فـال روزانه 1392/04/17 : فـال روزانه  1392/04/17 فال روزانه متولدین فروردینبعضی ...


فال روزانه , طرح ترافیک روزانه , فال روزانه نیک صالحی



فـال روزانه  1392/04/17

فال روزانه متولدین فروردین

بعضی از مسائل عشق و عاشقی امروز برایتان تنش ایجاد می کنند. غرورهای باد کرده در مسیر ارتباط مانع ایجاد می کنند و نمی گذارند بین شما و عشقتان هارمونی ایجاد شود. شما از همیشه بیشتر بحث می کنید. اگر مراقب نباشید جرقه هایی از اختلاف نظر تبدیل به آتش دعوا و مشاجره می شوند. کپسول اطفای حریق را دم دستتان بگذارید! با آنکه شما باید با عشقتان صحبت کنید، ولی زیاد مطمئن نیستید که چه چیزهایی برای گفتن دارید. احتمالاً دارید از خودتان می پرسید آیا باید کل حقیقت را نگویید تا موضوع قابل هضم تر باشد یا خیر. ولی سردرگمی فقط آشفتگی و گیجی بیشتر می آفریند، پس بهتر است که راستش را بگویید. امروز در محل کار صحبت های زیادی بین شما و دیگران صورت می گیرد، ولی به نظر می رسد که شما به جایی نمی رسید. باید از دیالوگ های طولانی با رئیس خود اجتناب کنید. فردا دوباره سوال هایتان را از او بپرسید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز کنترل زندگی را بدست بگیرید. هرچه بیشتر اهل عمل باشید، احساس سرزندگی بیشتری می کنید. شاید تصمیم بگیرید که شغلی در روی صحنه داشته باشید. امروز از آن روزهایی است که شما به تنوع بیشتر از همیشه نیاز دارید. افراد باهوش و شاد چشمتان را می گیرند. در این مسیر قرار بگیرید. شما آماده هستید. امروز حس می کنید زبانتان بسته شده، ولی اگر چیز مهمی هست که باید به عشقتان بگویید، بهترین چیز این است که مطمئن شوید بدانید واقعاً از چه حرف می زنید. اگر پروژه ای عملی هست که نیاز به بحث و گفتگو دارد، باید جلو بروید و حرفتان را بزنید تا موفق شوید. امروز شما در هر حوزه ای دستی می برید و در مورد شغل خود پیشرفت زیادی می کنید و موفق می شوید. ایده های مختلف را از افراد مختلف بگیرید و موفقیت خود را با دیگران تقسیم کنید. می توانید تکه های مختلف را کنار هم بگذارید تا شاهکاری خلق شود.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز پنهان نشوید. زمان آن رسیده که از تاریکی بیرون بیایید. درونتان آتشی روشن شده که شما را وادار به حرکت و اقدام می کند. جلو بروید و نگران عواقب نباشید. زمان خوبی برای جستجوی معنای پنهان در هر جمله نیست. دیگران به حرف هایشان اهمیتی نمی دهند. زیادی حرف های آنها را تحلیل نکنید. با آنکه دوست دارید به فرد خاصی بگویید که چه احساسی درباره او دارید، ولی تصمیم می گیرید که حداقل برای لحظه ای مطمئن جلو بروید و به او نسخه متوسط حقایق را بگویید. انگیزه های شما برای پنهان نگه داشتن احساسات تان هرچه باشند، از گفتن حقیقت احساس بهتری خواهید داشت. امروز زیاد در جنبه روانی شغلتان درگیر نشوید. خطر این کار آن است که نیروهای واقعی شما در حساسیت و حس ششم شما نهفته هستند. این استعدادها را در بر بگیرید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز روز محشری برای شماست. روحیه شما خوب است و همه چیز به نفع شما پیش می رود. آتش درونتان بسیار داغ است و شما در هر کاری هدایت امور را به عهده می گیرید. قطعاً امروز رمانس و عشق در برنامه های شما هست. خودتان باشید و یادتان باشد که خندیدن به اشتباهاتتان اشکالی ندارد. نگذارید ترس های شما رفتن سر قرار امروز را خراب کند، شاید فقط نگرش های یا الگوهای رفتاری خاصی را به او نسبت می دهید که او واقعاً اینطور نیست. بهتر است ذهنتان را باز نگه دارید و بگذارید او خودش باشد.ذهنتان انگار به هر سمت و سویی می رود و تمرکز کردن روی کار را برایتان سخت می کند. از کافئین سنگین یا شکر دور بمانید وگرنه گرداب ذهنی شما شدیدتر می شود.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز دیگران بجای شما مرکز توجه قرار می گیرند، ولی نگذارید این شما را ناامید کند. باید از آنهایی که ریاست را بر عهده می گیرند درس بگیرید. خوش بگذرانید و نگران جزئیات نباشید. دینامیک بودن باعث می شود که بعضی از جنبه های زندگی شما تغییر کند. از روتین روزمره خود خارج شوید. امروز شما شانس وارد کردن فردی به راز خود را دارید، شما مدتی است که این راز را در دلتان حبس کرده اید و حالا می خواهید آن را با کسی در میان بگذارید. رابطه شما با عشقتان در هر مرحله ای که هست می خواهید آن را عمیق تر کنید و نگران پاسخ او هستید. نگران نباشید زیرا همه چیز درست می شود. امروز یک نفر به شما نقشه ثانویه ای می دهد که شما در مورد کارتان از تعادل خارج می کند. اطلاعات و حقایق را جمع کنید ولی هنوز چیزی را امضاء نکنید. قبل از عمل کردن به ایده هایتان خوب به آنها فکر کنید.

