فـال روزانه 91/03/11 :     فـال روزانه  1391/03/11فال روزانه متولدین ماه ...


فال روزانه , طرح ترافیک روزانه , فال روزانه نیک صالحی
   


فـال روزانه  1391/03/11

فال روزانه حافظ , فال روزانه آکا , طالع بینی روزانه


فال روزانه متولدین ماه فروردین

زمانیکه در موقعیتی قرار میگیرید که در آن احساس راحتی نمیکنید، کاری را که لازم است انجام دهید. اما مراقب باشید تا بیش از حد ریسک نکنید. ابتدا اطلاعات به دست آمده را بررسی نمایید و سپس تصمیم بگیرید. به یاد داشته باشید زندگی بدون ریسک امکان ندارد. یک شریک زندگی بسیار خوب در کنار شماست که به شما در این راه کمک میکند. میزان انرژی شما نیز رو به افزایش است. از لحاظ سلامت در شرایط خوبی قرار دارید.

رنگ شانس شما: قرمز

عدد شانس شما: 2

فال روزانه متولدین ماه اردیبهشت


زمانیکه احساسات بر شما غلبه میکند، قدرت قضاوتتان نیز خدشه دار میشود. به یاد داشته باشید تا در زمان تصمیم گیریهای مهم احساسات خود را کنار بگذارید. شاید بیتوانید از یکی از دوستان خود کمک بگیرید تا نظر بی طرفانه خود را اعلام کند. سعی کنید خونسرد باشید و ثبات قدم داشته باشید. مراقب رژیم غذایی خود باشید. با یک برنامه ریزی مناسب میتوانی زیبایی خود را دو چندان کنید.

رنگ شانس شما: آبی

عدد شانس شما: 11


فال روزانه متولدین ماه خرداد

بسیار خوب است که شما حوصله کمی هیجان را دارید زیرا موقعیت بسیار جالبی پیش رویتان است. هیچ چیزی به طور کامل مشخص نیست. گوش به زنگ باشید تا به هر طرفی که باد وزید بروید. زندگی در حال تغییر است، تصمیمهای جدیتان را به روزهای بعد موکول کنید. شاید بتوانید امروز را با کمک کردن به دیگرا نیز  سپری کنید.  در روابط عاطفی خود نیز منتظر یک اتفاق خوب باشید.

رنگ شانس شما: بنفش

عدد شانس شما: 9


فال روزانه متولدین ماه تیر

دیگران ممکن است در مورد شما قضاوت هایی کنند، پس به یاد داشته باشید که باید بر عقاید خود پایبند بوده و به نفس خود اطمینان داشته باشید. اهمیتی به آنچه دیگران می گویند ندهید زیرا این شما هستید که در آن موقعیت خاص قرار گرفته اید.  تا زمانیکه می دانید بهترین تصمیم را در آن شرایط گرفته اید، نباید نگران چیزی باشید. به قابلیتهای خود ایمان داشته باشید.  

رنگ شانس شما: سبز

عدد شانس شما: 5


فال روزانه متولدین ماه مرداد

هر کس دوست دارد برای انجام کارهایش مورد ستایش دیگران قرار بگیرد و شما  نیزاز این قاعده مستثنی نیستید. اگر مورد تشویق رییستان قرار گرفتید بدانید که این امر می تواند موقعیتهای جدیدی را برایتان به دنبال داشته باشد. هنگامی که شما به دنبال هر فرصتی برای افزایش دانش و بهبود مهارت های خود هستید دیگران نیز شما را به افراد مربوطه معرفی می کنند.

رنگ شانس شما: سفید

عدد شانس شما: 8


فال روزانه متولدین ماه شهریور


شما این هفته زمانی برای سپران بیهوده وقت و یا پریشان شدن توسط دیگران را ندارید. باید توجه خود را بر روی کارهایی که در دست دارید گذاشته تا از مسیر منحرف نشوید. افراد بسیاری وجود دارند که از هیچ نظمی در زندگیشان برخوردار نیستند و اگر دقت نداشته باشید به راحتی می توانند شما را از وظایف خود دور کنند. روی  اولویت های زندگیتان تمرکز کنید تا روزی با بازدهی بالا داشته باشید.

