فـال روزانه 1391/11/03 :   فـال روزانه  1391/11/03 فال روزانه متولدینفروردینامروز ...



فال روزانه , طرح ترافیک روزانه , فال روزانه نیک صالحی
 
فـال روزانه  1391/11/03


فال روزانه متولدینفروردین

امروز روزی عالی برای پیشنهاد کردن ایده هایتان و ارائه مطلب کلاسی است. حتی یک گفتگوی ساده با دیگران بسیار برایتان سرزندگی می آورد. هر کاری می کنید موجب دوستی با افراد غیرعادی یا تغییر جهت زندگی تان می شود.

پیش بینی روابط شما: همه ما چندین شخصیت در درونمان داریم که در مقابل افراد مختلف بر اساس آنها رفتار می کنیم. امروز مرزهای شخصیت همیشگی شما، تمایز خود را از دست می دهد و می توانید آزادانه رفتار کنید. طرف شما از دیدن جنبه های مختلف شما خوشحال می شود.

پیش بینی شغل شما: مسائل مالی امروز به نفع شما هستند. فرصت خوبی برای درخواست افزایش حقوق و ترفیع دارید. امروز شانس شما بسیار قوی است و فرصت سود بردن از آن را دارید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

هر مکالمه ای با افراد بانفوذ و رؤسا امروز خیلی خوب پیش می رود. شما از خودتان اعتماد به نفس و اشتیاق ساطع می کنید و نسبت به تغییرات و ایده های نو گشاده رو هستید. مردم شما را خلاق و پر از انرژی مثبت می دانند. از این موضوع به نفع خود استفاده کنید.

پیش بینی روابط شما: شاید امروز در مورد جلساتی که با فرد خاصی دارید، کمی عصبی باشید. گویی هنوز خوب نمی دانید که باید چگونه باشید، چه لحنی داشته باشید یا چه لباسی بپوشید و در نهایت همه لباس های کمد را امتحان می کنید. آرام باشید. سعی کنید طبیعی رفتار کنید.

پیش بینی شغل شما: شما در آستانه انجام کار بزرگی هستید، ولی حس می کنید که همه چیز سر جایش نیست. پس صبر کنید. نیازی به شتاب نیست. صبر کنید که همه چیز سر جای خودش قرار گیرد و سپس حرکت خود را انجام دهید.


فال روزانه متولدین خرداد
فرصت های غیرمنتظره برای مسافرت و همچنین بررسی امور چاپ، تحصیلات تکمیلی، پزشکی و حقوق ممکن است امروز در اختیارتان قرار گیرد. در این صورت، تا آنجا که می توانید سریع عمل کنید. شما در مورد ایده های بزرگ و مفاهیم خلاقانه ای که در اطرافتان است، احساس انرژی زیادی می کنید.

پیش بینی روابط شما: امروز یا شما با کلماتتان جادو می کنید، یا در دام دروغ های خود گیر می افتید. بستگی دارد به اینکه در مورد یک موقعیت عشقی خاص چه رفتاری از خود نشان می دهید. اگر سعی کنید چند لحظه مکث کنید و فکر کنید، برایتان بهتر تمام خواهد شد.

پیش بینی شغل شما: امروز مسیر جدیدی برای رفتن به محل کار انتخاب کنید. زیرا ممکن است چیزی توجه تان را جلب کنید و ایده خوبی به ذهنتان برسد. پتانسیل زیادی برای موفقیت شما وجود دارد.


فال روزانه متولدین تیر
جیب های خود را باز نگه دارید، زیرا هدیه های سورپرایز در انتظار شما هستند. امروز روزی عالی برای بحث درباره نحوه تقسیم ارث یا چیزهای دیگر است، زیرا در راه بانک شما بسیار خندان هستید.

پیش بینی روابط شما: مرزهای بین شما و دیگری ممکن است امروز نامشخص باشند. شاید حس کنید که تا حدودی در آنها ادغام شده اید. در محل کار ممکن است احساسات نیرومندی وجود داشته باشد. با آنکه بسیار حس خوبی برایتان دارد، ولی بهتر است که فضا و شخصیت مخصوص خود را نگه دارید.

پیش بینی شغل شما: اگر موقعیت شغلی شما در حال حاضر در حال فروپاشی است، با آن نجنگید. این پیامی از سوی دنیای اطراف شما است که مضمونش این است که این مسیر خاص در حال حاضر مناسب شما نیست.  


فال روزانه متولدین مرداد

امروز روابط با شرکا و دوستان نزدیک بسیار گرم و دوستانه است. اواخر روز اتفاق غافلگیرکننده ای می افتد یا اینکه با کسی آشنا می شوید که شخصیت مهمی دارد. امروز روز خوبی برای تعامل با مردم است.

