فـال روزانه 1391/12/14 :   فـال روزانه  1391/12/14 فال روزانه متولدینفروردینروزی ...



فال روزانه , طرح ترافیک روزانه , فال روزانه نیک صالحی
 
فـال روزانه  1391/12/14



فال روزانه متولدینفروردین

روزی دوست داشتنی برای گپ زدن با دیگران است، با آنکه شاید دوست داشته باشید کمی تنها بمانید. شما با علاقه فراوانی به دیگران می نگرید و احساس شور و نشاط می کنید. ولی در شادی آنها شرکت نمی کنید. این احتمال وجود دارد که امروز رازی برایتان فاش شود.

پیش بینی روابط شما: امروز در اطرافتان متوجه کمبود زیرکی و موشکافی می شوید. شما اغلب دوست دارید طرفتان را با انواع و اقسام نشانه ها و سیگنال های ناخودآگاه به خود جذب کنید، که البته کنترل آنها دست شماست و مطمئن هستید که تأثیر فراوانی دارند. ولی اگر می خواهید تأثیری واقعی داشته باشند، باید امیدها و نیات خود را واضح تر بیان کنید.

پیش بینی شغل شما: امروز جدا کردن واقعیت از فانتزی برایتان چندان راحت نیست، زیرا این دو جنبه گویی در اطلاعاتی که بدست می آورید بهم تنیده شده اند. قبل از هر اقدامی بر روی هر فرضیه ای، سوالاتی بپرسید و مطمئن شوید که همه مسائل حقیقت دارند.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز روز خوبی برای تجارت و کسب و کار است، البته اگر زیاده روی نکنید. زیرک باشید زیرا فرصت هایی به سمت شما می آیند. ولی شاید بهتر از آنچه هستند به نظر برسند. شما با گروه ها ارتباط مستقیم برقرار می کنید.

پیش بینی روابط شما: امروز در زندگی عشقی شما آتش و عشق فراوانی وارد می شود. همه نشانه های عشق اول در شما دو نفر ظاهر می شود، حتی اگر در رابطه ای دائمی باشید. اگر تازه با کسی ملاقات کرده اید که باعث می شود قلبتان بتپد، آماده شروع ماجرای تازه ای باشید.

پیش بینی شغل شما: امروز شما با پل زدن به فاصله بین دو موقعیت متضاد، نقش مهمی انجام می دهید. این دو مجموعه ایده بیش از آنچه مردم فکر می کنند سازگار هستند – و شما کسی هستید که باعث می شوید مردم آنها را ببینند و درک کنند. به دیگران آموزش بدهید.


فال روزانه متولدین خرداد

امروز بر روی رئیس، والدین، معلمین و افراد بسیار مهم تأثیر زیادی می گذارید، زیرا به نظر می رسد که می دانید چه می گویید. برایتان راحت است که خودتان را پشت حرف هایتان پنهان کنید، زیرا به آنچه می گویید ایمان دارید. بیش از توانتان قول ندهید.

پیش بینی روابط شما: امروز سرعت کارها افزایش می یابد. خوب نیست که امیدوار باشید بتوانید در رابطه عشقی فعلی خود به آرامی و کندی پیش بروید. احتمالاً شما حتی قبل از آنکه بدانید چه اتفاقی افتاده، در آسمان ها سیر می کنید.

پیش بینی شغل شما: با انرژی امروز شما زمان دشواری را برای سازگاری خواهید گذراند. اغلب اوقات، افکارتان پراکنده است و به راحتی نمی توانید مؤثر و پربازده باشید، زیرا حواستان به همه چیز پرت می شود. سر این موضوع خودتان را زجرکش نکنید. فقط تلاشتان را بکنید.

.
فال روزانه متولدین تیر
روزی عالی برای یاد گرفتن چیزهای جدید یا کشف مکان های جدید و ملاقات با چهره های جدید است، زیرا ذهن ماجراجویی دارید. مطالعه هر موضوعی برایتان جالب است. فعالیت های گروهی، به خصوص با افرادی از پس زمینه های مختلف، برایتان هیجان انگیز است.

پیش بینی روابط شما: کنترل روابط امروز کمی برایتان سخت می شود. اگر می دانستید که کسی سعی می کند توجه شما را به خود جلب کند، پس باید آماده باشید که او در خانه شما را بزند و از شما جواب مثبت بگیرد. اگر شما هم همین حس را دارید، پس مشکلی نیست. ولی اگر می خواهید برود، باید محکم حرف بزنید.

پیش بینی شغل شما: بگذارید افکار خلاقانه شما جریان یابند. رویاهایتان بیشتر از آنچه فکر کنید واقعیت دارند. اگر فقط بگذارید که تخیل شما تا بینهایت برود، پیشرفت های فوق العاده ای در شغلتان حاصل می کنید. حالا زمان آن است که این ایده های جالب را واقعیت ببخشید. عقب نشینی نکنید.

