فـال روزانه 1391/12/11 :   فـال روزانه  1391/12/11 فال روزانه متولدینفروردینهمانطور ...



فال روزانه , طرح ترافیک روزانه , فال روزانه نیک صالحی
 
فـال روزانه  1391/12/11



فال روزانه متولدینفروردین

همانطور که دیروز تخیل آمیز و ملکوتی بود، امروز پایدار و عملی است. روزی عالی برای تحقیق و پژوهش است که به بودجه بندی بهتر و استفاده از منابع دیگران به نفع شما کمک می کند. چرا نباید آنچه قانوناً متعلق به شماست را داشته باشید؟

پیش بینی روابط شما: امروز شما به فردی که می شناسید و رابطه خاصی با او دارید، پیغامی می فرستید، ولی کاش فرصت صحبت کردن با او را می یافتید. امروز می توانید بدون آنکه حرف بزنید پیامتان را برسانید. هر حرکت شما، عمیق ترین احساسات شما را به نحوی شگفت انگیز منتقل می کند.

پیش بینی شغل شما: امروز اگر دقت نداشته باشید یکی از جزئیات مهم را جا می اندازید. شاید بهتر باشد که آهسته تر پیش بروید، ولی اشکالی ندارد. آهسته و پیوسته بودن امروز شما را به خط پایان می رساند. پس با احتیاط پیش بروید و همه تابلوهای میسر را دوبار بخوانید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز با افرادی بزرگتر، عاقل تر و مجرب تر صحبت کنید تا از توصیه و پندهای آنها استفاده کنید. آنها هرچه بگویند در جمع به شما کمک می کند تا برای بهتر کردن اهدافتان و یافتن راه هایی برای بدست آوردن رویاها و امیدهایتان برای آینده بکوشید.

پیش بینی روابط شما: امروز روش دیگری برای دوست داشتن می یابید. رمانس واقعی و جادوی بیشتری از عشق خالص وجود دارد. همین جرقه های کوچک بعداً شعله های عشق را شعله ور می کنند. با عزیزترین تان مهربان باشید و این کار لبه های تیزی که گاهی در رابطه ایجاد می کند از بین می برد. با هم مهربان باشید.

پیش بینی شغل شما: امروز روی زمین سفتی هستید که احساس آزادی می کنید تا قدم بزرگتری بردارید. افراد دیگر پیشتان هستند تا اگر لغزشی داشتید کمکتان کنند. به احتمال زیاد، می توانید همه چیز را خودتان حل کنید. نگران نباشید.


فال روزانه متولدین خرداد

امروز روز خوبی برای صحبت کردن با رئیس، والدین، معلمین و افراد بسیار مهم درباره نحوه ارتقای شغلی یا بدست آوردن شغل بهتری است. همچنین روز خوبی برای صحبت کردن درباره سلامتی تان با افراد مافوق است.

پیش بینی روابط شما: امروز عشق شما مثل رودخانه ای به زیبایی و نرمی جریان می یابد. اگر اخیراً اختلافاتی داشته اید، از این زمان برای حل کردن مشکلات استفاده کنید. هدیه ای بدهید که نشان از احساسات عمیق شما داشته باشد. یا فقط شبی رمانتیک و شاد در کنار هم داشته باشید.

پیش بینی شغل شما: امروز بجای آنکه به وسایل الکترونیکی وابسته باشید، برای انجام کارها از دستتان استفاده کنید. وقتی سعی می کنید نحوه کار یک دستگاه یا برنامه را یاد بگیرید فقط وقت تلف می کنید.

فال روزانه متولدین تیر
امروز روزی عالی برای نقشه کشیدن برای سفر است. همچنین روز بسیار خوبی برای برنامه ریزی های بلندمدت در مورد تحصیلات عالی، رسانه، چاپ، پزشکی و حقوق است. امروز می خواهید منظم باشید و تفکر شما نظم دارد. همچنین به نتایج گرایش دارید.

پیش بینی روابط شما: امروز شاید در حیات عشقی خود استرس داشته باشید. نه اینکه روز پر دردسری باشد، بلکه احساسات شما کمی نمایان می شود. افراد بسیاری و حتی شریک زندگی شما امروز را روز خوبی می دانند، ولی شما کمی اخمو هستید.

پیش بینی شغل شما: امروز انرژی فراوانی در هوا وجود دارد که به حفظ تعادل کمک می کند. این اثر پایدارکننده قوی به رو آمدن ایده ها و عملی شدن آنها در حالت فیزیکی کمک می کند. خلاصه اینکه کارهای زیادی را به انجام می رسانید.

