فـال روزانه 1392/07/24 : فـال روزانه  1392/07/24فروردینآیا امروز حوصله هیچ ...



فال روزانه , طرح ترافیک روزانه , فال روزانه نیک صالحی



فـال روزانه  1392/07/24


فروردین

آیا امروز حوصله هیچ کس در اطراف خود را ندارید؟ دوست دارید از خانه بیرون بزنید و دیگر هیچ وقت بازنگردید؟ خب! بیرون بزنید و برای خودتان تنها باشید. اما فقط برای امروز. روح شما خسته است و نیاز دارید مدتی کوتاه از انسان های اطراف خود دور باشید. اگر یک مدت کوتاه از همه دور شوید دوباره روحیه تازه پیدا می کنید و پس از بازگشت دیگران نیز قدرتان را بیشتر خواهد دانست. از نظر احساسی در تضاد درونی هستید اما جالب است که همین تضاد باعث هیجان بیشتر رابطه شما می شود.

اردیبهشت


تنها کاری که امروز باید انجام دهید استراحت و آرامش است. شاید احساس کنید امروز کمی کسل و بیمار هستید و سفری که در پیش خواهید داشت چندان شما را شاد و مشعوف نمی کند. امروز باید گوش به زنگ باشید زیرا احتمال دریافت خبری از یک دوست که در فاصله دوری زندگی می کند، وجود دارد. یا شاید فردی امروز به ملاقات شما بیاید که خارج از شهر زندگی می کند. مردم امروز به روشی عجیب رفتار می کنند. بنابراین از روبه رو شدن با سوپرایزهای عجیب چندان تعجب نکنید. امروز متوجه می شوید فردی به سمت شما کشش عاطفی دارد اما شما از بسیار لحاظ با هم تفاوت دارید. اما برای شما این تفاوت ها دوست داشتنی هستند و بسیار از آنها استقبال می کنید.

خرداد


كوپید (نماد عشق‌ كه‌ پسر ونوس‌ بود و به‌ صورت‌ پسربچه‌ى بالدارى با تیر و پیكان‌ تجسم‌ مى‌شود) امروز در ناخودآگاه شما نشسته است و باعث فوران عشق و عاطفه در شما می شود. امروز بسیار عالی به نظر می رسید و خود نیز تصور خوبی از خود دارید. برای رسیدن به فردی که او را دوست دارید تلاش کنید. اگر حتی امروز را هم نتوانستید با هم باشید حتما برای یک روز شاد و زیبا در کنار هم در همین روزهای آینده برنامه ریزی کنید. اگر قرار است امروز بیرون بروید حتما با برنامه ریزی این کار را انجام دهید و خیلی به میل خود رفتار نکنید و باید بدانید نظرات و حرف های طرف مقابل نیز ارزش و احترام دارند.

تیر

امروز با ضربه ای سخت از اوج به پایین پرت می شوید. اگر امروز احساس می کنید بسیار عصبی و بی حوصله هستید باید بدانید که تنها نیستید و تقریبا بیشتر اطرافیان شما نیز همین حس را دارند. این حال شما هنگام غروب و به دنبال ملاقات با دوستی بداخلاق و عصبی، بدتر هم می شود. اگر از خانه و اعضای خانواده خسته شده اید، چند ساعتی بیرون بروید و برای خود تنها باشید. خدا بزرگ است و فردا روز دیگری است. با اینکه امروز شما بسیار به توجه و محبت نامزد خود احتیاج دارید اما او برعکس شما دوست دارد کمی از هم دور باشید و می خواهد تنها باشد. این عدم درک دوطرفه کمی موجب رنجش شما می شود اما این را بدانید انسان ها با هم فرق دارند و در موقعیت های مختلف، واکنش های متفاوتی از خود نشان می دهند.

مرداد

امروز نقش میانجی خواهید داشت. با شما تماس گرفته می شود تا برای حل اختلاف همکاران، دوستان، همسایه یا اعضای فامیل بروید و میانجی‌گری کنید. با توجه به ذات مشاجره و دعوا تنها کاری که شما می توانید در حل این اختلاف انجام دهید، یک آتش‌بس موقت است. اما شما تلاش خود را می کنید بنابراین به خود سخت نگیرید و سعی کنید استراحت و آرامش خود را در اولویت قرار دهید. اگر در آستانه شروع یک رابطه جدید قرار دارید، انرژی های امروز مانع از پیشرفت شما خواهند شد. احتمالا امروز به جای اینکه با فرد موردعلاقه تان صحبت کنید، به سراغ فردی می روید که تا به حال او را ندیده اید. اما خیلی زود متوجه خواهید شد زندگی بدون عشق واقعی واقعا خسته کننده و بی مفهوم است.

شهریور

امروز بیشتر زمان خود را به پاساژ گردی و خرید سپری خواهید کرد و نگران این هستید که به جای تلاش برای رسیدن به اهداف و مقاصد خود، در حال تلف کردن وقت خود هستید. اما نگران نباشید و حرص هم نخورید. دوباره درآمد خوبی خواهید داشت و دیگر از مسایل مالی رنج نخواهید برد. بهتر است همه حواس خود را روی خلاقیت متمرکز کنید و به مسایل ناراحت کننده فکر نکنید. قبل از اینکه که قدم پیش بگذارید و خود را به فردی که دوستش دارید معرفی کنید، خوب فکر کنید. شاید امروز چیزی از او دیدید که با تصورات شما خیلی فرق دارد. اجازه دهید چند روزی بگذرد سپس هر اقدامی می خواهید انجام دهید.

