فـال روزانه 1392/04/09 : فـال روزانه  1392/04/09 فال روزانه متولدین فروردینامروز ...


فال روزانه , طرح ترافیک روزانه , فال روزانه نیک صالحی



فـال روزانه  1392/04/09

فال روزانه متولدین فروردین

امروز منتظر چه هستید؟ با خانه نشستن و منتظر شدن با هیچ فرد جدیدی آشنا نخواهید شد. تا وقتیکه سازی به دست نگیرید چطور انتظار دارید خواننده مشهوری شوید؟! امروز هیچ کاری را نصفه نیمه انجام ندهید. اگر کسی را دوست دارید، به او بگویید. هیچ کس نمی داند فردا چه اتفاقی برایش می افتد. کنترل را بدست بگیرید و احساسات واقعی خود را بیان کنید. امروز شما باید حداقل در مورد رابطه خود یک دگرگونی انجام دهید. اگر مدتی است که با فرد خاصی هستید، باید هیجان را به روتین روزانه تان بیاورید تا زندگی تان شادتر و بانشاط تر شود. این خیلی مهم است، امتحانش کنید. در تلاش دائمی شما برای ثبات یافتن در مورد کارتان، شاید دیگر خلاقیت خود را از دست داده باشید. از امروز برای خلاقیت ایجاد کردن استفاده کنید. امروز جوابتان را در میان ابرها خواهید یافت.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز وقتتان را هدر ندهید. با جسارت و شجاعت عمل کنید. امروز با غریزه هایتان ولی با احتیاط پیش بروید. ذهن تیز و هوشمند شما برایتان فرصت هایی پیش می آورد که باید از آنها حداکثر استفاده را بکنید. با گروه ها ارتباط برقرار کنید و به پروژه ها کمک کنید. هیچ چیز از نظر شما در نمی رود. از بازی های فکری و پازل ها لذت ببرید و ذهن خود را تمرین دهید. نگذارید اتفاقات امروز شما را بترساند که رابطه شما با فرد خاصی به اتمام رسیده است. امروز شما بحرانی را می گذرانید و این البته فرصتی پنهان است. باید حس ناراحتی و ناامیدی را کنار بگذارید و کمی بخوابید. ارزش تلاشش را دارد، پس در مورد تغییراتی که می توانید با هم صورت دهید حرف بزنید. سعی کنید زیاد با دیگران در محل کار با پرخاشگری حرف نزنید. امروز کارها در محل کار به خوبی و راحتی انجام می شوند، تنها در صورتی که استراحت خوبی داشته باشید و به خودتان هم برسید تا بتوانید در محل کار انرژی لازم را داشته باشید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز نیروی قدرتمندی در فضا وجود دارد که شما را وادار به عمل کردن می کند. شاید کسی بر خلاف اهداف شما کار می کند و شما را به راه اشتباهی می کشاند. نگذارید دیگران به شما چیزهایی را تحمیل کنند. شما هم حق بیان نظرات خود را مانند هر کس دیگری دارید. از نیروی ذهن خود استفاده کنید. آزادی چیزی ذهنی است. پس کاری انجام دهید که فکر می کنید ذهنتان را آزاد می کند. باید در مورد آنچه شما و شریک زندگی از رابطه با هم انتظار دارید حرف بزنید. ترکیب انرژی های شما به معنای رسیدن به چیزهای بیشتری است، فقط باید با هم هماهنگ باشید. شما به چالشی نیاز دارید که به شما هیجان کار کردن و با هم بودن بدهد. شما در باطن رویاپرداز هستید، پس امروز به خودتان اجازه رویاپردازی بدهید. به آنهایی که می خواهند شما را از ابرها پایین بیاورند توجه نکنید. اگر آنها می گویند شما باید واقع گراتر باشید تا موفق شوید، به آنها یادآوری کنید که اینشتین هم رویاپرداز بود.