فال روزانه متولدین مرداد

زمانی عالی برای همنشینی با دیگران و صحبت کردن در مورد کاربرد درست اموال مشترک و منابع مشترک است. شاید راه هایی عملی برای تمام کردن جزئیات مربوط به میراث، بیمه، مالیات و بدهی بیابید.

پیش بینی روابط شما: امروز با شنا کردن در دریایی از احساسات شیرین و قوی، خوش خواهید گذراند. می توانید سفره دلتان را برای شریک زندگی تان باز کنید و احساسات زیبای خود را با او در میان بگذارید، بدون اینکه در لاک خود مخفی شوید. این پیشرفتی برای رابطه شماست.

پیش بینی شغل شما: آهسته تر حرکت کنید. اگر آرام نباشید و استراحت نداشته باشید تا پایان ماه خودتان را خسته می کنید. به یاد داشته باشید که شما همیشه لازم نیست با تمام قدرت حرکت کنید تا در محل کار کارایی داشته باشید. سخت نگیرید.


فال روزانه 
متولدین شهریور
با دوستان نزدیک و شرکای خود در مورد امور عملی صحبت کنید زیرا به راحتی به اجماع می رسید. در واقع یک دوست مسن تر یا مجرب تر ممکن است توصیه ای عالی داشته باشد. زمان خوبی برای بحث درباره تقسیم کار است.

پیش بینی روابط شما: امروز موج احساسات شما را با خود می برند. شریک زندگی تان از شما عقب نمی ماند. هر دوی شما دوست دارید از آتش عشق خود بهره ببرید و شاید از ابراز آن دلزده هستید. ولی قطعاً می توانید راهی برای محکم کردن پیوندتان بیابید.

پیش بینی شغل شما: در جستجوی شغل جدیدی هستید؟ امروز آن را خواهید یافت. دنبال کردن غرایز درونی خود شما را به فرصتی عالی می رساند که حقوقی که می خواستید را به شما می دهد. شما ثابت قدم، قابل اعتماد و صادق هستید و کارفرمایان این خصایل را دوست دارند.

فال روزانه متولدین مهر

امروز می توانید کارهای زیادی را به انجام برسانید زیرا آماده انجام هر کاری که مستلزم نظم و کنترل باشد هستید. شما تمرکز و دقت کافی دارید و به جزئیات توجه می کنید، به علاوه تحمل کافی برای تمام کردن آنچه شروع کرده اید را دارید.

پیش بینی روابط شما: امروز از همیشه راحت تر می توانید با نزدیک ترین فرد به خود هماهنگ شوید. جریانی از احساسات در اطرافتان هست و حس می کنید که باید با افراد دور و برتان ارتباط برقرار کنید نه اینکه در مقابلشان گارد بگیرید. شما در درون خود احساس امنیت می کنید و نمی خواهید برون گرا شوید.

پیش بینی شغل شما: امروز در مورد پول محافظه کار تر باشید. گاهی ولخرجی می توانید از دستتان در برود. ولی امروز روز خوبی برای خرج کردن پول در راهی معنادار است که به شما هم کمک می کند. آن را سرمایه گذاری کنید یا با مشاور مالی حرف بزنید.


فال روزانه متولدین آبان
امروز جنبه های خلاقیت شامل کار می شوند، چه در زمان آماده سازی باشد چه در زمان نظافت. امروز شما آماده این مطلب هستید، زیرا حس نظم و وظیفه می کنید. صحبت در مورد مراقبت و تحصیل کودکان عملی خواهد شد.

پیش بینی روابط شما: با آنکه روز خوبی برای عشاق است، ولی شاید امروز کمی احساس حساس بودن و دلزدگی کنید. امروز ابراز احساسات برای شما کمی زیادی و ناخوشایند است. نه اینکه او را تحسین نکنید، بلکه روش های باکلاس تر را ترجیح می دهید.

پیش بینی شغل شما: امروز شک نکنید و به اطرافیان خود اعتماد کنید. گاهی ممکن است در محل کار خود اضافه کار بگیرید زیرا به دیگران اطمینان ندارید که بتوانند کارها را به تنهایی انجام دهند. ایمان داشته باشید که دیگران هم می توانند از شما حمایت کنند و می توانید به آنها تکیه کنید.


فال روزانه متولدین آذر

امروز از آنچه در منزل انجام می دهید رضایت حاصل می کنید یا شاید از صحبت های خانوادگی مهم راضی باشید. تمرکز و دقت شما به نتایج عملی و بلندمدت است. روز خوبی برای انجام تعمیرات و نحوه انجام آن است.