پیش بینی روابط شما: امروز طرف شما کمی سردرگم است. اگر او فراموش کرده است که شما وجود دارید، یا مطمئن نیست که چرا شما در زندگی اش هستید، پس باید به او فرصت فکر کردن بدهید، زیرا این فاز گذرا است. او در دنیایش گم شده است، ولی خیلی زود به زمین برمی گردد!

پیش بینی شغل شما: امروز شما توانایی کار کردن با سرعتی دوبرابر سرعت معمول را دارید. گرایش شما شاید این باشد که استراحت کنید، زیرا وقتی شما واقعاً کار می کنید، کارایی و بازده شما دوبرابر است. در برابر این وسوسه مقاومت کنید.

فال روزانه متولدین شهریور

مسافرت کاری امروز برای شما تجربه مثبتی خواهد بود. معرفی فن آوری جدید یا نوعی وسیله دیگر در محل کار، محتمل است. شما احساس نیرومندی، هیجان و سلامتی می کنید. روزی عالی برای به انجام رساندن کارها است.

پیش بینی روابط شما: امروز شما پتانسیل یا امکان انجام کاری را دارید. حس می کنید در مورد فرد خاصی، گویی اصلاً وجود نداشته اید. ناگهان متوجه می شوید که سعی می کردید با تصویر اشتباهی آشنا شوید. وقتی این موضوع را تصحیح کردید، ارتباطی واقعی برقرار می کنید.

پیش بینی شغل شما: امروز روز خوبی در محل کار نیست. یکی از آن روزهای بد است. هیچ چیز خوب پیش نمی رود، ولی بدان معنا نیست که شما تا ابد نفرین شده اید. به خودتان سخت نگیرید و صبور باشید. همه چیز بهتر می شود.


فال روزانه متولدین مهر

امروز هنرها شکوفا می شوند. روابط غیرمنتظره و دعوت های غافلگیرکننده به رویدادهای اجتماعی یا یک تعطیلات ناگهانی ممکن است روز شما را بسازند. امروز روزی است که شما سرحال و مشتاق به ورزش هستید. روز بسیار خوبی برای برنامه ریزی تعطیلات است.

پیش بینی روابط شما: امروز نیاز دارید که مرزهای خود را مشخص کنید. اگر اخیراً زیادی سازش می کردید، و به طرفتان اجازه می دادید که مسیر رابطه را هدایت کند، بهتر است که فکر کنید به اینکه وقتی این کار را می کنید چه حسی دارید و اینکه باید صادق باشید.

پیش بینی شغل شما: امروز شدیداً بیقرار هستید و تمرکز کردن برایتان سخت می شود. افکار شما قاعدتاً به سمت سمت سبزتر قضیه گرانش پیدا می کنند. بیشترین تلاشتان را بکنید تا متمرکز بمانید و مطمئن باشید که در مسیر درست هستید.


فال روزانه متولدین آبان
روی ایده های بزرگ خود درباره تعمیرات محل زندگی یا ترمیم روابط خانوادگی کار کنید. دور همی های خانگی ممکن است انجام شوند. شاید وسیله پیشرفته ای برای منزلتان بخرید. اعضای خانواده شاید برایتان سورپرایزی داشته باشند.

پیش بینی روابط شما: انرژی امروز باعث می شود که درک کنید چرا تجربیات غیرعادی در مورد فردی بسیار نزدیک برایتان اتفاق می افتد. به نظر می رسد که هر دوی شما به خاطر تصور دوجانبه ای که روی اعصاب هر دوی شما بود، کنترل خود را از دست بدهید. وقتی متوجه این موضوع شدید، می توانید به رابطه خود ادامه دهید.

پیش بینی شغل شما: امروز روزی نیست که بخواهید در مورد یک پروژه کاری خاص پنهان کاری کنید. شاید می ترسید که کسی سعی کند ایده جدید شما را بدزدد. اینقدر شکاک نباشید و صادقانه رفتار کنید. اطرافیانتان برای کمک کردن پیش شما هستند نه آسیب رساندن به شما.


فال روزانه متولدین آذر

روابط با خواهر و برادرها، اقوام و همسایه ها امروز بسیار خوب و سرزنده است. روزی عالی برای امضای قرارداد یا مذاکره با دیگران است. ذهنتان امروز خوب کار می کند، ولی بیشتر موفقیت شما امروز به علت قدرت تفکر مثبت است.

