فـال روزانه 1391/08/11 :  فـال روزانه  1391/08/11 فال روزانه متولدین فروردینهمیشه ...


فال روزانه , طرح ترافیک روزانه , فال روزانه نیک صالحی
 
فـال روزانه  1391/08/11

فال روزانه متولدین فروردین

همیشه تلاش می کنید تا بر احساسات خود تسلط داشته باشید، به همین دلیل امروز با ظاهری بی تفاوت و خونسرد از کنار یک مسئله مهم می گذرید. اما شاید اگر دیگران احساس واقعی شما را بدانند بتوانند درکتان کنند.

پیش بینی روابط شما: حالا که رابطه عاشقانه شما آرام و شیرین است مراقب باشید دوباره با یک اشتباه آن را به هم نریزید.

پیش بینی شغل شما:  با وجود افرادی که در اطرافتان وجود دارند و با حسادت ها و کارشکنی های خود در صدد ضربه زدن به شما هستند، در کارتان پیشرفت می کنید. خدا را فراموش نکنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

برای کنار آمدن با اعضای خانواده لازم است آنها را همان طوری که هستند بپذیرید و دوست داشته باشید. فراموش نکنید هرگز نمی توانید شخصیت انسان ها را به کلی تغییر دهید.

پیش بینی روابط شما: شاید قضاوت شما راجع به کسی از اول اشتباه بوده، و شاید اعتماد بیش از حد به شخصی خاص به زیان شما تمام شده باشد. از این اشتباه درس بگیرید و هرگز در روابط دوستانه خود بی گدار به آب نزنید.

پیش بینی شغل شما:  امروز و آینده اراده ای شکست ناپذیر خواهد داشت و برای تصمیمی که امروز می گیرید تلاش خواهید کرد.

فال روزانه متولدین خرداد

بعضی اوقات بی آنکه بخواهید عصبانی و خشمگین می شوید اما خیلی زود پشیمانی به سراغتان می آید. امروز هم از دست کسی عصبانی می شوید ولی کاملا مراقب حرف زدنتان باشید.

پیش بینی روابط شما: در بازی عشق هم قوانینی وجود دارد. برای پیروزی در این بازی باید قوانین بازی را بدانید و به آنها عمل کنید.

پیش بینی شغل شما: ممکن است بعضی مکالمات خصوصی شما در محل کار مشکل آفرین شود.

فال روزانه
متولدین تیر

تغییری که اخیرا در زندگی شما به وجود آمده (نقل مکان به خانه ای دیگر، ازدواج یا غیره) علاوه بر ایجاد تنوع در زندگی شما، شما را وارد مراحل تازه ای خواهد کرد.

پیش بینی روابط شما: امروز برخورد سرد و خشک شما ممکن است دیگران را برنجاند. اگر به موضوعی بی علاقه هستید یا برایتان جالب نیست، حداقل وانمود کنید که حرف های طرف مقابل را می شنوید و برای آنها ارزش قائل هستید.

پیش بینی شغل شما: اگر الان بتوانید به بعضی برنامه هایی که در سر دارید جامه عمل بپوشانید مراحل بعدی خود به خود انجام خواهد شد.

فال روزانه متولدین مرداد

از شما انتظاری دارند که انجام آن برایتان آسان نیست. ولی توصیه می شود برای جلوگیری از هر کدورت و ناراحتی، حتی الامکان برای انجام آن تلاش کنید.

پیش بینی روابط شما: آنچه شما می بینید تنها ظاهر قضیه است. چیزهایی را از شما پنهان می کنند، اما اگر به اندازه کافی زرنگ باشید همه چیز را به نفع خودتان تمام می کنید.

پیش بینی شغل شما: مراقب باشید احساسات را وارد کار و حرفه خود نکنید.


فال روزانه متولدین شهریور

تنها به زمان حال نگاه کنید. یادتان باشد گذشته ها گذشته و آینده خوب و شیرینی منتظر شما است.

پیش بینی روابط شما: نگاهی به روابط دوستانه خود بیندازید و دوستان واقعی را از کسانی که تنها ادعای دوستی دارند جدا کنید.

پیش بینی شغل شما: خواهد بود. ممکن است این روزها احساس خواب آلودگی و خستگی کنید یا از روزمرگی زندگیتان خسته شده باشید. هیچ کس غیر از خود شما نمی تواند به حل این مشکل کمک کند.