مهر

امروز حس و حال خوبی ندارید و بسیار دچار تشویش و ملال خواهید بود. دوست دارید از خانه بیرون بزنید و تنها باشید. این فکر خوبی است، بیرون بروید و قدم بزنید. سرگرمی های جدید امتحان کنید. به طور مثال، به فروشگاه عتیقه فروشی بروید. امروز باید همه روتین های زندگ یخود را در هم بشکنید تا احساس خوبی پیدا کنید و دوباره به زندگی امیدوار شوید. در مورد احساسا ت خود با نامزدتان نیز صادق باشید. مطمئن باشید مردم به خوبی احترام یا علاقه دروغین شما را تشخیص میدهند. بهتر است کسی را گول نزنید و خودِ واقعیتان باشید.

آبان

مهمانی تمام شد. دیگر از جشن و خوشگذرانی دیشب خبری نیست و امروز باید همه خانه و به هم ریختگی ها را جمع و جور کنید. امروز بهترین زمان برای خانه تکانی است. حتی برای خالی کردن ذهن از مسایل بی ارزش و ناراحت کننده هم زمان خوبی است. خانه دل و مغزتان را نیز بشویید و تمیز کنید تا انگیزه و خلاقیت بیشتری به زندگی شما وارد شود. در مورد احساسات خود هم صادق باشید و اگر واقعا فردی را دوست ندارید او را بازی ندهید.

آذر


امروز احساس می کنید مغز شما پر است از فکرها ناب و ایده های نو. از این همه تصورات فعال و ایده پردازی خود بسیار شادمان خواهید بود. به خود و نیروهای درونی خود ایمان کامل داشته باشید اگر تصور می کنید می توانید کار را انجام بدهید، حتما آن را شروع کنید. مثلی هست که می گوید خواستن توانستن است و این در مورد شما مصداق کامل دارد. امروز با فرد موردعلاقه خود لحظه های شاد و دوست داشتنی را تجربه خواهید کرد و این بودن در کنار یکدیگر به هر دو شما انرژی مضاعف می دهد. قدر ساعات خود را بدانید. امروز متوجه می شوید او را بسیار دوست دارید و از اینکه در گذشته این را درک نکرده بودید از خود دلگیر می شوید.

دی


اگر امرزو احساس انرژی زیادی دارید آن را خفه نکنید. کارهای فیزیکی انجام دهید. بیرون بروید و فوتبال بازی کنید. یا هر کاری که بتواند انرژی مضاعف شما را از بین ببرد. امروز باید به نشانه های بدن خود توجه بسیاری داشته باشید. اگر سعی کنید شب به موقع و درست بخوابید فردا روز پرانرژی خواهید داشت و می توانید به خوبی کارهای خود را انجام دهید. امروز انرژی های محیط به شما کمک می کنند تا متوجه شوید چرا همیشه با انسان هایی که مناسب شما نیستند قرار می گذارید و هربار هم از آشنایی خود با آنها ناراحت هستید. امروز هنگام صحبت با فردی که از نظر روحی و احساسی به شما نزدیک است متوجه خواهید شد باید روش های ارتباطی خود را تغییر دهید تا بتوانید جفت خود را بیابید.

بهمن

امروز حتی یک دقیقه هم آرام و قرار ندارید و با این همه انرژی اعصاب بقیه را خرد می کنید. امروز در ذهن خود برای یک سفر دور و طولانی برنامه ریزی می کنید. اگر این تفکرات در حد خیال پردازی باشند اشکالی ندارد اما ترجیحا امروز هیچ کاری انجام ندهید و فقط از موقعیت های کنونی و موجود خود لذت ببرید. امروز از احساسات خود و دیگران می ترسید و شاید دلیل آن هم این است که نمی دانید چطور باید با این مسایل برخورد کنید. مشکل شما نداشتن تجربه در برقرار کردن تعادل میان مشکلات و موقعیت های مختلف زندگی است.
اسفند


امروز برای دنبال کردن علاقه مندی های جدید بسیار مناسب است. به تازگی کتابی پیدا کرده اید که بسیار شما را جذب خود می کند و فاز فکریتان را تغییر می دهد. اگر خواب زیاد می بینید و باعث می شود تا استراحت کاملی نداشته باشید باید بدانید در نتیجه خستگی های روحی است که این اواخر زیاد داشته اید. امروز احتمالا بسیار سوپرایز خواهید شد که فرد موردعلاقه شما استعدادهایی از خود نشان می دهد تاکنون رو نکرده بود. امروز متوجه می شوید مردم بسیار مرموزتر از آنچه که تصور می کنید هستند.


با سلام؛ دوستان عزیز و همراهان همیشگی پادشا:

به دلیل سنگین شدن حجم صفحه و مشکلات فنی، نظراتی که مرتبط با موضوع مطلب نباشد منتشر نخواهد شد، از این پس می توانید برای ارسال نظرات عمومی و غیر مرتبط با مطلب به این لینک مراجعه کنید.

http://www.sobbekheir.com/fa/news/32762


با سپاس از همراهی صمیمانه شما
فال روزانه حافظ , فال روزانه آکا , طالع بینی روزانه


ویدیو : فـال روزانه 1392/07/24