فـال روزانه 91/03/8 :     فـال روزانه  1391/03/8فال روزانه متولدین ماه ...


فال روزانه , طرح ترافیک روزانه , فال روزانه نیک صالحی
   


فـال روزانه  1391/03/8

فال روزانه حافظ , فال روزانه آکا , طالع بینی روزانه


فال روزانه متولدین ماه فروردین

اولین چیزی که باید به آن توجه کنید سلامتی و آرامش خودتان است، حتی اگر ناچار شوید دیگر چیز جدیدی را نپذیرید. شما بیش از دیگران به آزاد کردن انرژی و در نتیجه استرستان نیاز دارید. اگر به سلامت روح و جسمتان اهمیت ندهید، در هیچ یک از برنامه هایی که در ذهن دارید موفق نخواهید بود. کمی استراحت و آرامش می تواند انرژی از دست رفته را به شما بازگرداند. آنچه را که مدت هاست از نزدیکانتان پنهان کرده اید بازگو کنید. مطمئناً بازگو کردن نگرانی ها و مشکلات می تواند گامی باشد در جهت سبک کردن باری که بر دوشمان احساس می کنیم.

رنگ شانس شما: نارنجی

عدد شانس شما: 12

فال روزانه متولدین ماه اردیبهشت

در حال انجام فعالیت های متنوعی هستید که بیش از هرچیز به یک برنامه ریزی صحیح احتیاج دارند. نباید با بی نظمی و عدم برنامه ریزی درست، همه تلاش های خود را به هدر بدهید. اگرچه دوست دارید کارها هرچه زودتر پیش بروند و به سرانجام برسند، ولی لازم است منتظر فرصت مناسب آن بمانید. متاسفانه بعضی چیزها از کنترل ما خارج هستند و چاره ای جز صبر و تحمل نداریم. البته شما از قبل در حال فراهم کردن زمینه های لازم برای تحقق هدفتان هستید، و مطمئن باشید بالاخره به این هدف خواهید رسید.

رنگ شانس شما: بنفش

عدد شانس شما: 6


فال روزانه متولدین ماه خرداد

سیاره ژوپیتر طی روزهای آینده به برج شما می آید و انرژی مثبت خود را به شما انتقال می دهد. تغییری را که در حال وقوع است احساس خواهید کرد و همه کارهای نیمه تمامتان را به پایان خواهید رساند. با ذهنی باز منتظر آنچه در گام بعدی اتفاق می افتد باشید چون برای ورود چیزهای تازه به زندگی ما، لازم است چیزهای قدیمی زندگیمان را ترک کنند. شاید ناچار شوید چیزی را کنار بگذارید و از آن بگذرید، ولی مطمئناً این به نفع شما خواهد بود.

رنگ شانس شما: سفید

عدد شانس شما: 7

فال روزانه متولدین ماه تیر

کائنات کار و تحصیل شما را وارد مرحله ای جدید خواهد کرد و فرصت های خوبی را در اختیارتان خواهد گذاشت. اگر نمی دانید دقیقاً چه چیزی می خواهید، به زودی آرزوها و رویاهایتان معلوم خواهند شد. حس ششم شما بی نظیر است. می توانید مناسب بودن یا نبودن موقعیت ها را تشخیص دهید و از آنها کمال استفاده را ببرید. این موفقیت تنها شامل مسائل کاری نیست بلکه کل مسائل زندگی از جمله عشق و ازدواج را نیز در بر می گیرد.

رنگ شانس شما: صورتی

عدد شانس شما: 4

فال روزانه متولدین ماه مرداد

وفاداری مانند عشق است و یک شبه به وجود نمی آید. برای اینکه بتوانیم به شخصی اعتماد کنیم، لازم است زمان کافی سپری شود و آن شخص را در جریان حوادث و اتفاقات مختلف بشناسیم. اگر کسی را به اندازه کافی نمی شناسید، به او اعتماد نکنید. حتی اگر با کسی به تازگی آشنا شده اید و بین خودتان و او نوعی نزدیکی احساس می کنید، باز هم اجازه بدهید زمان بگذرد و شناخت کافی حاصل شود.

رنگ شانس شما: قرمز

عدد شانس شما: 8


فال روزانه متولدین ماه شهریور

به جای اینکه همه زمان خود را به تفکر و برنامه ریزی اختصاص دهید، سعی کنید وارد عمل شوید. گزینه های زیادی پیش روی شماست و بهترین کار این است که نگاهی سریع به همه آنها بیندازید و بهترین را انتخاب کنید. وقتی مسیر خود را انتخاب کردید، دیگر به پشت سرتان نگاه نکنید و تنها بر ادامه آن مسیر تمرکز کنید. سیاره های زیادی بر شما تاثیر خواهد داشت. سرنوشت خود را در دست بگیرید و از قدرت بی پایان کائنات برای ایجاد تغییرات مثبت در زندگیتان استفاده کنید.

