همیشه نمی توانید درخدمتشان باشید.


آبان

در زندگی قوانینی وجود دارد که خواه ناخواه ملزم به رعایتشان هستیم. آنچه امروز در آن درگیر می شوید قوانینی دارد که اگر آنها را رعایت کنید به آنچه می خواهید دست خواهید یافت.

پیش بینی روابط شما: در بازی عشق هم قوانینی وجود دارد. برای پیروزی در این بازی باید قوانین بازی را بدانید و به آنها عمل کنید.

پیش بینی شغل شما: پیشرفت های چشمگیری در انتظار شما است، ولی آنها را آسان به دست نخواهید آورد. تلاشتان را بیشتر کنید و از بعضی چیزهای کوچک بگذرید تا به چیزهای بزرگتر برسید.

آذر

همیشه تلاش می کنید تا بر احساسات خود تسلط داشته باشید، به همین دلیل امروز با ظاهری بی تفاوت و خونسرد از کنار یک مسئله مهم می گذرید. اما شاید اگر دیگران احساس واقعی شما را بدانند بتوانند درکتان کنند.

پیش بینی روابط شما: امروز همه اطرافیان شما شاد و سرحالند. اما شما تصمیم دارید شادی خود را کنترل کنید.

پیش بینی شغل شما: حالا که کار خود را از کسی جدا کرده اید آرامش خاطر بیشتری دارید و می توانید با خیالی آسوده وظیفه خود را انجام دهید


دی

کسانی هستند که در حال انجام کاری مهم برای شما هستند و زحمت زیادی می کشند. بهتر است به بهترین نحو از آنها تشکر کنید.

پیش بینی روابط شما: حالا که رابطه عاشقانه شما آرام و شیرین است مراقب باشید دوباره با یک اشتباه آن را به هم نریزید.

پیش بینی شغل شما: به زودی به یک مرخصی تقریبا طولانی نیاز پیدا می کنید. در طول این مرخصی بعضی اتفاقات خوب و شیرین لحظات خوبی را برایتان رقم خواهند زد.

بهمن

بعضی اوقات بی آنکه بخواهید عصبانی و خشمگین می شوید اما خیلی زود پشیمانی به سراغتان می آید. امروز هم از دست کسی عصبانی می شوید ولی کاملا مراقب حرف زدنتان باشید.

پیش بینی روابط شما: یکی از عزیزانتان سفری در پیش دارد و ممکن است مدتی از او دور شوید. اما این دوری مانع ارتباط عاطفی شما نیست.

پیش بینی شغل شما: توقعاتی که از دیگران دارید را تعدیل کنید و خودتان هم به آنها عمل کنید تا با اعتراض آنها روبرو نشوید.


اسفند

اشکالی ندارد اگر کاری دیر ولی به خوبی انجام شود. پس نگران زمان نباشید.

پیش بینی روابط شما: اخیرا صمیمیت خاصی بین شما و کسی که دوستش دارید برقرار شده است. هر دوی شما برای رسیدن لحظه ای خاص انتظار می کشید.

پیش بینی شغل شما: با وجود افرادی که در اطرافتان وجود دارند و با حسادت ها و کارشکنی های خود در صدد ضربه زدن به شما هستند، در کارتان پیشرفت می کنید. خدا را فراموش نکنید.


اگر امروز روز تولدتان است

کولیو (خواننده رپ) هم متولد امروز است. شما همیشه برای متقاعد کردن دیگران تلاش می کنید. شخصیتی بسیار مستقل دارید و گاهی در روابط انسانی خود رئیس مآبانه رفتار می کنید. هرگز به موانع و مشکلات اجازه نمی دهید مانع پیشرفتتان شوند.


فال روزانه حافظ , فال روزانه آکا , طالع بینی روزانه


ویدیو : فـال روزانه 91/05/11