فال روزانه متولدین تیر

امروز پدال گاز را تا آخر فشار دهید و در همه کارهایتان اعتماد به نفس داشته باشید. نیروی فراوانی در کلمات شما وجود دارد. اطلاعات فراوانی باید تبادل شود و شما در حال همین کار هستید. امروز شما باید دگرگون شوید و در هر مکالمه ای شرکت کنید. به خودتان اجازه ندهید که در مورد وضعیت رابطه خود با عشقتان اندوهگین و افسرده شوید. حتی با آنکه ممکن است از یک بحران کوچک بگذرید، ولی ارزشش را دارد که همه چیز را روشن کنید و هر چیزی که لازم است گفته شود بگویید. عقب نشینی نکنید. یک بار رک و راست حرفتان را بزنید و ببینید چه معجزه هایی که اتفاق نمی افتد. قدم کاری بعدی تان را تا زمانی که خوب به آن فکر نکرده اید برندارید. اشتباهاتی که در گذشته انجام داده اید را دوباره مرور کنید و برنامه ریزی های کوتاه مدت و بلندمدت صورت دهید تا دوباره آن اشتباهات را مرتکب نشوید.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز حس می کنید سکوت کار درستی نیست. به حرف زدن و ارتباط برقرار کردن ادامه دهید. بالاخره از فردی یک حرف معنادار و به درد بخور می شنوید. لم ایده های سودآور را بدست آورید و چشم و گوش خود را برای فرصت های جدید باز نگه دارید. شاید غریبه ای که در خیابان می بینید روزی بهترین دوست شما شود. با افرادی که در صف کنارتان ایستاده اند حرف بزنید و سر صحبت را باز کنید. امروز آنطور که دوست داشتید رابطه شما تقویت می شود و از آن روند قهقرایی که داشت احیا می شود. هر دوی شما خیلی کار می کردید و مشغله زیادی در مورد امور خانوادگی داشتید و این بدان معنا بود که وقت بسیار کمی برای هم داشتید. اگر بتوانید زمانی را به آن صحبتی که باید داشته باشید اختصاص دهید، مسائلی که بین شما بوده را حل می کنید و پیشرفت فراوانی در رابطه شما ایجاد می شود. امروز روز خوبی برای فکر کردن به چیزهایی است که استعداد هنری شما را در کارتان بهبود می بخشند. نگذارید خلاقیت شما هدر برود. برنامه ریزی کنید و ببینید نتیجه آن چه می شود.

فال روزانه متولدین شهریور

بر خلاف عصبانیت و خشم شدیدی که دارید ولی در روتین عذاب آوری گیر افتاده اید. خلاقیت به خرج دهید و از افراد تأثیر بپذیرید و در چهارچوب ذهنی تان دگرگونی جدی صورت دهید. بگذارید سیستم باورهای شما از نو ساخته شود و روش زندگی شما تازه شود. کارهایی انجام دهید که روندهای همیشگی اجتماعی شما را عوض کند و زندگی تان تغییر کند. امروز فردی که با او آشنا می شود فرد خارق العاده و شگفت انگیزی است و برایتان فرصت هایی فراهم می کند که همیشه رویایش را داشتید و هیچ وقت باور نمی کردید اتفاق بیفتند. با هم بودن شما نوعی کاتالیزور درست می کند و شما از هم الهام می گیرید و همدیگر را به کارهای بهتری تشویق می کنید. هر دوی شما متوجه می شوید که این رابطه رابطه ای عادی و معمولی نیست. امروز در محل کار تعادلتان بهم ریخته است. وقتی به روزهای گذشته فکر می کنید متوجه می شوید که حداقلش این است که شما از کارتان راضی نیستید. برای آنکه تغییر ایجاد کنید باید بیشتر به این موضوع دقت کنید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز از گفتن آنچه در ذهن دارید مضطرب می شوید. کلمات نوک زبانتان هستند و از گفتن آنها ترسی ندارید. مراقب باشید. ممکن است در این کار خطری وجود داشته باشد. کلمات شما شدتی بیشتر از همیشه دارند و ممکن است کسی را ناراحت کنند. مشکلات خود را روی دوش دیگران نگذارید. انرژی امروز حیات عشقی شما را روی لاین سرعت می اندازد. اگر سر قرار می روید باید آماده باشید که همه چیز خیلی سریع اتفاق بیفتد، با آنکه نمی خواهید چنین باشد. تنها مشکل شما این است که زیادی در مورد خراب کردن رابطه تان نگران هستید، گاهی باید در زندگی ریسک کرد. امروز در محل کار شما با یک تصمیم مهم در مجادله هستید که تأثیر فراوانی بر آینده کاری شما خواهد داشت. سعی کنید در تحلیل موقعیت خود در زندگی زیاده روی نکنید. حداقلش این است که مجبور می شوید به حس ششم خود اعتماد کنید و با دلتان پیش بروید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز ذهن شما خیلی باز و شفاف است. سعی کنید همانقدر که به دیگران کمک می کنید به خودتان هم کمک کنید. هر کاری که نیاز به تمرکز ذهنی و تفکر زیاد دارد را با دقت انجام دهید. شما توانایی فراوانی برای حل کردن مشکلات ذهنی دارید. با اعتماد به نفس ارتباط برقرار کنید. با افرادی که مدتی است با آنها تماس نداشته اید تماس بگیرید. آنها از شنیدن صدای شما خوشحال خواهند شد. امروز با خودتان است که با فرد جدیدی در زندگی تان آشنا بشوید یا نشوید. اینکه شما آشنایی امروز را خراب کنید یا نکنید بستگی به این دارد که از زندگی مشترک چه می خواهید. ولی نباید این فرد را احمق بپندارید، او از آنچه فکر می کنید عاقل تر است. هر دوی شما باید در مورد این رابطه رک و راست باشید و همدیگر را از دست ندهید. امروز روز استراحت شماست. در مورد کار هم باید امروز دنباله روی دیگران باشید و زیاد روی لیدر بودن تأکید نکنید. در جهت جریان پیش بروید. اگر شک داشتید رویکردی منفعل اتخاذ کنید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز کار خودتان را انجام دهید و حواستان به امور خودتان باشد. با دیگران کل کل نکنید. وقتی می بینید کاری باید امروز انجام شود خودتان به آن رسیدگی کنید. شاید دیگران از اینکه شما را به نحوی متفاوت انجام می دهید ناراحت شوند. دیدگاه خود را به خاطر دیگران عوض نکنید. اگر کسی سر راهتان قرار گرفت با او روبرو شوید و برخورد کنید. امروز در مورد مسائل عشقی شانس با شماست. اگر دنبال فردی می گشتید که زندگی تان را با او تقسیم کنید ولی تابحال موفق نبوده اید، باید امروز منتظر سورپرایز باشید. شاید او را بطور کاملاً اتفاقی جایی که اصلاً انتظارش را نداشتید ملاقات کنید. امروز تنش و عصبانیت در محل کار زیاد می شود. به کل ماجرا با دیدی بازتر نگاه کنید تا از تنش قضیه کم شود. نگذارید جزئیات شما را دیوانه کنند. آنها را فعلاً کنار بگذارید.