پیش بینی روابط شما: رابطه عبارتست از پروسه کشف و حالا شما در می یابید که بعضی از کشف های هیجان انگیز شما در مکان هایی است که نوعی تعلیم بر اساس اصول معنوی جریان دارد. در آنجا شما افرادی را ملاقات می کنید که مسیر خود به سوی آگاهی و نور را تقسیم می کنند. گویی به خانه آمده اید.

پیش بینی شغل شما: در مورد همه چیز توسعه و پیشرفت صورت دهید. هر کاری که انجام می دهید و بر روی هر چیزی که سرمایه گذاری می کنید، شغل شما هر چه هست، باید آن را گسترش دهید. بیشتر کار کنید و بیشتر سرمایه گذاری کنید. رویاهای بزرگتری داشته باشید. موفقیت به سمت شما می آید.

فال روزانه متولدین دی

امروز روزی عالی برای کسب و کار و تجارت است. تلاش های شما قطعاً منجر به تقویت درآمدها و شاید شغلی بهتر شود. سفر کاری و امور کشورهای خارجی محتمل هستند. فرصت هایی که پیش می آید، پنجره جدید و کوچکی باز می کنند که باید سریع عمل کنید.

پیش بینی روابط شما: ارزش های شما در مورد آنچه در یک رابطه به دنبالش هستید، تغییر می کنند. با اینکه قبلاً می دانستید چه می خواهید، ولی حالا مطمئن نیستید. فکر می کنید فرد خاصی را می خواهید، ولی حالا فرد کاملاً متفاوتی را ترجیح می دهید. در هر حال، این روابط شما را به سطح جدیدی می برد.

پیش بینی شغل شما: صبر و پیشتکار شما امروز به امتحان گذاشته می شود. بازشناخته شدن از سوی رؤسا آسان نیست، پس انتظار زیادی از آنها نداشته باشید. از حالا به بعد، بیشتر پاداش های کاری از سوی خودتان خواهند آمد.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز روز خوبی برای برنامه ریزی برای آینده و ایجاد سیستم های سازمانی و غیبت کردن با دیگران است. خرید و فروش یا بستن قرارداد امروز خوب است. هر اتفاقی که بیفتد درک شما از دنیا را بیشتر می کند.

پیش بینی روابط شما: امروز شاید بعضی چیزها بسیار نامشخص باشند و در مورد رابطه شاید سردرگمی وجود داشته باشد. شاید رابطه شما آنجائی که می خواستید نرود، ولی جایی می رود که کاملاً هیجان انگیزتر است. بهتر است استراحت کنید و از حال خود لذت ببرید.

پیش بینی شغل شما: در مورد شغل باید بگوییم که شما در فاز رشد هستید. رویهم رفته شما در مسیر ترقی هستید. کارهای روزانه ممکن است فراز و نشیب داشته باشند، ولی وقتی به عقب برمی گردید و نگاهی به موقعیت خود می اندازید، پیشرفت زیادی به سمت اهداف بزرگتر می کنید.


فال روزانه متولدین اسفند

امروز در هر نوعی از مطالعه سبقت می گیرید، به خصوص اگر به تنهایی یا در پشت پرده کار می کنید. مطالعه مسائل حقوقی، قضایی یا مسائل تحصیلات تکمیلی، مذهبی و فلسفه برایتان جالب است. فرصت های مربوط به چاپ، رسانه یا مسافرت را از دست ندهید.

پیش بینی روابط شما: امروز می توانید عشق خود را بیرون ببرید، با هم شام بخورید یا گردش کنید. ولی ممکن است درخواست خاصی تأیید نگیرد، زیرا شما سیگنال های غلطی می فرستید و می گیرید. از هر نوع نقشه اجتناب کنید و خود طبیعی تان باشید.

پیش بینی شغل شما: امروز شما در هیچ بحثی پیروز نمی شوید، چه حق با شما باشد چه نباشد. پس سعی نکنید درگیر بحث شوید. همه چیز به ضرر شماست و شما قطعاً مغلوب هستید. منتظر زمان بهتری باشید تا حرکت های بزرگتری انجام دهید.


با سلام؛ دوستان عزیز و همراهان همیشگی پادشا:

به دلیل سنگین شدن حجم صفحه و مشکلات فنی، نظراتی که مرتبط با موضوع مطلب نباشد منتشر نخواهد شد، از این پس می توانید برای ارسال نظرات عمومی و غیر مرتبط با مطلب به این لینک مراجعه کنید.

http://www.sobbekheir.com/fa/news/32762


با سپاس از همراهی صمیمانه شما


فال روزانه حافظ , فال روزانه آکا , طالع بینی روزانه


ویدیو : فـال روزانه 1391/11/03