پیش بینی روابط شما: امروز احساسات شما نسبت به فرد خاصی عمیق تر می شود و راهی مناسب برای در میان گذاشتن آنها پیدا می کنید. ابراز لفظی یک راه است، ولی هزاران راه دیگر هست که راحت تر است. از قوه تخیل قوی خود استفاده کنید.

پیش بینی شغل شما: وقتی در محل کار اصطکاک پیش می آید، اولین واکنش شما سرزنش کردن دیگران است. قبل از آنکه انگشت اتهام را به سوی فرد دیگری بگیرید به خودتان نگاهی بیندازید. بهتر است انسان گاهی به اشتباهاتش اعتراف کند.

فال روزانه متولدین دی

از انرژی امروز برای انجام کارهای روتینی استفاده کنید که از آن ها خودداری می کردید. شما ذهن با نظم، پشتکار و تحمل لازم برای انجام کارها را دارید. شما از جزئیات نمی گذرید و می خواهید که وظیفه و مسئولین خود را به انجام برسانید. از اسراف اجتناب می کنید.

پیش بینی روابط شما: امروز آرزو می کنید که کاش یک سطل همراهتان داشتید تا یک سطل آب سرد روی سر کسانی بریزید که فکر می کنند صحبت هایشان در مورد عشق شیرین و دلپذیر است. سخت نگیرید. آرام باشید و همه چیز درست خواهد شد.

پیش بینی شغل شما: امروز مسائل پولی در صدر برنامه شما هستند. زمان کافی برای رسیدگی به این مسائل بگذارید. شما با ارقام، صفحات گسترده و گزارش های بانکی بهتر عمل می کنید. دقت و توجه به این موضوعات بعداً برایتان مفید واقع خواهد شد.

فال روزانه متولدین بهمن

اگر امروز خرید می کنید، می خواهید آیتم های عملی بخرید که برای مدت زیادی دوام بیاورند. در امور تجاری، شما مشتاقید که بدانید برای آینده چه چیزی سود دارد، نه برای امروز و فردا. با افراد بزرگتر از خودتان حرف بزنید که از شما بیشتر می دانند.

پیش بینی روابط شما: امروز در رابطه خود احساس امنیت می کنید، زیرا شک هایی که اخیراً داشتید برطرف می شوند. در میان گذاشتن احساسات تان آسان می شود و پیوندی که بین شما بود محکم تر می شود. اگر تابحال نمی دانستید که آیا احساسات شما دوطرفه است یا خیر امروز مطمئن می شوید.

پیش بینی شغل شما: امروز شما راز کاری مهمی دارید که نمی دانید که آن را فاش کنید یا نکنید. این اطلاعات برای سلامتی و موفقیت جمعی در محل کار شما، حیاتی است، ولی از واکنشی که ممکن است دریافت کنید می ترسید.


فال روزانه متولدین اسفند

امروز هدایت انرژی خود به سمتی که می خواهید آسان می شود، زیرا شما دقت دارید. روز خوبی برای نظر انداختن بر عادات خود و سبک زندگی تان و موشکافی کردن بازده خود است. آیا هنوز هم کارایی و بازده سابق را دارید؟

پیش بینی روابط شما: امروز هارمونی و هماهنگی فراوانی دارید. ولی ممکن است که از تعداد افراد دور و برتان بترسید و راحت نباشید که احساسات خود را در میان بگذارید. شریک زندگی شما به شما اطمینان دارد و بدین ترتیب نمی دانید که چه واکنشی نشان دهید. از ته دل حرف بزنید و راستش را بگویید.

پیش بینی شغل شما: به یاد داشته باشید که راه های سنتی برطرف کردن مشکلات گاهی بهترین راه برای یافتن راه حل هستند. این روش ها به یک دلیل سنتی شده اند – اینکه نتیجه می دهند. روش های قدیمی را بکار ببرید تا موفق شوید.

با سلام؛ دوستان عزیز و همراهان همیشگی پادشا:

به دلیل سنگین شدن حجم صفحه و مشکلات فنی، نظراتی که مرتبط با موضوع مطلب نباشد منتشر نخواهد شد، از این پس می توانید برای ارسال نظرات عمومی و غیر مرتبط با مطلب به این لینک مراجعه کنید.

http://www.sobbekheir.com/fa/news/32762


با سپاس از همراهی صمیمانه شما


فال روزانه حافظ , فال روزانه آکا , طالع بینی روزانه





ویدیو : فـال روزانه 1391/12/11