فال روزانه متولدین دی

امروز می توانید خیلی واضح تر و شفاف تر فکر کنید. تلاشتان را بکنید تا کار خودتان را انجام دهید و به دیگران کاری نداشته باشید. مشکلات دیگران را به خودشان واگذار کنید. زمان خوبی برای سرمایه گذاری برای یک وسیله الکترونیک برای خودتان یا خانه تان است. سخت نگیرید و از این خرج فروگذار نکنید. بعضی خرج ها زندگی را راحت تر می کنند. بعضی افراد ارزشش را دارند که لباس خوبی بخرید و کفش های نو به پا کنید و خودتان را برای بیرون رفتن با آنها نونوار کنید. این همان چیزی است که امروز برای شما اتفاق می افتد. شما از طرف کسی که مدتی است تحسینش می کنید و از او خوشتان می آید دعوت می شوید. برای یک بار هم که شده شما چیزی مهمتر از کارتان دارید که نگرانش باشید. امروز تنش بین خودتان و دیگران را با توجه کردن به احساسات و نیازهای آنها کم کنید. موقعیت هایی در محل کار پیش می آیند که باید در آنها نسبت به اطرافیان خود دلسوزی و محبت بیشتری نشان دهید.

فال روزانه متولدین بهمن

لازم نیست منتظر باشید تا نظرتان را بپرسند و چیزی بگویید. هیچ کس نظر شما را نخواهد پرسید. خودتان باید حرفتان را بزنید. شما به دیگران فرصت زیادی برای حرف زدن داده اید و حالا نوبت شماست. فقط ناظر نباشید و نقش خود را ایفا کنید و به گفتگو شکل و شمایل بدهید. بگذارید اتفاقات امروز مبتنی بر حرف ها و افکار شما باشند. امروز شما فرصت دارید که کاری کنید رابطه شما با هماهنگی بیشتری نسبت به گذشته ثمربخش شود و باید در این راه بیشتر تلاش کنید. لازم است که ابتدا مانعی را از سر راه بردارید و مشکلی را بین خودتان دو نفر حل کنید. این کمی جسارت می خواهد و رابطه بین شما را بهتر می کند. همه چیز را زیر و رو می کند. حالا زمان آن است که خودتان کنترل امور کاری را در محل کارتان به عهده بگیرید. دیگران امروز به ایده های شما احترام می گذارند و ارتباط شما با همه خوب می شود.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز ذهن شما تیزتر از همیشه است. نیروی زیادی پشت افکار و حرف های شماست پس از از آنها عاقلانه استفاده کنید. این انرژی را در محل کار پیاده کنید تا کارهای زیادی را به انجام برسانید. امروز شانس یارتان است، فقط باید مغزتان را راه بیندازید. امروز بذر ایده های جدید را بکارید تا در آینده بتوانید ثمره آنها را برداشت کنید. شک و تردید امروز دشمن شماست. به خودتان مطمئن باشید. شما و عشقتان امروز بینش مطمئنی به آینده می یابید و احساس انگیزه و هدف بیشتری در زندگی تان می کنید. باید سرتان را بالا بگیرید و مستقیم به جلو نگاه کنید. در زندگی هدف داشتن و هیجان و شادی را نادیده نگیرید. شما چیزهای ارزشمند و مثبتی دارید که برایشان تلاش کنید. انرژی شما نیز در محل کار زیاد است. ولی مراقب باشید که ایده های شما به مسیر اشتباهی نروند. قبل از برنامه ریزی و فکر کردن به هر چیزی، تصمیمات مهم نگیرید و قبل از آن با افراد آگاه در آن زمینه مشورت کنید.


با سلام؛ دوستان عزیز و همراهان همیشگی پادشا:

به دلیل سنگین شدن حجم صفحه و مشکلات فنی، نظراتی که مرتبط با موضوع مطلب نباشد منتشر نخواهد شد، از این پس می توانید برای ارسال نظرات عمومی و غیر مرتبط با مطلب به این لینک مراجعه کنید.

http://www.sobbekheir.com/fa/news/32762


با سپاس از همراهی صمیمانه شما

فال روزانه حافظ , فال روزانه آکا , طالع بینی روزانه



ویدیو : فـال روزانه 1392/04/09