فال روزانه متولدین شهریور

شاید به نظر برسد که عزیزان شما دائماً دارند با شما جنگ و دعوا می کنند. در رفتار همه لحن دردسر و دعوا هست. سریع فکر نکنید که این فرد در اشتباه است. درس ارزشمندی در هر دعوا هست که باید یاد بگیرید. هر اختلافی را به عنوان درس جدیدی برای خود بدانید. پرورش و رشد یک رابطه مدت زمان زیادی می برد تا شکوفا شود و گل بدهد. امروز شما نگران این هستید که صحبتی که اخیراً با عشقتان داشتید او را ناراحت و آزرده کرده باشد. اگر از این می ترسید پس بهتر است که بیشتر با او صحبت کنید و مسائلی که بین شما مشکل زا بوده را پیدا کنید و حل کنید. امروز در محل کار بازده شما بالا می رود. روابط شما با افراد در محل کار بسیار مفید می شود. هر کاری که می خواهید انجام دهید در دسترس شما است. با کمک، حمایت و توصیه دیگران و اطرافیان کارتان پیش می رود. این روابط بسیار مهم و طلایی هستند.

فال روزانه متولدین مهر

یکی از عزیزان شما در مورد بعضی از چیزها اظهار نارضایتی می کند. شاید در فضا تنش باشد و باعث شود که از تنش و ناراحتی منفجر شوید. بین دیگران حس اجبار به عمل کردن وجود دارد و بیقراری خاصی وجود دارد نسبت به این که اقدامی صورت دهید. متأسفانه این کار اگر مراقب نباشید با مشکل روبرو می شود. امروز شما شانس شناخت کسی که همیشه گوشه گیر و منزوی به نظر می رسید را دارید. ولی همین ویژگی اوست که شما بیشتر جذبش می شوید. باید با احتیاط جلو بروید و او را نترسانید. امروز مثل همیشه به دیگران اعتماد نکنید. یادتان باشد که دیگران ژرف اندیشی و درکی که شما در مورد امور کاری دارید را ندارند. اگر می خواهید کاری درست انجام شود، باید آن را خودتان انجام دهید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز باید انرژی خود را بالا ببرید و تجهیزات لازم برای به عهده کردن کنترل امور را تهیه کنید. بگذارید روحیه ماجراجوی شما به هر مسیری که می خواهد برود. ارتباط با عزیزانتان شفاف و واضح خواهد شد. می توانید انتظار داشته باشید که برخوردهای اجتماعی شما خیلی خوب و روان پیش برود. شما ستاره هر جمعی خواهید بود. نگذارید اختلاف نظرهای کوچک شما را از پذیرفتن قرار امشب باز دارند. امروز شما از کاه کوه می سازید و بهتر است که این مسئله کوچک را کنار بگذارید و از مصاحبت هم لذت ببرید. این رفتار بهترین و موفق ترین رفتار است. شما امروز در محل کار طرفداران زیادی دارید. دیگران نسبت به ایده های شما و نقش شما به عنوان رهبر احترام زیادی قائلند. اطلاعات فراوانی از طریق شخصیت خوش اخلاق و خوش مشرب شما قابل انتقال است.