رنگ شانس شما: خاکی

عدد شانس شما: 3

فال روزانه متولدین ماه مهر

به دلیل تاثیر چند سیاره از جمله عطارد، ممکن است خبرهای خوبی به دستتان برسد. این سیاره همچنین بر روابط شما با دیگران اثر می گذارند. اگر می خواهید با کسی صحبت کنید، سعی کنید در سطحی قابل فهم صحبت کنید تا بتوانند منظور شما را درک کنند. اگر به گونه ای صحبت کنید که منظورتان برای آنها قابل فهم نباشد، دیگر به حرف هایتان توجه نخواهند کرد. دوستی های شما غالباً محکم و پابرجا هستند، اما یک یا دونفر از دوستانتان مورد خشم شما قرار گرفته اند. یک بار دیگر آنچه را بین شما اتفاق افتاده مرور کنید، شاید خشم شما بی مورد بوده است.

رنگ شانس شما: لیمویی

عدد شانس شما: 1

فال روزانه متولدین ماه آبان

بهترین راه برای اینکه بدانیم شغلی مناسب ما هست یا نه، این است که توقعات خود را از شغلمان مشخص کنیم. اکثر افراد اگر برنامه زمانی مشخصی داشته باشند بهترکار می کنند. وقتی با دیگران صحبت می کنید، اطمینان حاصل کنید که به تک تک جمله هایتان دقت می کنند و هیچ نقطه مبهمی در حرف های شما وجود ندارد. بعضی افکار ناراحت کننده به ذهنتان هجوم آورده اند که هیچ پایه و اساسی ندارند. یادتان باشد شرط موفقیت یک رابطه اعتماد متقابل است.

رنگ شانس شما: نیلی

عدد شانس شما: 11

فال روزانه متولدین ماه آذر

اگرچه پر کردن همه وقت های خالی ایده خوبی به نظر می رسد، ولی توصیه می کنیم این کار را انجام ندهید. به خودتان فرصت نفس کشیدن بدهید چون مشغله زیاد باعث می شود کم کم احساس خستگی و فرسودگی کنید و خاقیت و بازدهی خودتان را از دست بدهید. بهتر است گاهی به خودتان استراحت بدهید و راجع به آنچه انجام داده اید و از این پس می خواهید انجام دهید فکر کنید.گاهی آنقدر درگیر می شوید که حتی نمی توانید راجع به گام های بعدی فکر کنید، و همین باعث می شود در میانه راه به مشکل بربخورید.

رنگ شانس شما: مشکی

عدد شانس شما: 10


فال روزانه متولدین ماه دی

امروز نیاز زیادی به نظم و انضباط دارید. سعی کنید انرژیتان را صرف نظم بخشیدن به زندگی کاریتان کنید چو با این کار ذهنتان آرامش بیشتری خواهد یافت. وقتی میز کارتان، اتاق کارتان و همین طور ذهنتان مرتب و منظم باشد، قدرت تمرکزتان افزایش خواهد یافت و می توانید شفاف تر فکر کنید. مسافرتی که در پیش دارید به آرامش ذهنتان کمک خواهد کرد. روابط عاطفیتان نقش بسیار مهمی در انگیزه و تلاش شما برای موفقیت دارد.

رنگ شانس شما: طلایی

عدد شانس شما: 2

فال روزانه متولدین ماه بهمن

زمان هایی وجود دارد که نمی توانید تصمیم های دیگران را درک کنید و به همین دلیل است که با آنها اختلاف پیدا می کنید. برای آرامش ذهن خودتان هم که شده، مخالفت ها و سرسختی ها را دور بریزید و اجازه بدهید آنچه را که فکر می کنند درست است انجام دهند. تنها زمانی دیگران را نصیحت کنید که خودشان از شما درخواست می کنند، و خودتان را در چیزی که به شما ربط چندانی ندارد دخالت ندهید.

رنگ شانس شما: سرخابی

عدد شانس شما: 12

فال روزانه متولدین ماه اسفند

عطارد سیاره ارتباط و مریخ سیاره خشونت به گونه ای به هم می پیوندند که ممکن است زندگی شخصی شما را با یک چالش روبرو کند. برای اینکه به این انرژی منفی غلبه کنید، لازم است تنها بر کاری که در حال انجامش هستید تمرکز کنید. از مسافرتی که پیش رو دارید نهایت استفاده را ببرید. اگر به فکر خرید هدیه برای کسی هستید در انتخاب آن دقت کنید. بعضی رفتارهای شما می تواند به روابط عاطفیتان لطمه بزند، برای جلوگیری از چنین اتفاقی مستقیما ًبا طرف مقابلتان صحبت کنید و نظر او را جویا شوید.

رنگ شانس شما: قهوه ای

عدد شانس شما: 10

اگر امروز روز تولدتان است

یان فلمینگ (بازیگر) هم متولد امروز است. شما برای شروع کارها نیازی به همکاری یا تشویق دیگران ندارید. در عین حال از ابتکار بالایی برخوردار هستید و همیشه ایده های جالب ولی ساده ای به ذهنتن می رسد. عاشق شروع چیزهای تازه هستید و از بیکاری و یک جا نشستن نفرت دارید. امسال دوستی ها و رابط قبلی شما تقویت خواهند شد و دوستان جدیدی پیدا خواهید کرد.


فال روزانه برترین ها , tفال روزانه , فال روزانه تاروت


ویدیو : فـال روزانه 91/03/8