رنگ شانس شما: یاسی

عدد شانس شما: 15


فال روزانه متولدین ماه مهر


جایگاه ویژه ای برای حفظ شرایط دردناک و حتی خاطرات نگران کننده وجود دارد و آن"گذشته" نامیده می شود. از تجربیات گذشته درس گرفته و توجه خود را بر روی حال و آنچه هم اکنون می توانید انجام دهید متمرکز کنید. آینده خود را تغییر دهید. جنگیدن با مسائلی که در گذشته رخ داده است کمکی به موقعیت کنونی شما نمیکند. فراموش کردن را یاد بگیرید و اولین قدم به سوی آینده خود را بردارید.

رنگ شانس شما: لیمویی

عدد شانس شما: 22


فال روزانه متولدین ماه آبان

هر رابطه ای، به ویژه روابط شخصی، در زمان بروز مشکلات به توجهات ویژه ای نیاز دارند.ساده ترین راه برای رسیدن به راه حلی برای مشکلات موجود این است که به صورت صادقانه، آرام و شفاف صحبت کنیم. تنها در این صورت است که میتوان به یک راه حل دو جانبه رسید. سعی کنید طرف دیگر رابطه را نیز در این امر شریک کنید تا هم او حس با ارزش بودن نماید و شما نیز با مشکلات کمتری برای حل مسائل موجود مواجه شوید.

رنگ شانس شما: نیلی

عدد شانس شما: 3


فال روزانه متولدین ماه آذر


در صورت قبول مسئولیتهای فراوان، مراقب باشید تا بتوانید تمامی آنها را  در زمان موعود انجام دهید. هیچ میانبری برای رسیدن به درجات بالای کاری وجود ندارد. این کار تنها با مسئولیت پذیری و برنامه ریزی امکان پذیر است. سعی کنید تا از همکاران خود کمک گرفته و گزارشهایی حرفه ایی آماده کنید. سلامت کامل روحی به شما در این راه کمک می کند.

رنگ شانس شما: قهوه ای

عدد شانس شما: 9


فال روزانه متولدین ماه دی

امروز روز شانس شماست. تا زمانیکه تردید به دل راه ندهید میتوانید به هر چیزی که می خواهید برسید. شاید همه چیز آنطور که شما می خواهید پیش نرود اما همچنان می توانید بهترین استفاده را از هر موقعیتی داشته باشید. موقعیت مالیتان بهتر می شود. شانس برقراری یک رابطه عاطفی را دارید که البته چندان پایدار نخواهد بود. تنها نکته شایان ذکر در امروز این است که باید بسیار مراقب سلامت خود باشید.

رنگ شانس شما: خاکستری

عدد شانس شما: 7

فال روزانه متولدین ماه بهمن

بسیار خوب است که گاهی کارها را به افراد متخصص بسپارید اما این امر بدان معنا نیست که باید همه کار را به او واگذار نمایید. اگر میخواهید افسار زندگی همچنان در دستان خودتان باشد، باید همیشه از همه چیز با خبر باشید، حتی مسائلی را که مسئولیت انجامشان با شما نیست. با این کار موقعیت مالیتان بهتر خواهد شد و پیشرفتی تداوم دار و قابل ملاحظه خواهید داشت. مراقب سلامتی خود باشید.

رنگ شانس شما: زرد

عدد شانس شما: 6


فال روزانه متولدین ماه اسفند

زمانیکه پای یک مسئله حساس خانوادگی در میان است، کنترل کردن احساساتتان بسیار سخت است اما مطمئنا غیر ممکن نیست. شما توانایی برخورد منطقی با این مسئله را دارید. نظرات بسیار خوبی دارید و از بیان کردن آنها نترسید. شاید در مسائل کاری تمایل به انجام کارهای غیر منتظره  برای رسیدن به موفقیت را داشته باشید، اما به یاد اشته باشید که تلاش نیز برای رسیدن به موفقیت لازم است. همسرتان نیز پشتیبان شما  در این راه هستند.

رنگ شانس شما:  ارغوانی

عدد شانس شما: 4


اگر امروز روز تولدتان است

آرون وولپاتی (بازیکن هاکی) هم متولد امروز است. همیشه از اینکه گرفتار روزمرگی شوید می ترسید چون عاشق آزادی هستید. به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنیم یک شغل آزاد را انتخاب کنید. شما در هر کاری سریع هستید، در حرکت، در صحبت کردن و در تصمیم گیری. اما در عین حال دقت شما بالا است و در کارهایی که با دست انجام می شوند از مهارت بالایی برخوردارید.



فال روزانه برترین ها , tفال روزانه , فال روزانه تاروت


ویدیو : فـال روزانه 91/03/11