فال روزانه متولدین آذر

انزوا را کنار بگذارید و دنبال چیزی بروید که دلتان می خواهد. حواستان به جهت باد باشد. انرژی امروز شما را وادار می کند که کنترل زندگی تان را به دست بگیرید و بر قلمرو جدیدی غلبه کنید. امروز دینامیک زیادی می یابید و اگر این کار را نکنید از کارها عقب می افتید. زمان آن رسیده است که از عشقتان بخواهید در مورد احساساتش صادق باشد. شاید حس کرده بودید که او چیزی را پنهان می کند و از خودتان می پرسید که آن چیست. نیازی نیست که این مسئله را بزرگ کنید، فقط با ملایمت و در زمان مناسبی از او بپرسید که قضیه چیست. این پیوند بین شما را محکمتر می کند. هر نوع سفر کوتاه وابسته به کار امروز بسیار موفق خواهد بود. اگر کسی می خواهد کاری را در خارج از محل کار انجام دهد، شما داوطلب آن شوید. شاید در این مسیر چیز بسیار مطلوبی به چشمتان بخورد.

فال روزانه متولدین دی

تغییرات بزرگی در انتظار شماست. به چیزهای مهم مربوط به آینده دقت کنید. در مسیر شما موانعی هست. شاید دلتان نمی گذارد که پیشرفت کنید. نیازی به فرد دیگری ندارید تا حفره های خالی زندگی خود را پر کنید. اعتماد به نفس شما چیزی است که برای تقویت عزت نفس خود بدان نیاز دارید. گرفتن پاسخ درست و درمانی از عشقتان امروز سخت می شود و علتش می تواند انرژی امروز باشد. نه اینکه او در مورد جنبه خاصی از این رابطه راستش را نگوید، بلکه حس می کند که این مسئله ای است که مشکل درست کرده است. باید با او ملایمت زیادی به خرج دهید تا او به حقیقت ماجرا اعتراف کند. ارتباط با دیگران در محل کار در روزی مثل امروز خیلی خوب می شد و حس می کنید که هر چه می گویید مثل برق و باد بین همکارانتان پخش می شود. چیزی نگویید که از رسیدن آن به گوش رئیستان پشیمان شوید.

فال روزانه متولدین بهمن

جسور باشید و شجاعت به خرج دهید. حتی اگر شخصیت شما چنین نیست، دینامیک بودن در روزی مثل امروز می تواند برایتان پاداش های خوبی داشته باشد. دیگران از شنیدن حرف های شما خوشحال می شوند. نظرات شما ارزشمندند و دیدگاه های خوبی برای ارائه دادن دارید. شخصیت سازگارپذیر شما امروز به امتحان گذاشته می شود. باید اصلاحاتی صورت دهید تا با طرز تفکر دیگران تطبیق یابید. مانعی سر راه آشنا شدن شما با فرد خاصی وجود دارد. البته این مانع بیشتر به نحوه ارتباط برقرار کردن شما دو نفر مربوط می شود. همه اینطور نیستند و چیزها را مثل هم درک نمی کنند. وقتی این موضوع را درک کنید، صحبت کردن با او برایتان راحت تر می شود. امروز از دست کسانی که کارها را سرسری و شتابزده انجام می دهند عصبانی می شوید و می دانید که شما بهتر می توانید آن کار را انجام دهید. در مقابل وسوسه به عهده گرفتن کل کارها مقاومت کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز عشق طرف شماست و همه موقعیت های عشقی و اجتماعی به نفع شما هستند. اکنون بهترین زمان برای به عهده گرفتن پروژه های خلاقانه و هر چیزی است که نیاز به دقت فراوان دارد. روحیه شما مثبت و شاد است. در هر کاری که نیاز به نشان دادن خود باشد اشتباه نخواهید کرد. فکر نکنید که چون مسئله را به کسی نگفته اید برایتان اهمیت فراوانی دارد، او مسئله را درک نکرده است. انرژی امروز نشان می دهد که او احتمالاً در حالت روانی بدی قرار دارد و استرس شما را بدون آنکه بداند بیشتر می کند. شما باید راستش را به او بگویید و شروع به صحبت کنید. بدین ترتیب حس بهتری خواهید داشت. شایعات بدی درباره شما در میان همکاران افتاده است که بازدهی شما در محل کار را کم می کند. سعی خود را بکنید تا آرام باشید و از راه دیپلماتیک این موقعیت را حل کنید بدون آنکه دردسر بیشتری درست کنید.


با سلام؛ دوستان عزیز و همراهان همیشگی پادشا:

به دلیل سنگین شدن حجم صفحه و مشکلات فنی، نظراتی که مرتبط با موضوع مطلب نباشد منتشر نخواهد شد، از این پس می توانید برای ارسال نظرات عمومی و غیر مرتبط با مطلب به این لینک مراجعه کنید.

http://www.sobbekheir.com/fa/news/32762


با سپاس از همراهی صمیمانه شما

فال روزانه حافظ , فال روزانه آکا , طالع بینی روزانه



ویدیو : فـال روزانه 1392/04/17