.
فال روزانه متولدین مرداد

امروز چشم هایتان را باز نگه دارید و منتظر فرصت باشید، زیرا دیگران ممکن است نسبت به شما سخاوت نشان دهند. شما از ثروت دیگران بهره می برید، یعنی هدیه می گیرید یا از شما حمایت می کنند یا فرصتی برای استفاده از چیزی می یابید که متعلق به فرد دیگری است.

پیش بینی روابط شما: امروز قایم باشک بازی برایتان سخت می شود. اگر در رابطه عاشقانه ای هستید، پس بهتر است که صادق باشید و در مورد آنچه شما را آزار می دهد و آنچه واقعاً می خواهید، احساسی که دارید و در مورد آینده حرف بزنید. برای یک بار هم که شده آنچه در ذهن دارید بگویید.

پیش بینی شغل شما: امروز نور جدیدی به مسائل کهنه می افتد. این بینش جدید از منبعی نامحتمل می آید، پس نسبت به همه افراد و دیدگاه ها باز و پذیرا باشید تا این اطلاعات جدید را دریافت کنید. شاید برای مشاهده گر تازه وارد زیاد واضح نباشد، ولی باید منتظرش باشید.


فال روزانه 
متولدین شهریور

امروز روز اجتماعی و خوبی است. از گفتگو با اعضای جامعه، دوستان نزدیک و شرکا استفاده کنید. شما افراد پرحرف را به خود جذب می کنید، پس باید آماده شنیدن اطلاعات جدید و غیبت هایی باشید. شراکت جدیدی می توانید اعتبار شما را به طریق خوشایندی ارتقا دهد.

پیش بینی روابط شما: در مورد بازی عشق، کسی جلودار شما نیست. امروز شور و عشقی را تجربه می کنید که قبلاً برایتان ملموس نبود. اگر به دنبال فرد خاصی هستید، شاید در نگاه اول عاشقش شوید. حالا می توانید نفس راحتی بکشید.

پیش بینی شغل شما: کسی که در گذشته از ایده های شما احتراز می کرد ناگهان دوباره به دیدگاه خود فکر می کند. این پیشرفت عمده فرصت های شغلی بزرگی در اختیارتان می گذارد. در مورد ایده ها و افکارتان صادقانه حرف بزنید. این کار شما را به جلو می راند.


فال روزانه متولدین مهر

امروز روز خوبی در محل کار است. از تعامل با همکاران و مشتریان لذت ببرید. گروه ها و جلسات، تجربه خوبی برای شما هستند. شاید از معرفی یا توضیح چیزی ب دیگران هیجان زده شوید یا شاید فردی با شور و شوق ایده هایش را برایتان تعریف کند.

پیش بینی روابط شما: امروز اگر می خواهید فرد مقابل را تحت تأثیر قرار دهید، باید اقدامی بکنید. بجای اینکه در فکر نقشه کشیدن باشید، باید به خودتان ایمان داشته باشید. اگر صادقانه تر حرف بزنید برایتان بهتر است و کمتر نگران نوع تأثیری که می گذارید خواهید بود.

پیش بینی شغل شما: امروز همکاران قدیمی و تازه با هم و با هماهنگی هم کار می کنند. شما از همکاران جدید هستید و تکنیک ها و ایده های جدیدی به محل کار می آورید. متوجه می شوید که با آنکه دیگران در روش های خود مانده اند، ولی به شما گوش می دهند.


فال روزانه متولدین آبان
رمانس، تعطیلات، مهمانی، رویدادهای ورزشی، تئاتر، سینما و بازی با کودکان در صدر لیست کاری شما برای امروز هستند. شما اصولاً دوست دارید تفریح کنید. گمانه زنی مالی برایتان نویدبخش است، ولی باید مراقب باشید، زیرا ممکن است چیزی بهتر از آنچه هست به نظر برسد.

پیش بینی روابط شما: امروز در مورد رابطه رمانتیک خود کاملاً مصمم می شوید. اگر اخیراً وسوسه شده بودید که واقعاً می توانید فقط با نشستن و خوب به نظر رسیدن به هدفتان برسید، متوجه می شوید که اشتباه می کنید. فرد موردنظر نشانه ای دقیق از تعهد از سوی شما می خواهد، قبل از آنکه احساسات خود را ابراز کند.

پیش بینی شغل شما: افکار آشوبگرانه امروز احتمالاً به ذهنتان خطور می کنند. شما ایده هایی برای ایجاد آشوب در محل کار دارید. تا حدودی هم ایده بدی نیست. فقط باید قبل از آنکه دردسر درست کنید، از دلایل خود مطمئن شوید.

.
فال روزانه متولدین آذر

شما از تفریح و سرگرمی در منزل لذت می برید، زیرا گفتگوهای خانوادگی در اوج خود خواهند بود و برایتان اشتیاق، گرمی و سرزندگی می آورند. روز خوبی نیز برای گزینه های املاک است، ولی سعی کنید امروز پول زیادی خرج چیزی نکنید. مراقب باشید. دو هندوانه را با یک دست برندارید.