فال روزانه متولدین مهر
از اینکه نمی توانید کاری را که دوست دارید انجام دهید ناراحت نباشید چون به زودی موقعیت دیگری برای رسیدن به این هدف پیدا می کنید.

پیش بینی روابط شما: یکی از عزیزانتان سفری در پیش دارد و ممکن است مدتی از او دور شوید. اما این دوری مانع ارتباط عاطفی شما نیست.

پیش بینی شغل شما: بعضی ها از شما انتظار دارند که شرایطشان را درک کنید. شاید انتظاری که از آنها دارید از حد توانشان بیشتر است.

فال روزانه
متولدین آبان

یکی از اعضای خانواده به کمک شما نیاز پیدا خواهد کرد. خانواده شما در حال برنامه ریزی برای اتفاقی خوب و شیرین هستند.

پیش بینی روابط شما:  درست است که گاهی بی حوصله و کسل هستید، ولی نباید اجازه بدهید روابط عاطفیتان دچار تنش شود یا طرف مقابل کمبودی حس کند.

پیش بینی شغل شما: از بعضی کارهای یکنواخت شدیدا خسته شده اید. فعلا ناچارید به همین صورت ادامه دهید ولی مطمئنا زندگی شما هم مثل زندگی همه تغییر خواهد کرد.
فال روزانه متولدین آذر
برای عمل به آنچه که در ذهن دارید به هیچ عنوان عجله نکنید. هنوز لازم است جوانب کار را بسنجید.

پیش بینی روابط شما: در مورد روابط عاطفی با کسی ، ترجیح می دهید آرام آرام جلو بروید و همه چیز را تحت نظر داشته باشید. این روش عاقلانه ترین راه برای پیدا کردن یک دوست یا همسر خوب است.

پیش بینی شغل شما:  نه گفتن را تمرین کنید و به دیگران نشان بدهید که همیشه نمی توانید درخدمتشان باشید.

فال روزانه متولدین دی

توانایی و لیاقت شما بر هیچ کس پوشیده نیست ولی بهتر است با غرور بیش از حد مبارزه کنید و به دیگران هم فرصت ابراز وجود بدهید.

پیش بینی روابط شما: به کسی که احتمالا از شما بزرگتر است کمکی کرده اید و او از این بابت از شما متشکر است.

پیش بینی شغل شما: سرسختی و لجاجت شما گاهی حتی به محل کارتان سرایت می کند. به شما توصیه می کنیم بیشتر مراقب باشید چون این ویژگی شما می تواند به موقعیت کاریتان لطمه بزند.

فال روزانه متولدین بهمن

اشکالی ندارد اگر کاری دیر ولی به خوبی انجام شود. پس نگران زمان نباشید.

پیش بینی روابط شما: امروزدوستان و آشنایان با شما رابطه خوبی برقرار می کنند و با مهربانی خود شما را غافلگیر می کنند.

پیش بینی شغل شما: ممکن است ناچار شوید مرخصی بگیرید و به کاری برسید.
فال روزانه متولدین اسفند
چیزی در زندگی شما هست که شما را دچار گیجی و سرگردانی کرده است. صبر کنید زمان کافی بگذرد و تکلیف بعضی چیزها مشخص شود.

پیش بینی روابط شما: حتی اگر هیچ دوستی نداشته باشید نباید با افرادی که حسن نیت خود را ثابت نکرده یا به شما حسادت می کنند رفاقت کنید.

پیش بینی شغل شما:  پیشرفت های چشمگیری در انتظار شما است، ولی آنها را آسان به دست نخواهید آورد. تلاشتان را بیشتر کنید و از بعضی چیزهای کوچک بگذرید تا به چیزهای بزرگتر برسید.



با سلام دوستان عزیز و همراهان همیشگی پادشا به دلیل سنگین شدن حجم صفحه و مشکلات فنی، نظراتی که مرتبط با موضوع مطلب نباشد منتشر نخواهد شد، از این پس می توانید برای ارسال نظرات عمومی و غیر مرتبط با مطلب به این لینک مراجعه کنید

http://www.sobbekheir.com/fa/news/32762
با سپاس از همراهی صمیمانه شما


فال روزانه حافظ , فال روزانه آکا , طالع بینی روزانه


ویدیو : فـال روزانه 1391/08/11