پیش بینی روابط شما: امروز چالش شیرینی در مسیر حیات عشقی تان قرار می گیرد. غرایز شما درست به هدف می زنند و نمی توانید پیام هایی که دریافت می کنید را نادیده بگیرید. فقط باید ثابت کنید که چه هستید و این برایتان مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

پیش بینی شغل شما: قبل از آنکه ایده های شما از سرتان بپرند، آنها را یادداشت کنید. بینش هایی مانند صاعقه به سرتان خطور می کند. شاید ایده بدی نباشد که یک کاغذ و قلم کنار دستتان بگذارید. اگر افکار خود را فراموش کنید دیگر برایتان چه سودی دارند.

فال روزانه متولدین دی


امروز حس خوبی دارید. از گپ و گفتگو با دیگران، به خصوص خواهر و برادرها، همسایه ها و همکاران لذت می برید. اشتیاق بالای شما دیگران را نیز به سوی شما جذب می کند. روز خوبی نیز برای نویسندگان، فروشندگان، معلمین، ویراستارها و بازیگران است، زیرا شما مشتاق به ارتباط برقرار کردن هستید.

پیش بینی روابط شما: قطعاً امروز عشق به سمت شما می شتابد و هیچ نشانه از کند شدن آن نیست. آتش عشق قبلی دوباره از زیر خاکستر بلند می شود و بین شما شعله ور می گردد. شما هم متوجه می شوید که هر دوی شما عاقل تر و با تجربه تر شده اید.

پیش بینی شغل شما: امروز مخالفتی غیرمنتظره به سمتتان می آید. نگذارید این موضوع شما را از تعادل بیندازد. به احتمال زیاد، می توانید این اطلاعات جدید را با بازدهی زیادی در روتین روزمره خود ادغام کنید. بجای نادیده گرفتن دیگران، با آنها همکاری کنید.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز تجارت و کسب و کار برایتان مطلوب است، زیرا به راحتی می توانید به سمت خود پول جذب کنید. همچنین می توانید فرصت های پول ساز به سوی خود جذب کنید. در عین حال، قبل از هر اقدامی، از محکم بودن زمین زیر پایتان و واقع گرایانه بودن انتظاراتتان اطمینان حاصل کنید.

پیش بینی روابط شما: امروز فرصتی برایتان فراهم می شود که به کسی نشان دهید که کلاس شما بالاست. اگر امشب در مناسبت های اجتماعی شرکت نمی کنید، پس شاید بخواهید در مناسبت هایی حضور پیدا کنید که افراد حاضر در آنها علایق مشترکی با شما دارند. فردی پیدا می شود که تحت تأثیر شما قرار می گیرد.

پیش بینی شغل شما: خلاقیت جنبه های مختلفی دارد و شما در موقعیتی عالی هستید که این جنبه ها را با هم ادغام کنید و شاهکاری جدید بیافرینید. سنت های قدیمی را با تکنیک های جدید و ابداعی ترکیب کنید. هرچه تخیلی تر، بهتر.


فال روزانه متولدین اسفند

با آنکه امروز نظم شخصی شما ضعیف است – و فقط می خواهید خوش بگذرانید و بازی کنید – ولی می توانید کارهای زیادی هم به انجام برسانید. با این وجود، تفریح اولیه انگیزه شماست و این تفریح چیزی است که می خواهید آن را با دیگران تقسیم کنید. برای ناهار با دوستانتان بیرون بروید یا با هم قهوه بنوشید.

پیش بینی روابط شما: امروز در مورد عشق و عاشقی، بی صبری نامشخصی از خود نشان می دهید. اهمیتی نمی دهید که فردی که برایتان اینقدر جذاب بوده است، همان احساسی را دارد که شما دارید. شما مصمم هستید که تأثیری بر روی او بگذارید که نتواند شما را نادیده بگیرد. ناامیدانه به فرصتی برای نشان دادن بهترین دارایی های خود نیاز دارید.

پیش بینی شغل شما: فردی در محل کار که فکر می کردید طرف شماست ناگهان با مخالفین شما همدست می شود. فکر نکنید که همه چیز شسته و رفته و از پیش تعیین شده است. حداقلش این است که شما همه در یک تیم هستید.

با سلام؛ دوستان عزیز و همراهان همیشگی پادشا:

به دلیل سنگین شدن حجم صفحه و مشکلات فنی، نظراتی که مرتبط با موضوع مطلب نباشد منتشر نخواهد شد، از این پس می توانید برای ارسال نظرات عمومی و غیر مرتبط با مطلب به این لینک مراجعه کنید.

http://www.sobbekheir.com/fa/news/32762


با سپاس از همراهی صمیمانه شما


فال روزانه حافظ , فال روزانه آکا , طالع بینی روزانه





ویدیو : فـال روزانه 1391/12/14